Joren De Witte (Mathieu Carpentier)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Joren De Witte (Mathieu Carpentier)

Berichtdoor Christel » vr 16 feb 2018, 00:52

Dat zwemmen vind ik ook wel een beetje vreemd...
Het kan inderdaad heel goed een smoes zijn, dus ik ben wel benieuwd, maar te oordelen naar wat we tot nu toe van Joren te zien kregen, vind ik het eigenlijk gewoon een lieve jongen. En als je dan hoort dat die ouders niet eens contact zoeken met hem, dan vraag ik me tegelijkertijd wel af of Joren echt wel zoveel problemen gehad heeft, of dat het probleem misschien toch wat meer bij zijn ouders lag. Het lijkt wel alsof ze blij zijn dat ze van 'm af zijn...

Zijn reactie op zijn oma was toch ook heel aandoenlijk, en zij gaf mij toch ook niet de indruk dat Joren zo'n probleem-jongere is :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3943 keer
Is bedankt: 2505 keer

Berichtdoor satine » vr 16 feb 2018, 08:41

Was Joren op het slechte pad?
Dat heb ik dan gemist.
Ik dacht dat hij het moeilijk had met de ruzies/scheiding van zijn ouders en daarom bij zijn oma was gaan wonen.
Maar de relatie met zijn ouders lijkt mij vreemd, dat ze al die tijd nog geen contact met hem gezocht hebben.
Zelfs niet met de feestdagen. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1683 keer
Is bedankt: 3715 keer

Berichtdoor heidiw » vr 16 feb 2018, 10:02

Sam zei toch duidelijk tegen Veerle dat alles naar chloor ruikt als hij terugkomt. En ik had eerder de indruk dat Veerle niet meer kon wennen aan een puber in huis, vooral omdat zij niet wist wat aanvangen met situatie rond Joren zijn ouders.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 446 keer
Is bedankt: 733 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 feb 2018, 12:44

Het woord chloor heb ik niet gehoord. Dat kan, want ik let niet altijd even goed op.
Wat mij wel verbaast is dat beide ouders blijkbaar niets meer van hem willen weten en oma heeft hem ook doorgeschoven.
En toch is het zo'n lieve jongen. Misschien werd oma horendol van het geluid van die games de hele tijd, maar dat zal de reden niet zijn geweest.
Ik dacht toch dat Tim grote bezwaren had tegen de komst van Joren omdat die lichtelijk aan het ontsporen was. En niet alleen omdat het een tiener was.
Laatst bijgewerkt door jessie V. op vr 16 feb 2018, 12:55, in totaal 1 keer bewerkt.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1913 keer
Is bedankt: 1815 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 feb 2018, 12:53

We wachten af..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1913 keer
Is bedankt: 1815 keer

Berichtdoor xJxLxTx » do 22 feb 2018, 11:56

Joren lijkt mij een verstandige kerel. Heb er soms wel wat mee te doen en kzie hem zo graag bezig met Hannah :)
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Vorige

Keer terug naar Personages