Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Berichtdoor heidiw » vr 21 sep 2018, 15:39

Nu ik er nog even over nadenk... die laatste sneer naar Karin... ofwel wordt hij ofwel word ik dement maar volgens mij was het toch Karin die aandrong op een zakelijk risico en hoefde het voor hem niet meer. Om dan nu te zeggen dat de raad van beheer fantastisch vindt wat zij afkraakte... :boo:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor satine » vr 21 sep 2018, 15:41

Karin heeft tijdens die vorige 'meeting' gezegd dat een man ballen aan zijn lijf moet hebben om iets vernieuwends te doen - of iets in die trant.
Ik denk dat dit echt wel in het verkeerde keelgat geschoten is bij Steven.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor ranske » za 22 sep 2018, 13:58

Duidelijk dat hij zijn vrouw bedroog om de verliefdheid van een meisje te misbruiken. Toen die zwanger was,
bleef dat kind van 17 weg uit schrik. Is meneer haar gaan zoeken ? Haar omgeving gecontacteerd ?
Überhaupt ongerust geweest ? Nee veilig en onschuldig terug naar zijn vrouw toe.Hij gaf niets om Karin,
zelfs na al die jaren kan hij haar nog diep kwetsen en daarvoor gebruikt hij Rosa, dat grenzeloos kieken.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor Christel » ma 24 sep 2018, 11:24

satine schreef:Karin heeft tijdens die vorige 'meeting' gezegd dat een man ballen aan zijn lijf moet hebben om iets vernieuwends te doen - of iets in die trant.
Ik denk dat dit echt wel in het verkeerde keelgat geschoten is bij Steven.

Dat denk ik ook :yup:

Als Steven even rustig na zou denken en zijn fatsoen zou bovenhalen (als hij dat al heeft), dan had hij beseft dat Karin's mening gekleurd is door de recente gebeurtenissen. Hij hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat ze enorm gekwetst is en van daaruit haar "advies" gaf. Ik snap niet wat hij nog in dat advocatenkantoor gaat doen en vind de manier waarop hij plezier schept in het verdriet wat hij aangericht heeft, ronduit walgelijk.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2575 keer

Berichtdoor satine » di 06 nov 2018, 11:45

Doorgaans hou ik wel van positief ingestelde mensen, maar Steven is toch echt wel een beetje te veel van het goede.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor Christel » di 06 nov 2018, 14:25

In zijn geval vind ik het eigenlijk geen positiviteit meer, maar een soort van "gemakzucht". Hij lijkt alles wel prima te vinden, doet nergens moeite voor en lijkt zowat nergens een (duidelijke) mening over te hebben. Zijn verleden met Karin kenmerkt dat al, en zijn huidige gedrag zet dat nog eens extra in de verf.

Fijn voor Rosa dat ze zo blij met hem is, en ze is er qua geld en woonruimte duidelijk op vooruit gegaan, maar qua man heb je maar weinig aan Steven als je het mij vraagt. Misschien dat zijn gezondheid er nu ook wel voor iets tussen zit (wat ik wel zou begrijpen), maar het druipt er bijna vanaf dat hij zelfs qua partner maar voor de gemakkelijkste en meest comfortabele manier gekozen heeft...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2575 keer

Berichtdoor ranske » di 06 nov 2018, 18:05

Christel schreef:In zijn geval vind ik het eigenlijk geen positiviteit meer, maar een soort van "gemakzucht".
....maar het druipt er bijna vanaf dat hij zelfs qua partner maar voor de gemakkelijkste en meest comfortabele manier gekozen heeft...
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Vorige

Keer terug naar Personages