Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Berichtdoor jessie V. » di 23 jan 2018, 23:08

Ik kan wel bedenken in wat voor staat Kobe was toen hij Kaat aanviel. Drugs en rum?
Maar hij kon dan blijkbaar wel uitkienen dat hij het beste naar zijn moeder kon gaan ( die hij niet kon luchten of zien) en ook nog haar adres opzoeken.
Kobe, Kobe.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1820 keer
Is bedankt: 1653 keer

Berichtdoor vdbemdsa » wo 24 jan 2018, 10:19

Dat adres zal hij wel al gekend hebben hoor denk ik, anders staat hij daar maar niet ineens in zo een toestand voor haar deur. Er zal nu nog meer gaan uitkomen denk ik, dat hij misschien toch al een paar keer voor haar deur zou gestaan hebben, om vanalles te vragen, maar nooit de stap gezet heeft. Dit denk ik omdat ook Karen gisteren efkes een flashback had van het moment dat Kobe bij haar aan de deur stond, en de reactie, niet boos reagerend of zo, precies of het niet de eerste keer was dat hij daar stond.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 24 jan 2018, 15:10

Was inderdaad maar vreemd dat ze die zo doodgewoon binnen liet.. na hun voorgeschiedenis..
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor Christel » wo 24 jan 2018, 15:42

Karin wil al een tijdlang niks liever dan weer contact met Kobe, maar dat wilde hij pertinent niet. Daar bovenop heeft ook Steven haar nog eens laten vallen. Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat ze Kobe binnenliet toen hij daar aanbelde, zelfs al zou hij eerder nog nooit aan de deur geweest zijn.
Ze liet ham waarschijnlijk alleen al binnen in de hoop dat hij toch toenadering zocht...

Kobe was inderdaad blijkbaar nog goed genoeg bij de pinken om in te kunnen schatten bij wie hij in dit geval het beste aan kon kloppen. Karin is goed onderlegd als advocate, en haar schuldgevoel doet (waarschijnlijk) de rest...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3560 keer
Is bedankt: 2294 keer

Berichtdoor martha » wo 24 jan 2018, 16:19

En natuurlijk had hij weer niets misdaan :crazy: Het is allemaal de schuld van de anderen : het was Kaat die de pestkop is en die ervoor gezorgd heeft dat hij werd ontslagen en iedereen tegen hem heeft opgezet. Ocharme de duts :angel:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 667 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 24 jan 2018, 16:36

martha schreef:En natuurlijk had hij weer niets misdaan :crazy: Het is allemaal de schuld van de anderen : het was Kaat die de pestkop is en die ervoor gezorgd heeft dat hij werd ontslagen en iedereen tegen hem heeft opgezet. Ocharme de duts :angel:

Inderdaad, echt degoutant figuur!
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor heidiw » vr 26 jan 2018, 13:46

Wa ne vent!!! Bij mamatje zitten bleiten en zich niet durven tonen aan papatje.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 347 keer
Is bedankt: 542 keer

Berichtdoor ikke » vr 26 jan 2018, 21:39

Had Kobe nu werkelijk gedacht dat ie na zijn bekentenis zonder meer met mamaatje zou mee naar huis mogen???
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1718 keer
Is bedankt: 1620 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 26 jan 2018, 21:55

Waarschijnlijk wel ja.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1820 keer
Is bedankt: 1653 keer

Berichtdoor satine » za 27 jan 2018, 11:10

Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft. :eh:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1513 keer
Is bedankt: 3399 keer

Berichtdoor ILoveDidi » za 27 jan 2018, 12:51

satine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft. :eh:

Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kan
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 2 keer

Berichtdoor satine » za 27 jan 2018, 12:55

Ik denk toch wel dat Kobe realistisch genoeg is om op voorhand te weten dat hij hier niet met een uitbrander vanaf ging komen.
Maar inderdaad, wat je zegt over omgaan met zijn gevoelens klopt wel.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1513 keer
Is bedankt: 3399 keer

Berichtdoor xJxLxTx » ma 29 jan 2018, 12:52

ILoveDidi schreef:
satine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft. :eh:

Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kan

Ik denk wel dat hij wist dat hij ging worden gearresteerd hoor, hij ging namelijk zeggen dat hij haar had vermoord?
Dan is hij toch niet zo simpel dat hij niet weet dat ze hem zullen kort steken hé?
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor ILoveDidi » di 30 jan 2018, 11:57

xJxLxTx schreef:
ILoveDidi schreef:

Ik denk wel dat hij wist dat hij ging worden gearresteerd hoor, hij ging namelijk zeggen dat hij haar had vermoord?
Dan is hij toch niet zo simpel dat hij niet weet dat ze hem zullen kort steken hé?
ILoveDidi
Nog geen rang

Berichtdoor ILoveDidi » di 30 jan 2018, 12:01

xJxLxTx schreef:
ILoveDidi schreef:

Kobe kan maar moeilijk gevolgen inschatten van zijn daden. Ik weet niet of hij er over heeft nagedacht wat er zou gebeuren vlak na zijn verklaring. Mss dacht hij dat het eerst naar de onderzoeksrechter zou moeten
ILoveDidi
Nog geen rang

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages