Bill De Witte (Gunther Samson)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Bill De Witte (Gunther Samson)

Berichtdoor satine » za 24 nov 2018, 12:10

Ik begrijp dat hij het contact met zijn zoon wil herstellen, maar zo pushen! :thumbdown:

Als Joren zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vader komt kijken naar zijn wedstrijd, waarom daagt hij dan toch op?
'Niks forceren' noemt hij dat...
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Re: Bill De Witte (Gunther Samson)

Berichtdoor heidiw » za 24 nov 2018, 14:17

Neen is neen... of begrijpt die geen Nederlands misschien? En blijven aandringen zal de aversie alleen maar groter maken.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor apestaart » zo 25 nov 2018, 21:18

Die Bill is een doordrammer, hij moet en zal zijn zin krijgen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor heidiw » ma 26 nov 2018, 21:28

apestaart schreef:Die Bill is een doordrammer, hij moet en zal zijn zin krijgen.

Met dank aan Sam... Hoewel ze geadopteerd is zou je zoals Eddy kunnen zeggen dat de appel niet ver van de peer valt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor jessie V. » ma 26 nov 2018, 21:45

We leren hem nou zo langzamerhand beter kennen en veel soeps is het niet. En zeggen dat Tim er buiten staat slaat ook nergens op. Tim zit er middenin en dat is maar goed ook. Ik heb het idee dat Bill nog tamelijk agressief kan zijn als hij zijn zin niet krijgt. Het is te hopen dat Sam haar ogen ook eens open gaan.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1932 keer
Is bedankt: 1854 keer

Berichtdoor heidiw » di 27 nov 2018, 11:15

Je moet maar durven, iemand in zijn eigen huis zo behandelen. Iemand die dan nog een jaar jouw zoon opvoedt alsof het zijn eigen was. :violence-hammer:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » vr 30 nov 2018, 14:08

Gekopieerd uit het topic van Sam:
jessie V. schreef:Als ik Bill gisteren goed begrepen heb, vond hij zichzelf over het algemeen toch geen slechte vader. Op een paar uitzonderingen na waar hij spijt van had. Gezien Joren zijn houding tegenover zijn vader, heeft Bill het toch nogal bond gemaakt. Als hij al bij de start van een zwemwedstrijd van de startblokken stapt als hij zijn vader ziet zitten, moet het toch allemaal wel heel diep zitten bij hem
Spijt is niet genoeg, gezien de houding die hij nu aanneemt. Ik vind hem agressief en niet erg begripvol. Niet voor Sam en niet voor Joren.

Inderdaad, er is meer aan de hand dan een jaar niks van zich laten horen.
Bill heeft een kort lontje en het is thuis blijkbaar jaren ruzie geweest - dat het niet bij die man opkomt zich eens af te vragen waarom Joren opeens bij zijn oma ging wonen?
Waarschijnlijk kwam hem dat op dat moment maar al te goed uit, maar had hij niet in de gaten dat voor Joren de emmer meer dan vol was.
En nu denkt hij dat hij dit met een paar bezoekjes en wat mooie beloften kan goed maken.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor kingpietro105 » vr 30 nov 2018, 14:40

satine schreef:Gekopieerd uit het topic van Sam:
jessie V. schreef:Als ik Bill gisteren goed begrepen heb, vond hij zichzelf over het algemeen toch geen slechte vader. Op een paar uitzonderingen na waar hij spijt van had. Gezien Joren zijn houding tegenover zijn vader, heeft Bill het toch nogal bond gemaakt. Als hij al bij de start van een zwemwedstrijd van de startblokken stapt als hij zijn vader ziet zitten, moet het toch allemaal wel heel diep zitten bij hem
Spijt is niet genoeg, gezien de houding die hij nu aanneemt. Ik vind hem agressief en niet erg begripvol. Niet voor Sam en niet voor Joren.

Inderdaad, er is meer aan de hand dan een jaar niks van zich laten horen.
Bill heeft een kort lontje en het is thuis blijkbaar jaren ruzie geweest - dat het niet bij die man opkomt zich eens af te vragen waarom Joren opeens bij zijn oma ging wonen?
Waarschijnlijk kwam hem dat op dat moment maar al te goed uit, maar had hij niet in de gaten dat voor Joren de emmer meer dan vol was.
En nu denkt hij dat hij dit met een paar bezoekjes en wat mooie beloften kan goed maken.

Het feit dat hij al zei Joren kan bij mij komen wonen wanener zij begon dat joren op zichzelf kan wonen vond ik zeer agressief :shock: of dat hij joren zo maar vast pakt om hem uitleg te geven
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor heidiw » vr 30 nov 2018, 17:11

Daar is zéker meer aan de hand! Respect voor mensen die hun verslaving onder ogen zien en willen ontwennen, maar in een afkickcentrum is er geen verbod op contact met je familie. Nu komen zeggen: hey, ik ben afgekickt en IK WIL neen IK EIS dat jij je naar mijn wensen schikt terwijl je een jaar van de aardbodem verdwenen was toont enkel maar wat een vette egoïst dit is.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Tiboko » vr 30 nov 2018, 19:48

Wat je zeker kan zeggen is dat die man een metamorfose heeft ondergaan.

In de eerste afleveringen dat hij te zien was, was hij rustig en babbelde hij uitgebreid met o.m. Tim over hoe Joren was en hoe hij geëvolueerd was. Hij was ook akkoord om het rustig aan te doen. De jongste keren dat hij in beeld kwam was hij echter brutaal, kortaf en zelfs redelijk agressief tegen Tim en zelfs Sam.

Wellicht is zijn afkicken dus maar van korte duur geweest.

Alleen is deze plot weer een doorslagje van de affaire met Joseph, toen die zijn doodverklaarde vader plots opdook en bij daardoor totaal in paniek was, omdat hij die man niet kende. Uiteindelijk is die ex van Charité dan maar weer in de illegaliteit gedoken.

Joren is daarentegen 18 en kan zelf wel kiezen met wie hij omgaat. Daardoor is het redelijk gek dat hier zoveel tamtam rond gemaakt wordt. Bill kan bij zijn zus op bezoek komen zoveel hij wil, als Joren hem niet meer wil zien is het fini. Dan houdt het op voor Bill en kan hij maar beter weer voorgoed uit de serie verdwijnen. We zullen hem (in deze staat) absoluut niet missen.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor satine » vr 30 nov 2018, 20:49

Joren was 16 toen hij vorig jaar november bij Sam en Tim kwam wonen.
Hij is dus nog niet meerderjarig.

https://www.hln.be/showbizz/tv/nieuw-in ... ~aedc187e/
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » vr 30 nov 2018, 22:32

satine schreef:Joren was 16 toen hij vorig jaar november bij Sam en Tim kwam wonen.
Hij is dus nog niet meerderjarig.

https://www.hln.be/showbizz/tv/nieuw-in ... ~aedc187e/

Ik blijf het straf vinden dat ze voor de rol van een tiener een vijf jaar oudere acteur nemen. Was er echt geen leeftijdsgenoot te vinden voor die rol ?

De acteur die Joren speelt is vorige week net 22 geworden.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor satine » za 01 dec 2018, 11:49

Kaat/Franky was ten tijde van de steekpartij (Frank - Bram) minderjarig.
Dat was in 2011, dus zou hij nu 24 zijn - Leen Dendievel is 35.
Dus zo vreemd is dat verschil van 5 jaar niet.

En dan nu terug naar Bill :yup:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Donderkop » zo 02 dec 2018, 20:40

Irritant ventje. Zelfs in zijn eerste scènes vond ik hem niet bepaald "zen" of "afgekickt".
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor ranske » zo 02 dec 2018, 21:41

Bill, de vader verslaafd, echtscheiding,Joren de zoon ging bij grootmoeder..
't Werd haar te zwaar, ze gaf hem door aan Sam. Ben vergeten wat er met de moeder gebeurde ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Volgende

Keer terug naar Personages