Vervolgverhaal

Hier kan je deelnemen aan spelletjes die niks met Thuis te maken hebben. Algemene quiz, woordspelletje,..
Foruminfo
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.

Re: Vervolgverhaal

Berichtdoor Rieka » di 15 mei 2012, 10:31

Luc schreef:een ietwat gezette 50-er met Limburgs accent, draaide zich om... dit was een oude bekende van Rieka...

Den Erwee! Wat deed die hier? Maar goed, voorzichtig als ie is met West-Vlaamse furies, liet hij haar wijselijk voor gaan.
Erwee maakte een elegante buiging en maakte met veel zwier plaats om haar te laten passeren. Nummer 10 in de rij draaide zich lachend om en..
Rieka

Berichtdoor Ann+ » di 15 mei 2012, 11:55

Ook dat bleek een oude bekende te zijn... maar hoe was zijn naam nu ook weer?
Ann+

Berichtdoor Luc » di 15 mei 2012, 12:18

ja, dat wist ze ook niet meer, ze had in die jaren al zoveel mensen leren kennen dat ze de tel was kwijtgeraakt. Ze dacht ...
Gebruikers-avatar
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor Rieka » di 15 mei 2012, 13:01

Luc schreef:ja, dat wist ze ook niet meer, ze had in die jaren al zoveel mensen leren kennen dat ze de tel was kwijtgeraakt. Ze dacht ...

... ik zeg toch maar vriendelijk goeiedag, dan mag ik misschien nog een plaatsje opschuiven. Anders vergeet ik nog wat ik hier kwam doen... en...
Rieka

Berichtdoor Luc » di 15 mei 2012, 13:10

alzo was Rieka eindelijk aan de beurt.. ja, wat kwam ze nu ook alweer vragen ? Ah ja, van die kruidentuin...
Gebruikers-avatar
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor Rieka » di 15 mei 2012, 13:21

Luc schreef:alzo was Rieka eindelijk aan de beurt.. ja, wat kwam ze nu ook alweer vragen ? Ah ja, van die kruidentuin...

Ach, ja, dank je Luc! "Hopelijk weet er nu één van die Brugse Zotten achter de balie of en waar zich hier een kruidentuin bevindt" dacht Rieka.
Want ik heb nogal vaak last van de wet van Murphy, ook al zit het mij tot hiertoe wel mee. Mevrouw balie krabde zich, na het aanhoren van de vraag, ergerlijk lang achter het oor, ging opeens naar 't bureau dat ze achterin de toeristische dienst bevond en begon op de pc te googlen.
Lap; ...
Rieka

Berichtdoor Ann+ » di 15 mei 2012, 13:40

dacht Rieka, dat had ik zelf ook wel gekund, dat Googelen... Tussen mijn postings op het thuisforum door, doe ik immers niet anders, want aan huishoudelijk werk heb ik een hekel!
Maar de mevrouw van de balie wist blijkbaar wel waar ze zoeken moest, want na enkele minuten was ze al terug en zei:....
Ann+

Berichtdoor Luc » di 15 mei 2012, 17:32

Kruidentuin Tudor in St-Andries ! En het is gratis. Ondertussen had RW stiekem meegeluisterd en vroeg hij aan Rieka ...
Gebruikers-avatar
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor daffy duck » di 15 mei 2012, 19:38

wat de plannen waren. Tudor in St-Andries hé! Ja, hier zouden ze misschien iets zijn met z'n gezelschap. Tudor was niet ver van het infocentrum, dus na enkele minuten waren ze al ter plaatse. Netjes onderhouden kruidenpercelen sprongen meteen in het oog. aha, nu konden ze verder.....
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikers-avatar
daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Rieka » ma 21 mei 2012, 15:54

daffy duck schreef:wat de plannen waren. Tudor in St-Andries hé! Ja, hier zouden ze misschien iets zijn met z'n gezelschap. Tudor was niet ver van het infocentrum, dus na enkele minuten waren ze al ter plaatse. Netjes onderhouden kruidenpercelen sprongen meteen in het oog. aha, nu konden ze verder.....

Maar ze waren verdorie manden vergeten om de kruiden in te vervoeren!
En opeens, als door de hemel gezonden, verscheen Mette Marit totaal onverwachts ten tonele.
Ze was met paard en kar (en manden) naar Brugge afgezakt om uitzonderlijke koopjes te doen maar bood meteen haar hulp aan.
In geen tijd werden de manden volgestouwd met kostbare kruiden en reed Mette ermee naar de brouwerij. Ze wou ook dat de forumploeg het zou winnen van de Thuiscast. En dus...
Rieka

Berichtdoor daffy duck » do 24 mei 2012, 19:52

gooide ze met een zwier de manden vanop de paarden naar beneden. Nu nog de kruiden sorteren en in stukken verdelen en daarna kon alles zo in de ketels. Dachten ze....ze openden de eerste metalen ketel en verschoten zich een ongeluk.....
Gebruikers-avatar
daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Ann+ » do 24 mei 2012, 19:57

daar was eerst serieus wat poetswerk aan... die ketel zag echt vuil! Licht- en donker groene vlekken wisselden elkaar af op de bodem van de ketel... nu dus eerst een Russische vrijwilliger zoeken die in de ketel wou kruipen om te beginnen poetsen, of was er misschien een professionelere methode om dat ding proper te krijgen? Iedereen keek naar iedereen, maar er kwam niet direct een pasklare oplossing uit de bus , of toch?
Ann+

Berichtdoor Rieka » do 24 mei 2012, 21:43

Ann+ schreef:daar was eerst serieus wat poetswerk aan... die ketel zag echt vuil! Licht- en donker groene vlekken wisselden elkaar af op de bodem van de ketel... nu dus eerst een Russische vrijwilliger zoeken die in de ketel wou kruipen om te beginnen poetsen, of was er misschien een professionelere methode om dat ding proper te krijgen? Iedereen keek naar iedereen, maar er kwam niet direct een pasklare oplossing uit de bus , of toch?

Rieka dacht dat het beter was om een chinese vrijwilliger aan te duiden. Zij wou dat wel doen, dan was ze zeker dat zij die karwei niet moest klaren.
Ja,...
Rieka

Berichtdoor daffy duck » vr 25 mei 2012, 19:50

wat dacht iedereen van Mette marit...ze moest maar zolang van het forum niet weggebleven zijn.
Tja, dat was natuurlijk......
Gebruikers-avatar
daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Rieka » za 26 mei 2012, 11:39

daffy duck schreef:wat dacht iedereen van Mette marit...ze moest maar zolang van het forum niet weggebleven zijn.
Tja, dat was natuurlijk......

efkes slikken voor Mette, maar ze aanvaarde zonder morren de taak van vrijwilliger om zich weer geliefd te kunnen maken?
Ze stroopte dus dapper haar mouwen op, nam de schuurborstel en ging aan de slag.
Rieka kreeg zowaar...
Rieka

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelletjes