Christine (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Christine (Daphne Paelinck)

Berichtdoor Thuisforum » vr 28 sep 2018, 12:52

Voor diegenen die graag hun mening geven over dit toch wel aparte personage: een eigen topic voor Christine.
Gebruikers-avatar
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 50 keer
Is bedankt: 131 keer

Re: Christine (Daphne Paelinck)

Berichtdoor ikke » vr 28 sep 2018, 14:04

Die mag er van mij zijn, die zal wat leven in de brouwerij brengen, denk ik.
Zo'n bitch, die echt bitch is?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Christel » vr 28 sep 2018, 14:32

Ze is nog maar een paar keer in beeld geweest, maar elke keer wanneer ze haar mond open doet, heb ik vooral zin om haar een flinke lel te geven.
Ik geloof wel dat dat het beoogde effect is wat ze voor Christine in gedachten hebben, dus tsja... :mrgreen: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor ikke » vr 28 sep 2018, 17:20

Christel schreef:Ze is nog maar een paar keer in beeld geweest, maar elke keer wanneer ze haar mond open doet, heb ik vooral zin om haar een flinke lel te geven.
Ik geloof wel dat dat het beoogde effect is wat ze voor Christine in gedachten hebben, dus tsja... :mrgreen: ;)

Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met Olivia die zich zo makkelijk laat doen. Dat is niet de schuld van Christine? :whistle:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor satine » vr 28 sep 2018, 17:34

Zo'n mensen geven je gewoon niet de kans om iets te zeggen.
En Olivia is nog maar pas begonnen, dat zal wel beteren als ze haar draai een beetje meer gevonden heeft.

Verder vind ik het vreemd dat daar in school blijkbaar maar 3 leerkrachten zijn.
En geen directie?
In de meeste scholen krijgen nieuwe leerkrachten een coach, die hen het reilen en zeilen uitlegt, dus ook dingen als agenda invullen en zo.
En dat is vrijwel nooit een jonge leerkracht, maar iemand die er al langer werkt.
In de school waar Olivia en Christine les geven is dat blijkbaar niet het geval.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 01 okt 2018, 18:11

satine schreef:Zo'n mensen geven je gewoon niet de kans om iets te zeggen.
En Olivia is nog maar pas begonnen, dat zal wel beteren als ze haar draai een beetje meer gevonden heeft.

Verder vind ik het vreemd dat daar in school blijkbaar maar 3 leerkrachten zijn.
En geen directie?
In de meeste scholen krijgen nieuwe leerkrachten een coach, die hen het reilen en zeilen uitlegt, dus ook dingen als agenda invullen en zo.
En dat is vrijwel nooit een jonge leerkracht, maar iemand die er al langer werkt.
In de school waar Olivia en Christine les geven is dat blijkbaar niet het geval.

Ik denk niet dat er daar maar drie leerkrachten zijn. Ik denk dat de drie die we te zien krijgen gewoon de drie die aan het zelfde leerjaar lesgeven zijn (en dat Olivia eigenlijk maar een tijdelijke vervangster is). Vandaar dat ze dingen bespreken als “we moeten verzekeren dat we min of meer even ver staan met de lessen.”
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor satine » ma 01 okt 2018, 18:27

Het lijkt mij ook wel logisch dat er meer dan 3 leerkrachten zijn en directie zal ook wel ergens te vinden zijn.

Maar dat het een collega zoals Christine op deze manier de plak zwaait vind ik toch vreemd.
Ook dat ZIJ tegen Olivia zei dat haar vervanging verlengd werd, vond ik hoogst merkwaardig.
Dat hoort zij niet als eerste te weten en het is niet aan haar om dit tegen Olivia te zeggen.

Maar ja, Thuis is Thuis natuurlijk. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Keer terug naar Personages