Bram is weer Thuis

Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bram is weer Thuis

Bericht door Matthi » do 24 jan 2013, 16:29

Dit bericht is momenteel enkel beschikbaar voor gebruikers van het thuisforum. Gelieve dit bericht niet te kopieëren tot vrijdag 25 januari om 20.40 u. (op verzoek van de VRT).

De THUIS-kijkers hebben er lang op moeten wachten, maar op maandag 28 januari 2013 is het eindelijk zo ver. Dan komt Bram, het populaire personage van Bert Verbeke, eindelijk weer thuis. Na een gesprek met Franky staat hij plots in de Frens, gepakt en gezakt met goede intenties. De vraag is of iedereen even blij zal zijn met zijn terugkeer …

Afbeelding

Na een turbulente relatie met Jana (Joy Anna Thielemans) en problemen met Tibo (Maxime De Winne) en Franky (Jef Hoogmartens) nam Bram (Bert Verbeke) op 26 oktober 2012 een moeilijke beslissing. Hij verkocht zijn aandelen in Sanitechniek en verdween met de noorderzon, zonder afscheid te nemen van zijn beste vriend Franky. Alleen Simonne (Marleen Merckx) kreeg nog een bezoekje van Bram. Bram dacht dat het voor iedereen die hij hier liefhad beter was dat hij voorgoed uit hun leven zou verdwijnen. Niemand zou ooit nog iets van hem horen.

Maar enkele maanden later ontdekt Jana tot haar grote ontzetting dat ze zwanger is van Bram. Zodra Franky dat te weten komt, wil hij Bram inlichten. Zowel Jana als Tibo vinden dat geen goed idee en geloven dat ze beter af zijn zonder Bram. Maar Franky kan dat zijn beste vriend niet aandoen en probeert Bram op te sporen.

Op vrijdag 25 januari 2013 slaagt Franky erin om contact te maken met Bram. Franky valt meteen met de deur in huis en vertelt dat Jana zwanger is van hem. Niet veel later, op maandag 28 januari 2013, daagt Bram plots op in de Frens, vastberaden om zijn leven hier weer op te pakken en er deze keer geen boeltje meer van te maken. Maar wil Jana hem nog terug, of kiest ze voor Lowie? En hoe zal Tibo reageren wanneer hij ontdekt dat Franky achter zijn rug Bram heeft ingelicht?

Afbeelding © VRT
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.

Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Bram is weer Thuis

Bericht door Poolaapje » do 24 jan 2013, 16:37

:thumbup:
Eindelijk! :D
0 x
Afbeelding

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos » do 24 jan 2013, 16:48

Matthi schreef: En hoe zal Tibo reageren wanneer hij ontdekt dat Franky achter zijn rug Bram heeft ingelicht?
Maxime De Winne heeft al dikwijls laten vallen dat hij na 2013 niet meer in Thuis wil acteren omdat hij geen zin heeft om jaren met hetzelfde bezig te zijn. Ik zie hier een mogelijke reden tot een scheiding.
0 x

Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke » do 24 jan 2013, 16:54

Ik vind het vooral "tof" van de VRT om het bericht al vroeger naar het Thuisforum te sturen.

En inderdaad, dit kan het begin zijn van een mogelijke scheiding tussen Tibo en Franky.
0 x

shakira
Nog geen rang

Bericht door shakira » do 24 jan 2013, 23:43

JOEPIE!!! :D
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » vr 25 jan 2013, 11:21

Ik verwacht vooral zware klappen tussen Bram en Lowie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke » ma 28 jan 2013, 10:05

Nog een artikeltje gevonden over de terugkeer van Bram. Hier staat nog eens expliciet in wat we allemaal al wisten: Bert is er tijdelijk uitgeschreven omwille van Ben X.

De ‘Thuis’-kijkers hebben er lang op moeten wachten, maar vanavond komt Bram, het populaire personage van Bert Verbeke, eindelijk terug.
De acteur was voor het laatst op 26 oktober te zien, toen zijn personage alles en iedereen achterliet en met de noorderzon vertrok.
Die wending in het verhaal was noodzakelijk omdat Verbeke door de musical ‘Ben X’ enkele maanden niet beschikbaar was.
Bram krijgt meteen heel wat op zijn dak bij zijn terugkeer als hij te weten komt dat hij zijn ex-lief Jana (Joy Anna Thielemans) vlak voor zijn vertrek zwanger heeft gemaakt.

bron: http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultu ... thuis.aspx
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 29 jan 2013, 13:37

Bram krijgt meteen heel wat op zijn dak bij zijn terugkeer als hij te weten komt dat hij zijn ex-lief Jana (Joy Anna Thielemans) vlak voor zijn vertrek zwanger heeft gemaakt.

Dat wist hij toch al voor hij terug kwam? Franky heeft het hem via zijn iPad verteld.
0 x

Rieka
x 435

Bericht door Rieka » di 29 jan 2013, 13:48

Crackers schreef:Bram krijgt meteen heel wat op zijn dak bij zijn terugkeer als hij te weten komt dat hij zijn ex-lief Jana (Joy Anna Thielemans) vlak voor zijn vertrek zwanger heeft gemaakt.

Dat wist hij toch al voor hij terug kwam? Franky heeft het hem via zijn iPad verteld.
http://www.een.be/programmas/thuis/bram ... 11691BDEA4
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 29 jan 2013, 13:53

Vanavond in Thuis: (zie de link van Rieka hier boven)

Bram: Allé, laat de verwijten maar komen voor da ge geconstipeerd geraakt.

Franky: Beseft gij eigenlijk wel wat ge gedaan hebt? Ge zijt het godverdomme afgebold zonder mij iets te zeggen! Na alles wat ik voor u gedaan heb! Ik dacht dat wij maten waren!

Bram: Ik wou u geen zeer doen.

Franky: Och jongen zevert niet! Ge wou gewoon uzelf geen zeer doen. He, als het moeilijk wordt dan gaat Brammeke lopen. Het wordt serieus met Jana en serieus, dat kan meneer niet aan, ah nee!

Bram: Zeg, denkt gij dat dat gemakkelijk is geweest voor mij? Ik zag Jana wel graag e! Ik zie ze nog altijd graag trouwens!
0 x

Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady » di 29 jan 2013, 14:54

Ja, maar blijkbaar toch niet graag genoeg, aangezien hij haar zomaar liet zitten! :roll:
Franky heeft groot gelijk.
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 29 jan 2013, 14:55

Lazylady schreef:Ja, maar blijkbaar toch niet graag genoeg, aangezien hij haar zomaar liet zitten! :roll:
Franky heeft groot gelijk.
maar het maakt wel duidelijk dat Bram en Lowie nog zullen vechten om Jana want ze zien ze beiden graag.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1617
x 2460

Bericht door satine » di 29 jan 2013, 15:13

Als ik mij goed herinner heeft Jana tegen Bram geroepen op dat feest dat ze hem intens haatte en hem nooit meer wou zien.
Daarna is ze komen pootjes geven, maar Bram wou daar niet op ingaan.

Dus voor mij is het helemaal niet zo dat Bram Jana 'zomaar' gedumpt heeft.
Ze heeft hem zelf al meer dan eens op dramaqueen-wijze de deur gewezen, meestal met 'Ik haat u' en 'ik wil u nooit meer zien'...
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 29 jan 2013, 15:17

satine schreef:Als ik mij goed herinner heeft Jana tegen Bram geroepen op dat feest dat ze hem intens haatte en hem nooit meer wou zien.

Ze heeft hem zelf al meer dan eens op dramaqueen-wijze de deur gewezen, meestal met 'Ik haat u' en 'ik wil u nooit meer zien'...
dat laatste heeft ze ook al naar Tibo geroepen
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Bericht door Christel » di 29 jan 2013, 15:41

Crackers schreef:
satine schreef:Als ik mij goed herinner heeft Jana tegen Bram geroepen op dat feest dat ze hem intens haatte en hem nooit meer wou zien.

dat laatste heeft ze ook al naar Tibo geroepen
Dat klopt, met dat verschil dat Tibo wel een stuk ouder is en hopelijk weer wat meer relativeringsvermogen heeft dan Bram. Het is bovendien ook geen feest als je van je vriendinnetje elke keer dat soort verwijten naar je hoofd geslingerd krijgt. Om over die hele scène van haar en papa Tibo in de Noorderzon inderdaad nog maar te zwijgen...
"Zomaar" gedumpt is ook in mijn ogen niet echt van toepassing. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Gesloten