Inhouden seizoen 30
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 115
Inhouden seizoen 30
Ik wou de preview bekijken op VRTMax maar ik vind die niet? Normaal staat die daar toch op?
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 237
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 115
Inhouden seizoen 30
O dank u Yvetje! Ja toen ik op VRTMax Thuis intypte zag ik het nergens staan. Nu wel, dankjewel!
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Ze is buiten de schooluren ook nog directrice dus.
Er was een bedje vrij in het ziekenhuis, dus dat wordt deze week ook weer opgevuld met Femke.
we zullen Nancy op haar best zien deze week vrees ik!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Inhouden seizoen 30
Zal het maar hier neerpoten vanwege spoiler gehalte. Maar vrees voor Judith (én Waldek) dat het ook deze keer zal fout lopen op haar trouw. Of dat hun wederhelften hen "for old times sake" nog minstens één laatste keer bedriegen en dar dit in de seizoensfinale uitkomt...
Alle signalen wijzen in die richting...
Alle signalen wijzen in die richting...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1609
- x 2434
Inhouden seizoen 30
Dus Nancy is ook directrice - en ook Simonne, want als we de spoilers lezen, zit het er dik in dat die ook nog wel een eitje te pellen heeft met Tim.
Om nog maar te zwijgen van het kinderachtige gedoe van Thilly.
Ik vind Christine de laatste tijd een pak asympathieker dan Nancy, Simonne en Thilly samen...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 892
- x 556
Inhouden seizoen 30
Ik weet het dat het wel te vroeg is om te speculeren over de seizoensfinale maar mijn kleine teen zegt dat Waldek & Karin gaan trouwen met alle toeters en bellen maar ..... dat op dat moment het lijk van Jean Marc zag gevonden worden met duidelijke sporen naar Waldek.
Wat ik me nu afvraag : Britt weet hoe de vork aan de steel zit ivm Jean Marc, eveneens Dieter maar weet Nancy het ? Want dat ben ik vergeten
en zoals Nancy voor het moment serieus aan het doordraaien is 
Wat ik me nu afvraag : Britt weet hoe de vork aan de steel zit ivm Jean Marc, eveneens Dieter maar weet Nancy het ? Want dat ben ik vergeten

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Inhouden seizoen 30
Als dit niet de bedoeling was, kunnen ze het er misschien nog snel inschrijven, spannend alvast
Ja ze wéét het, denk ik - was de enige manier om haar te doen stoppen met panikeren "hoe onveilig Britt zich gedroeg door nog buiten te komen". Net zoals nu met Femke was Nancy op dat moment niet meer voor rede vatbaar.
Remember de knipoog naar Waldek en hun drie geheimpjes ??
Vermoed wel dat ze het intussen, door al dat drama rond Tim - tijdelijk vergeten is.

Ja ze wéét het, denk ik - was de enige manier om haar te doen stoppen met panikeren "hoe onveilig Britt zich gedroeg door nog buiten te komen". Net zoals nu met Femke was Nancy op dat moment niet meer voor rede vatbaar.
Remember de knipoog naar Waldek en hun drie geheimpjes ??
Vermoed wel dat ze het intussen, door al dat drama rond Tim - tijdelijk vergeten is.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 237
Inhouden seizoen 30
28.04.2025 - aflevering 5850
Thilly krijgt een vingertik van haar liefste nichtje. Terwijl Rosa Marie kan geruststellen over iets klein, is het Cédric die haar net van haar melk brengt met groot nieuws. Andreas blijft bij zijn standpunt.
29.04.2025 - aflevering 5851
Dieter roddelt over Thilly en dat komt aan haar oren. Adam krijgt de wind van voren als hij de liefde probeert te laten zegevieren. Marie komt in nauwe schoentjes te staan. Karin loopt langs in de Withoeve en bakt zoete broodjes met Rosa en Femke.
30.04.2025 - aflevering 5852
De bingo-avond is een groot succes maar niet iedereen gaat blij naar huis. Dieter waarschuwt Waldek voor Thilly. De ongerustheid bij Cédric neemt toe. Andreas zoekt een tweede job. Terwijl Marie goed beschermd wordt, is Andreas een vogel voor de kat.
01.05.2025 - aflevering 5853
Anna haalt uit naar Femke. Marie beseft dat ze dringend een oplossing moet vinden voor haar problemen. De koppigheid van Christine en Thilly blijft aanhouden. Frank en Simonne passen op Hannah, maar die maakt het hen niet gemakkelijk.
02.05.2025 - aflevering 5854
Judith doorstaat 'wervelwind' Marianne. Marie krijgt hulp uit twee hoeken en kiest volgens Andreas niet de juiste. Tim neemt de goede raad van Simonne ter harte maar dan ontdekt Simonne iets vreemd.
Bron: https://www.mijn-tv-gids.be/tv/42248874680/thuis.html
Thilly krijgt een vingertik van haar liefste nichtje. Terwijl Rosa Marie kan geruststellen over iets klein, is het Cédric die haar net van haar melk brengt met groot nieuws. Andreas blijft bij zijn standpunt.
29.04.2025 - aflevering 5851
Dieter roddelt over Thilly en dat komt aan haar oren. Adam krijgt de wind van voren als hij de liefde probeert te laten zegevieren. Marie komt in nauwe schoentjes te staan. Karin loopt langs in de Withoeve en bakt zoete broodjes met Rosa en Femke.
30.04.2025 - aflevering 5852
De bingo-avond is een groot succes maar niet iedereen gaat blij naar huis. Dieter waarschuwt Waldek voor Thilly. De ongerustheid bij Cédric neemt toe. Andreas zoekt een tweede job. Terwijl Marie goed beschermd wordt, is Andreas een vogel voor de kat.
01.05.2025 - aflevering 5853
Anna haalt uit naar Femke. Marie beseft dat ze dringend een oplossing moet vinden voor haar problemen. De koppigheid van Christine en Thilly blijft aanhouden. Frank en Simonne passen op Hannah, maar die maakt het hen niet gemakkelijk.
02.05.2025 - aflevering 5854
Judith doorstaat 'wervelwind' Marianne. Marie krijgt hulp uit twee hoeken en kiest volgens Andreas niet de juiste. Tim neemt de goede raad van Simonne ter harte maar dan ontdekt Simonne iets vreemd.
Bron: https://www.mijn-tv-gids.be/tv/42248874680/thuis.html
0 x
-
- Nog geen rang
- x 34
- x 6
Inhouden seizoen 30
Hier kijk ik stiekem wel naar uit!

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 892
- x 556
- satine
- Poster rang 5
- x 1609
- x 2434
Inhouden seizoen 30
Thuisforum schreef: ↑wo 21 aug 2024, 19:21De politie is op zoek naar Tim maar kan hem niet vinden. Ook Hannah is niet op school.
Thuisforum schreef: ↑wo 21 aug 2024, 19:21De wanhoop van Simonne kent nieuwe hoogtes tot ze vreselijk nieuws verneemt.

Hopelijk geen exit Tim

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
- apestaart
- Poster rang 4
- x 181
Inhouden seizoen 30
Of nog erger: hij heeft Hannah en zichzelf iets aangedaan, een gezinsdrama dus al hoop ik van niet. 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 33
Inhouden seizoen 30
Dat hoop ik ook niet. Dan zou een complete familie weg zijn. Nu Sam al paar maanden overleden is lijkt me dat er mogelijkheden zijn voor het verhaal van Tim en Hannah. En als Tim zou verdwijnen dan is de kans ook vrij groot dat het herenhuis, het langstzittende decor zal verdwijnen.
1 x