Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Bericht door Sandertje » vr 20 apr 2012, 12:24

Het Eén-programma 'Thuis' neemt eind dit jaar afscheid van het personage 'Katrien Snackaert'. Daarmee komt er een einde aan de vijf jaar lange samenwerking tussen Thuis en actrice Lotte Vannieuwenborg.

Op 25 januari 2008 dook Lotte Vannieuwenborg voor het eerst op in Thuis, samen met Tina Maerevoet. Zij vertolken sindsdien de rollen van Katrien en Paulien Snackaert, de dochters van Julia. Na vijf jaar hebben Thuis en Lotte Vannieuwenborg samen een punt gezet achter de samenwerking.

'Ik heb vijf jaar met heel veel plezier deel uitgemaakt van de Thuis-ploeg', aldus Lotte Vannieuwenborg. 'Als jonge, beginnende actrice was het een fijne carrièrestart. Maar zowel ikzelf als de schrijvers voelden dat het verhaal van Katrien stilaan uitverteld was. Daarom leek het ons ook beter om na vijf jaar in schoonheid afscheid te nemen van het personage. Katrien vliegt uit en ook ik wil graag mijn vleugels uitslaan en andere dingen verkennen. Ik neem afscheid met een warm hart en wens al mijn collega's het allerbeste!'

Lotte Vannieuwenborg speelde in totaal in ongeveer duizend Thuis-afleveringen mee.

*zucht* Dit vind ik geen aangenaam nieuws. Eerst Tina en nu Lotte. Langs de andere kant kan het goed zijn dat zij ruimte maken voor nieuwe hoofdpersonages: (David, Kasper, Jana?)

Ik vraag me alleen af hoe de rol van Julia zal verder gaan zonder haar dochters. Horen we binnenkort de aankondiging over het vertrek van Myriam Bronzwaar?
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Re: Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Bericht door Christel » vr 20 apr 2012, 12:32

Tsja, het was in elk geval wel een beetje te verwachten hè?
Ook ik ben wel benieuwd hoe het nou met Julia verder gaat.. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy » vr 20 apr 2012, 12:57

Wie er ook weggaat of bijkomt, zeep zal er altijd zijn :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc » vr 20 apr 2012, 13:19

Misschien dat Julia dan met die nieuwe aanpapt, Ivo Courtois. Ze gaat toch echt niks met Luc en niks meer met Guy beginnen, toch ??
0 x

fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne » vr 20 apr 2012, 14:28

Tim zal misschien ook weggaan, want dan zullen al zijn vriendjes weg zijn als ook Katrien het haar aftrapt. :bye:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » vr 20 apr 2012, 15:48

Ik vind het persoonlijk ook niet zo leuk (niet dat ik het een drama vind, het blijft een tv-programma), maar eerst Tina (Paulien) van wie het vertrek wordt aangekodingd en nu dan Lotte (Katrien)... En van Jelle (Jens) wordt wel gezegd dat het vertrek tijdelijk is, maar een concete aankodiging van hoelang hij wegblijft hebben we natuurlijk ook niet.
Ik hoop niet dat Jeroen (Tim) nu ook nog gaat verdwijnen want anders blijft er niet echt veel jong geweld meer over.
Hopelijk komen er dan wel een paar leuke nieuwe acteurs bij ;-)
Het komen en gaan van personages is natuurlijk eigen aan een soap, maar ik blijf het wel jammer vinden als er personages weggaan waar je als kijker toch min of meer vertrouwd mee bent.
0 x

Ann+
x 435

Bericht door Ann+ » vr 20 apr 2012, 16:08

Ik ben benieuwd op welke manier ze "Katrien" en "Paulien" gaan laten vertrekken.... als ze ook op reis vertrekken is er altijd een mogelijkheid om terug te komen... als ze komen te "overlijden" niet meer uiteraard!

Vraagje voor hen die al langer kijken: hoe is dat in de tijd gegaan met "Kasper" ? Werd toen reeds aangegeven dat hij wellicht zou terugkomen?
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » vr 20 apr 2012, 16:31

Ann+ schreef:Ik ben benieuwd op welke manier ze "Katrien" en "Paulien" gaan laten vertrekken.... als ze ook op reis vertrekken is er altijd een mogelijkheid om terug te komen... als ze komen te "overlijden" niet meer uiteraard!

Vraagje voor hen die al langer kijken: hoe is dat in de tijd gegaan met "Kasper" ? Werd toen reeds aangegeven dat hij wellicht zou terugkomen?

Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat er toen gezegd zou zijn dat Kasper terug zou komen. Natuurlijk heb je bij een reis altijd de kans dat ze ooit nog eens opduiken

Ik heb eens gezocht of er een artikel in de krant geweest is toen Kasper Thuis ging verlaten. Ik heb er alleen eentje gevonden op de website van HLN en daar staat in elk geval niets in over een (mogelijke) terugkeer.
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... huis.dhtml
0 x

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc » vr 20 apr 2012, 17:59

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ze weggaat. OK, ik heb er niks tegen en ze irriteerde me ook niet, maar geen enkele verhaallijn met haar heeft me ooit geboeid (destijds met die oudere leerkracht, dan dat af-en-een gedoe met Tim enzo).

Tim zal wel blijven, denk ik, politie agenten kunnen ze altijd wel gebruiken.
0 x

fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne » vr 20 apr 2012, 19:29

Guy kan ze misschien ook vermoorden, met enkele maanden daarvoor Paulien :roll:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...

Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie » za 21 apr 2012, 14:20

Jammer!
0 x

Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady » za 21 apr 2012, 16:40

Wedden dat ze Jens achterna reist!
0 x

Ann+
x 435

Bericht door Ann+ » za 21 apr 2012, 17:40

fan_van_marianne schreef:Guy kan ze misschien ook vermoorden, met enkele maanden daarvoor Paulien :roll:
Ik dacht een hele tijd terug te hebben gelezen dat Guy bijgetekend had, voor het volgende seizoen ook.... dus als hij Paulien en Katrien gaat vermoorden, dan mag dat dus niet uitkomen... een seriemoordenaar in Thuis, dat is er nog niet geweest, denk ik.. (en volgens mij is dat ook niet wenselijk!)
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » za 21 apr 2012, 20:03

Ann+ schreef:
fan_van_marianne schreef:Guy kan ze misschien ook vermoorden, met enkele maanden daarvoor Paulien :roll:
Ik dacht een hele tijd terug te hebben gelezen dat Guy bijgetekend had, voor het volgende seizoen ook.... dus als hij Paulien en Katrien gaat vermoorden, dan mag dat dus niet uitkomen... een seriemoordenaar in Thuis, dat is er nog niet geweest, denk ik.. (en volgens mij is dat ook niet wenselijk!)
Guy als seriemoordenaar van jonge meisjes. Ik denk dat dat een beetje ver gezocht is. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Ann+
x 435

Bericht door Ann+ » za 21 apr 2012, 20:20

Dat is het ook... het is gewoon leuk om te speculeren, hoe de meisjes gaan verdwijnen... en ik weet het, dit moet dus eigenlijk in een andere topic, namelijk Het grote Speculatie - topic.
0 x

Gesloten