Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Berichtdoor Tiboko » vr 16 nov 2018, 18:42

ranske schreef:Ik had ze daarna graag tot tegen het advokaten plafond zien springen :mrgreen:

Dries kennende zie ik dat er niet meer van komen.

Net als Sam hoop ik dat Kaat iemand vindt die bij haar past, maar deze player was nu niet echt de ideale kandidaat.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor Donderkop » vr 16 nov 2018, 20:10

We zullen zien hé, misschien is Dries wel een player, maar kan hij hier wel mee overweg.

Ik vind wel dat Kaat dit vrij snel in de conversatie had moeten verwerken, dan had hij daar op zijn gemak kunnen aan wennen. Het achteraf pas zeggen (of laten zeggen door Karin): geen goed idee.

Los daarvan; ik heb het wel voor Dries :razz:
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 nov 2018, 22:23

Zijn reactie was precies wat ik verwachtte. Ook de brute manier waarop hij zijn afkeer liet blijken.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor kingpietro105 » vr 16 nov 2018, 23:42

Tiboko schreef:
ranske schreef:Ik had ze daarna graag tot tegen het advokaten plafond zien springen :mrgreen:

Dries kennende zie ik dat er niet meer van komen.

Net als Sam hoop ik dat Kaat iemand vindt die bij haar past, maar deze player was nu niet echt de ideale kandidaat.

dries is allesbehalve een player. Een player zou bij elke vrouw al iets geprobeerd hebben zou trouwens ook meerdere vrouwen daten zie ik dries niet doen.

Een man die goed is met vrouwen is niet direct een player hoor.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor apestaart » za 17 nov 2018, 01:32

Ik vrees dat Kaat nog vele keren met haar kop tegen de muur zal lopen want er zijn heel weinig mannen die iets wil beginnen met een transgender.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor ikke » za 17 nov 2018, 09:02

kingpietro105 schreef:dries is allesbehalve een player. Een player zou bij elke vrouw al iets geprobeerd hebben zou trouwens ook meerdere vrouwen daten zie ik dries niet doen.

Dan ben jij laat beginnen kijken naar Thuis? Of je hebt niet goed opgelet bij Dries' introductie. Al bijna direct na zijn intrede in de soap was 't al van dat.
Dries: "goed met vrouwen"??? Wablief?
De eerste die hij met manieren benaderde was Kaat! En die dumpt ie dan zo grof. Goed met vrouwen, mijn gat! :thumbdown:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » za 17 nov 2018, 12:04

Stel dat Tamara haar kindje van Dries zou zijn dan moeten we zeker niet vragen hoe hij dan zal reageren.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor ikke » za 17 nov 2018, 13:32

apestaart schreef:Stel dat Tamara haar kindje van Dries zou zijn dan moeten we zeker niet vragen hoe hij dan zal reageren.

Dan neemt Dries zonder problemen zijn verantwoordelijk als papa op. :mrgreen: nee, serieus, ik vrees dat hij dan onomwonden zou zeggen dat het haar probleem is.
Laatst bijgewerkt door ikke op zo 18 nov 2018, 11:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » za 17 nov 2018, 16:58

ikke schreef:
apestaart schreef:Stel dat Tamara haar kindje van Dries zou zijn dan moeten we zeker niet vragen hoe hij dan zal reageren.

Dan neemt Dries zonder problemen zijn verantwoordelijk als papa op. :mrgreen: nee, serieus, ik vrees dat hij dan onomwonden zou zeggen dat het haar probleem is.

Ja dat zal wel, het zal eerder het omgekeerde zijn en dat is dat hij met dat kind niks mee te maken wil hebben.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor Christel » zo 18 nov 2018, 18:11

jessie V. schreef:Zijn reactie was precies wat ik verwachtte. Ook de brute manier waarop hij zijn afkeer liet blijken.

Echt verwachten deed ik het niet (aangezien hij in elk geval toch al oprecht geïnteresseerd leek in Kaat, wat ook niet echt van zijn gewoonte is), maar ik was er wel bang voor. Ik vind het heel erg sneu voor Kaat, maar ik vrees ook dat ze misschien nog vaker afgewezen zal worden in haar leven. Een relatie met een transgender is nou eenmaal niet voor iedereen vanzelfsprekend.
Hopelijk vindt ze volgende keer iemand die haar wél neemt zoals ze is.

En ik hoop dat Dries ook nog eens op zo'n akelige manier het deksel op zijn neus krijgt, want zijn manier van met mensen omgaan laat echt aan alle kanten te wensen over. Wat een mispunt... :sick: :boo:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor jessie V. » zo 18 nov 2018, 20:19

Dries is gewoon een man waarvan je dit soort reacties verwacht. Het beeld dat hij van vrouwen heeft geeft dat sowieso al aan.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor kingpietro105 » ma 19 nov 2018, 17:41

ikke schreef:
kingpietro105 schreef:dries is allesbehalve een player. Een player zou bij elke vrouw al iets geprobeerd hebben zou trouwens ook meerdere vrouwen daten zie ik dries niet doen.

Dan ben jij laat beginnen kijken naar Thuis? Of je hebt niet goed opgelet bij Dries' introductie. Al bijna direct na zijn intrede in de soap was 't al van dat.
Dries: "goed met vrouwen"??? Wablief?
De eerste die hij met manieren benaderde was Kaat! En die dumpt ie dan zo grof. Goed met vrouwen, mijn gat! :thumbdown:

Ja ik ben maar vanaf dit seizoen gaan beginnen kijken en via vrienden wat meegekregen.

En goed met vrouwen bedoel ik vooral ze kunnen verleiden op welke manier dat doet maakt niet uit. mocht karin hun niet
betrapt hebben weet ik zeker dat onze tamara meer wou dan alleen maar kussen(niet op dat moment) maar erna.

Ik zei niet dat hij vrouwen goed behandelt maar hij weet wel hoe hij ze moet versieren.

Tom dat is een voorbeeld van een player.
Laatst bijgewerkt door kingpietro105 op ma 19 nov 2018, 18:07, in totaal 1 keer bewerkt.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor Kwast » ma 19 nov 2018, 17:57

Wat een verschrikkelijk misselijk makend mannetje. Het is een player die doet alsof hij respect voor vrouwen heeft maar ondertussen speelt hij naar spelletje. Ik ben trouwens wel woest benieuwd wat hij van plan is.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor Christel » ma 19 nov 2018, 19:11

jessie V. schreef:Dries is gewoon een man waarvan je dit soort reacties verwacht. Het beeld dat hij van vrouwen heeft geeft dat sowieso al aan.

Blijkbaar! Ik had nog een beetje goede hoop op een positieve verrassing, maar die hoop heb ik nu maar laten varen... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor Tiboko » ma 19 nov 2018, 19:47

Christel schreef: Ik had nog een beetje goede hoop op een positieve verrassing, maar die hoop heb ik nu maar laten varen... ;)

Hij zal ons (en het kantoor) in ieder geval verrassen, maar of het een positieve wordt, dat denk ik niet.

Toch bizar dat iemand met zoveel mensenkennis (na al haar avonturen - uit de kast komen als homo, trouwen met Tibo, dan heel dat proces om vrouw te worden) als Kaat zo'n gast niet door had.

Nochtans had iedereen haar voor hem gewaarschuwd, zeker na dat voorvalletje met Tamara.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages