Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Berichtdoor Christel » wo 30 mei 2018, 14:21

Dat hij voor een deel wegvlucht van Rosa omdat hij er door haar teveel aan herinnerd wordt dat hij ziek is, kan ik me wel voorstellen. Maar het is niet de eerste keer dat Steven de ene vrouw voor de andere inruilt. Karin liet hij een paar maanden geleden als een baksteen vallen voor Rosa, en nu herhaalt hij dat trucje gewoon andersom...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor heidiw » wo 30 mei 2018, 14:29

satine schreef:Ik vraag me af waar hij met Karin dan over praat, de juridische kant van RDT Shipping? :mrgreen:

:lol: das een goeie
Maar het is wel een gedeelde passie (of hoe je het ook wil noemen), iets wat hij met Rosa niet had.
En inderdaad zoals hier al meer opgemerkt, Karin is vrolijk in zijn bijzijn, Rosa sleept een hoop verdriet mee. Iets waar hij nu zijn einde ook nadert, geen behoefte aan heeft.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor satine » wo 30 mei 2018, 14:33

Dat hij Karin leuker en vlotter en minder zwaar op de hand vindt, dat kan allemaal best zijn.
Ik kan de man ergens ook geen ongelijk geven.

Maar dat hij zo flagrant tegen Rosa heeft staan liegen, dat is er voor mij te veel aan. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 15 jun 2018, 23:20

Wat een smeerlap! Wat ziet Rosa daar in??? Jak!!
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor Tiboko » za 16 jun 2018, 11:03

Wat ik me vooral afvraag is hoe iemand die zo stuurloos is (vandaag Rosa, morgen Karin, overmorgen wéér Rosa, dan Karin, of nee wacht - mijn zoon verkiest Rosa - okay dan maar weer Rosa) een serieus bedrijf kan leiden als RdT Shipping.

Ik herinner mij hoe deze topzakenman emotioneel als hij is een paar maanden geleden (toen het weer "uit" was met Karin) tegen Tom zei dat hij de deal tussen DD & B opblies, waarna hij één week later weer op hun diensten kwam beroep doen. Dat hij tegen Kobe zei "hoe kun je nu Karin als advocaat nemen" om dan een week later tegen Karin te zeggen dat zij de beste advocaat was die Kobe had kunnen dromen...

Ik vrees dat zijn ziekte zijn brein heeft aangetast, want dit is zo abnormaal...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor GIL » za 16 jun 2018, 11:42

eerder het brein van de scenaristen denk ik .....
GIL
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor heidiw » za 16 jun 2018, 18:17

Er hoort idd een vorm van dementie bij ALS, maar snel even opgezocht, het zijn niet echt die symptomen die hij vertoont. Ik vind hem eerder gewoon een mossel. En een lafaard. En een profiteur...
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor ranske » ma 18 jun 2018, 10:26

GIL schreef:eerder het brein van de scenaristen denk ik .....

Een pluspunt was Steven zelf doen bekennen dat hij een lafaard is maar Rosa komt met
haar gepamper geen stap vooruit. In zijn toestand kan alleen Karin hem sterken door
positief te zijn, hoe erg het ook mag zijn. Om met beeldspraak te zeggen :
Karin houdt hem even uit het zicht van het graf, Rosa troost dat ze er bloemetjes op zet.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Christel » ma 18 jun 2018, 13:54

heidiw schreef:Er hoort idd een vorm van dementie bij ALS, maar snel even opgezocht, het zijn niet echt die symptomen die hij vertoont. Ik vind hem eerder gewoon een mossel. En een lafaard. En een profiteur...

Inderdaad...
Van wat we gehoord hebben van zijn en Karin's verleden, is dit nou al de zoveelste keer dat hij er 2 vrouwen op nahoudt en maar niet kan beslissen bij wie hij het liefste wil zijn. Jaren geleden deed hij precies hetzelfde met Karin en zijn verloofde.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken, zo blijkt maar weer.

Jammer dat er elke keer weer vrouwen opduiken die hem de kans geven dit te doen, want hoewel ik het heel erg vind voor Steven dat hij ziek is, vind ik dit echt schandalig gedrag van hem waar ik geen excuus voor verzonnen kan krijgen... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor Soapseut » ma 18 jun 2018, 19:43

Ik denk dat de scenaristen ons willen aanleren dat mensen met een beperking of ziekte (bijv. ook Luc) ook smeerlappen kunnen zijn. Veel mensen beseffen dat blijkbaar niet, daarom dat ze ons dat nu willen bijbrengen.

Dus: Steven is ernstig ziek EN tegelijk deugt hij niet. Net als Luc, en Rosa trapt weer in de val, want mensen veranderen niet (dat wordt ons ook al jaren door de strot geramd).

Mij goed hoor. Maar Luc heeft zijn 'verdiende loon' niet gekregen, dus verwacht ik dat ook niet van Steven. Die zal een martelaarsood sterven en we gaan compassie mogen hebben.

Ik vind dat frustrerend.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor ikke » ma 18 jun 2018, 20:15

Soapseut schreef:
Mij goed hoor. Maar Luc heeft zijn 'verdiende loon' niet gekregen, dus verwacht ik dat ook niet van Steven. Die zal een martelaarsdood sterven en we gaan compassie mogen hebben.

Al een geluk dat 't niet van moeten is! :mrgreen:
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1669 keer

Vorige

Keer terug naar Personages