Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Berichtdoor Soapseut » ma 01 jan 2018, 22:39

Steven lijkt precies niet gehaast om zijn zon officieel te erkennen en eventueel te adopteren. Als hij geen regelingen treft, zal Kobe niks erven. Als hij nu snel zou trouwen met Rosa, dan erft zij zijn fortuin (stel je voor).

Is daar al iets over gezegd geweest, dat Steven Kobe zou willen erkennen?
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor ILoveDidi » di 02 jan 2018, 00:10

Soapseut schreef:Steven lijkt precies niet gehaast om zijn zon officieel te erkennen en eventueel te adopteren. Als hij geen regelingen treft, zal Kobe niks erven. Als hij nu snel zou trouwen met Rosa, dan erft zij zijn fortuin (stel je voor).

Is daar al iets over gezegd geweest, dat Steven Kobe zou willen erkennen?

Over erkennen niet maar hij wou wel de withoeve kopen zodat hij deze kan nalaten aan Kobe. Ik vermoed dat hij hem dan ook wel zal vermelden in zijn testament
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor satine » di 02 jan 2018, 10:03

Als ik zie hoe zijn zoon zich gedraagt de laatste tijd, zou Steven zijn geld beter aan iemand anders geven.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor ranske » vr 05 jan 2018, 01:49

In hoever heeft Steven weet van het gedrag van Kobe ? Normaal zegt hij Kobe toch dat hij naar Portugal vertrekt.
Ziet hij meteen hoe zijn zoon helemaal aan het doorslaan is uit vrees voor die mogelijke enge ziekte.
De enige die een goede invloed heeft op Kobe is Steven maar die zien precies elkaar niet meer.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 05 jan 2018, 11:36

ranske schreef:In hoever heeft Steven weet van het gedrag van Kobe ? Normaal zegt hij Kobe toch dat hij naar Portugal vertrekt.
Ziet hij meteen hoe zijn zoon helemaal aan het doorslaan is uit vrees voor die mogelijke enge ziekte.
De enige die een goede invloed heeft op Kobe is Steven maar die zien precies elkaar niet meer.

Jawel, deze week hadden ze toch nog afgesproken, maar de Kobe kan bij hem altijd doen alsof er niets is, juist zoals hij sommige andere om zijn vinger draait.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor satine » vr 05 jan 2018, 18:48

En nu Steven blijkbaar een paar dagen weg gaat, weet hij helemaal niet wat Kobe uitspookt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Kwast » za 20 jan 2018, 00:56

Kobe rookt soms wiet. Steven doet alsof Kobe zwaar coke verslaafd is. Is dat het verschil tussen Nederland en België? Bij ons roken wel meer mensen wiet. Wiet is niet per se schadelijker dan alcohol maar dat terzijde. Ik snap dat Steven geschrokken is. Hopelijk heeft hij nu door dat Kobe hulp nodig heeft want de optelsom maakte wel dat Kobe zijn baan verloor en nu niets meer heeft.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 311 keer
Is bedankt: 440 keer

Berichtdoor ILoveDidi » za 20 jan 2018, 01:37

Kwast schreef:Kobe rookt soms wiet. Steven doet alsof Kobe zwaar coke verslaafd is. Is dat het verschil tussen Nederland en België? Bij ons roken wel meer mensen wiet. Wiet is niet per se schadelijker dan alcohol maar dat terzijde. Ik snap dat Steven geschrokken is. Hopelijk heeft hij nu door dat Kobe hulp nodig heeft want de optelsom maakte wel dat Kobe zijn baan verloor en nu niets meer heeft.

Kobe heeft ook coke gesnoven. Gewoon eens thuis wier roken is geen probleem. In België is wiet minder sociaal aanvaard als in Nederland maar in principe zijn de meesten er niet helemaal tegen. Kobe zijn gedrag doet echter vermoeden dat hij al een tijdje niet enkel wiet rookt. Vandaag zagen we ook cocaïne. Het zou mij niet verbazen als het binnenkort nog meer gaat zijn.

Steven is vooral bezorgd omdat hij niet door had dat Kobe zich zo slecht voelt. Hij is ongerust omdat hij beseft dat Kobe drugs nodig heeft om zich beter te voelen. Hij is ook bezorgd omdat de stap naar erger klein is als je drugs al eenmaal gebruikt als copingmechanisme om met je verdriet om te gaan. Daarbij heeft Rosa hem ook al in een zorgwekkende toestand gezien wat de ernst in Steven zijn ogen doet toenemen
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor heidiw » vr 26 jan 2018, 13:51

Klein kind. De samenwerking met een zakenpartner opblazen omdat hij zijn beroepsgeheim niet wil schenden. En neen je hebt niet het recht om alles te weten wat er met je meerderjarige kinderen aan de hand is. En neen hij heeft geen poot om op te staan want officieel is Kobe zijn zoon niet. Altijd zijn mond vol over "zijne zoon" maar hij heeft nog geen enkele stap gezet om hem wettelijk te erkennen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor satine » vr 26 jan 2018, 14:00

Inderdaad, dat over die erkenning dacht is gisteren ook - Kobe is officieel hooguit een kennis.

En hij had blij moeten zijn met zijn integere raadsman - op dat gebied dan toch... ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor heidiw » ma 29 jan 2018, 22:31

Nu weten we alvast dat zijne zoon de kleine kantjes niet enkel van Karin heeft. Wat was me dat zeg, "Karin die zich weer in zijn leven binnenwurmt, snif bleit...". En dan nog van Peter eisen dat die de zaak overneemt. Een beetje serieus blijven hé. Zijne zoon is een volwassen mens die zelf zijn beslissingen neemt en daar heeft hij niets over te eisen. En dan "je hebt hem lang genoeg bij mij weggehouden..." Hij had hoogstwaarschijnlijk op een abortus aangedrongen had Karin van haar zwangerschap verteld want hij was verloofd en had geen intentie voor Karin te kiezen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor Christel » ma 29 jan 2018, 22:49

Inderdaad...
Geen idee of hij een abortus voorgesteld zou hebben, maar hij vond het destijds in elk geval niet de moeite om gewoon voor Karin te kiezen en zag er bovendien totaal geen probleem in om zijn verloofde met haar te bedonderen. Hij was dus ook allesbehalve heiliger dan heilig en heeft Karin in mijn ogen niet zoveel te verwijten.

Ik wordt echt een beetje misselijk van Steven. Hij hangt de goede herder uit, maar doet dat wel over andermans rug. :thumbdown:
Hopelijk weet Rosa waar ze aan begint, want de overstap van Karin naar haar was in mijn ogen nogal plotseling (was Karin niet zijn "grote liefde"? :roll: ) en ook nu lijkt hij Karin maar niet los te kunnen laten. Ook al roept hij nog zo hard dat zij het is die in zijn leven probeert binnen te wurmen. :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor jessie V. » ma 29 jan 2018, 23:06

Ik vind dat die man zich schandalig gedraagt. Kobe is nu ineens zijn zoon.
Misselijk vind ik een goed woord Christel :yup:
Hij eist dit en hij eist dat. Hij heeft helemaal niks te eisen. Enfin dat heeft Peter hem nu wel mee gedeeld.
Er staat nergens dat Kobe zijn zoon is.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor vdbemdsa » di 30 jan 2018, 08:47

En Kobe heeft toch zelf beslist om naar Karin te stappen, precies of Karin hem verboden heeft naar hem toe te gaan om alles op te biechten, integendeel, zij en Tom hebben Kobe duidelijk gemaakt om Steven er direct bij te betrekken.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor satine » di 30 jan 2018, 11:31

Ergens begrijp ik hem wel - hij takelt af en zijn dagen zijn geteld.
Natuurlijk wil je dan dat de zoon die je zoveel jaren niet gekend hebt, goed terecht komt - als je er niet meer bent.

Maar dit is zeker niet de manier. :nope:
En als Kobe hulp van hém nodig gewild had, dan had hij zijn vader wel gecontacteerd, in plaats van zijn moeder.
Hij ziet blijkbaar niet in dat Kobe op dat moment een advocaat nodig had, niet een ouder.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages