Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Bericht door kingpietro105 » wo 28 nov 2018, 16:15

johan1969 schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom Dries stiekem documenten kopieert, vroeger op bureau komt of langer blijft zodat hij alleen kan zijn …
Hij werkt voor de tegenpartij in een belangrijke zaak

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 29 nov 2018, 22:46

Dries moet koffie zetten voor Kobe. Jammer dat Karin net binnen kwam.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » wo 05 dec 2018, 19:37

Die Dries wordt met de dag onbeschofter, hij noemt Kaat niet meer "omgebouwde vent", het is nu "omgebouwd gedrocht", het scheelde niet veel of Frank ging er op kloppen maar Tamara heeft hem nog kunnen tegenhouden.
Het is nu duidelijk dat Dries een grondige haat koestert jegens Kaat voor nog niet te zeggen een wrok.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 05 dec 2018, 21:04

apestaart schreef:Die Dries wordt met de dag onbeschofter, hij noemt Kaat niet meer "omgebouwde vent", het is nu "omgebouwd gedrocht", het scheelde niet veel of Frank ging er op kloppen maar Tamara heeft hem nog kunnen tegenhouden.
Frank heeft Dries een ferme boks in zijn maagstreek gegeven, telt dat niet als "erop kloppen"? :denk:
Tamara heeft hem er wel op 't nippertje kunnen van weerhouden om die ******* nog wat meer bij te werken.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 05 dec 2018, 22:23

ikke schreef:
apestaart schreef:Die Dries wordt met de dag onbeschofter, hij noemt Kaat niet meer "omgebouwde vent", het is nu "omgebouwd gedrocht", het scheelde niet veel of Frank ging er op kloppen maar Tamara heeft hem nog kunnen tegenhouden.
Frank heeft Dries een ferme boks in zijn maagstreek gegeven, telt dat niet als "erop kloppen"? :denk:
Tamara heeft hem er wel op 't nippertje kunnen van weerhouden om die ******* nog wat meer bij te werken.
Niet vergeten dat uitgerekend Kobe Dries al eens moest tegenhouden toen die Kaat, die net klaar stond om naar Amerika te vertrekken, weer stevig wou aanpakken. Nu kan ik me voorstellen dat hij zich bedrogen voelt, maar dit is er toch wel gigantisch over. Die kerel heeft echt wel een probleem.

Neemt niet weg dat hij onmogelijk Frank kan overvallen hebben, dat zou té toevallig zijn.

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » di 11 dec 2018, 11:28

Volgens mij heeft Kobe, Frank toch niet neergeslagen. Een advocaat in spe kan wel een strafblad missen waar dingen op staan als 'inbraak','geweld' etc

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » wo 12 dec 2018, 01:04

johan1969 schreef:Volgens mij heeft Kobe, Frank toch niet neergeslagen. Een advocaat in spe kan wel een strafblad missen waar dingen op staan als 'inbraak','geweld' etc
Kobe? Je bedoelt zeker Dries.

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » wo 12 dec 2018, 10:32

Ja, die bedoel ik

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » za 22 dec 2018, 15:07

Karin's cliënten van 14 jaar geleden opbellen? Is het hem dan om Karin zelf te doen? Hij mag nu toch echt wel in zijn kaarten laten kijken.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » za 22 dec 2018, 21:19

heidiw schreef:Is het hem dan om Karin zelf te doen?
Wellicht weer iemand die (via zijn familie?) ooit het slachtoffer werd van Karins roekeloze competentie.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » do 03 jan 2019, 00:52

Dries toont toch nog zijn goede kant, hij brengt Marianna naar huis niks te vroeg zou ik zeggen want ze kon haast niet meer op haar benen staan nadat ze 5 porto's achterover heeft gekapt.
Thuis gekomen wou Marianne Dries kussen maar hij heeft dat afgewend onder het mom van dat het geen goed idee is.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 03 jan 2019, 10:12

Het was toch ook geen goed idee.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 03 jan 2019, 10:17

ik ga een statement geven dat veel mensen niet leuk gaan vinden maar dries is op zich een vriendellijke jongen alleen op bepaalde vlakken is hij nogal lomp zoals de situatie met kaat..

En situatie met tamara tsja zij lokt het ook wel uit door telkens zo bitcherig te doen tegen hem nadat ze er iets mee gedaan heeft. Terwijl zij wel in gegaan is op zen avances. Hij kan er ook niet aan doen dat zij zo nodig haar lief wou bedriegen met hem.

Tamara is boos omdat zogenaamd dries haar verleid heeft maar ze beseft wel niet dat ze zelf ook in de fout is door er op in te gaan.

Kortom enigste dat je boos op m kan zijn is de situatie met kaat.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » do 03 jan 2019, 11:48

Je vergeet de aanranding van Tamara.
Het is niet omdat ze eerst akkoord was om wat met hem te flirten en te kussen, dat hij het recht heeft om dat te krijgen elke keer HIJ daar zin in heeft.
Gelukkig is dat alvast verleden tijd.
Blijft er ook nog zijn gesjoemel in het advocatenkantoor.
Wat hij ook van plan is en waarom, netjes is het niet.

Maar gisteravond zagen we opeens een hele andere kant van Dries.
Ik vond het prachtig hoe hij haar opving en ook hoe hij haar 'afwees' zonder ook maar 1 moment zijn kalmte en vriendelijkheid of respect voor Marianne te verliezen.
Hele mooie scène.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 03 jan 2019, 12:16

satine schreef:Je vergeet de aanranding van Tamara.
Het is niet omdat ze eerst akkoord was om wat met hem te flirten en te kussen, dat hij het recht heeft om dat te krijgen elke keer HIJ daar zin in heeft.
Gelukkig is dat allemaal verleden tijd.
Blijft er ook nog zijn gesjoemel in het advocatenkantoor.
Wat hij ook van plan is en waarom, netjes is het niet.

Maar gisteravond zagen we opeens een hele andere kant van Dries.
Ik vond het prachtig hoe hij haar opving en ook hoe hij haar 'afwees' zonder ook maar 1 moment zijn kalmte en vriendelijkheid of respect voor Marianne te verliezen.
Hele mooie scène.
Aanranding? volgens mij heb ik die aflevering gemist. Heb maar beginnen kijken toen tamara zwanger was van bob.

Maar voor mij is een aanranding als een vrouw nee zegt en je doet toch voort.

Iets proberen met een vrouw is niet meteen een aanranding hoor :roll: . Als ze nee zegt en hij stopt is dit geen aanranding.

Plaats reactie