Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)

Berichtdoor kingpietro105 » wo 28 nov 2018, 18:37

satine schreef:Nee, toch niet.
Degene die het eerst fysiek wordt is altijd een loser en in fout.
En dat was Dries, niet Kaat of Kobe.

Ze moet maar niet vlak voor hem gaan lopen en de confrontatie aangaan tuurlijk krijg je dan een duw
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor heidiw » wo 28 nov 2018, 19:20

Dat had ze niet moeten doen omdat hij het gewoon niet waard is. Maar, euh neen, niet tuurlijk krijg je dan een duw. Een verstandig mens schreeuwt gewoon terug of draait zich om. Hoe moeilijk het ook is, iemand die jou uitdaagt straal negeren is de grootste straf.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor apestaart » do 29 nov 2018, 00:19

Het had niet veel gescheeld of Kobe ging Dries een paar vuistslagen verkopen (van mij mocht hij dat gerust doen) maar Kaat heeft hem nog kunnen tegenhouden.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor kingpietro105 » do 29 nov 2018, 07:52

apestaart schreef:Het had niet veel gescheeld of Kobe ging Dries een paar vuistslagen verkopen (van mij mocht hij dat gerust doen) maar Kaat heeft hem nog kunnen tegenhouden.

Ik heb het gevoel dat dries zichzelf kan weren en dat kobe ook wel paar rake klappen ging krijgen zeker als je ziet hoe zelfzeker hij was..

Ben toch niet 100% zeker of kobe dat gevecht zou gewonnen hebben.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor ikke » do 29 nov 2018, 08:05

kingpietro105 schreef:
apestaart schreef:Het had niet veel gescheeld of Kobe ging Dries een paar vuistslagen verkopen (van mij mocht hij dat gerust doen) maar Kaat heeft hem nog kunnen tegenhouden.

Ik heb het gevoel dat dries zichzelf kan weren en dat kobe ook wel paar rake klappen ging krijgen zeker als je ziet hoe zelfzeker hij was..

Gaan we speculeren of geld inzetten op een gevecht dat niet heeft plaats gevonden? :wtf:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor jessie V. » do 29 nov 2018, 10:19

Als Kaat Dries gewoon genegeerd had, was er helemaal niets gebeurd. Daarmee keur ik het gedrag van Dries niet goed. Maar ik weet nog wel hoe Kaat zich gedroeg tegenover Kobe een tijdje geleden. Iedere keer als ze hem tegenkwam begon ze weer tegen hem te kijven.
En ze weet nou toch wel wat voor man Dries is. Zoek de confrontatie niet steeds op Kaat. Daar kom je geen stap verder mee.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1932 keer
Is bedankt: 1854 keer

Berichtdoor heidiw » do 29 nov 2018, 11:30

ikke schreef:
kingpietro105 schreef:

Gaan we speculeren of geld inzetten op een gevecht dat niet heeft plaats gevonden? :wtf:

Wel ja, gewoon voor de leute... ik wed dat Dries alleen maar veel noten op zijn zang heeft en dat hij zelfs al na een heel klein beetje aanpak van Kobe (of gelijk wie voor mijn part) al een octaaf hoger zou zingen :twisted:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor ikke » do 29 nov 2018, 13:37

heidiw schreef:
ikke schreef:
kingpietro105 schreef:

Wel ja, gewoon voor de leute... ik wed dat Dries alleen maar veel noten op zijn zang heeft en dat hij zelfs al na een heel klein beetje aanpak van Kobe (of gelijk wie voor mijn part) al een octaaf hoger zou zingen :twisted:

Nee, geen goed idee. Laat Dries gewoon naar de pomp lopen. Kaat is mondig genoeg om voor zichzelf op te komen.
Kobe zou beter zijn koleriek karakter wat in toom leren houden. Want dat was zijn probleem toen ie Kaat bijna naar de andere wereld hielp.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » do 29 nov 2018, 14:33

Ik denk dat Kobe toch nog gevoelens voor Kaat heeft, anders kwam hij niet zo voor haar op. Dries is maar een klein mager ventje, Kobe niet, die had Dries wel in t ziekenhuis geslagen :-)
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor Christel » do 29 nov 2018, 14:52

johan1969 schreef:Ik denk dat Kobe toch nog gevoelens voor Kaat heeft, anders kwam hij niet zo voor haar op.

Kobe is Kaat gewoon heel dankbaar, denk ik. Het is dan ook niet echt vanzelfsprekend om een tweede kans te krijgen van iemand die je een schedelbasisfractuur geslagen hebt en die je vervolgens voor dood hebt laten liggen.
Kobe mag Kaat op zijn blote knietjes dankbaar zijn voor haar vergevingsgezind karakter.

En geen idee wie er "gewonnen" zou hebben, als je daarvan al kunt spreken in deze situatie, maar Kobe zou inderdaad beter eens leren zichzelf wat in toom te houden.
Als er iets is wat zijn verleden met Kaat hem geleerd zou moeten hebben, dan is het dat wel.. .
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Berichtdoor ikke » do 29 nov 2018, 18:01

Christel schreef:
johan1969 schreef:Ik denk dat Kobe toch nog gevoelens voor Kaat heeft, anders kwam hij niet zo voor haar op.

Kobe is Kaat gewoon heel dankbaar, denk ik. Het is dan ook niet echt vanzelfsprekend om een tweede kans te krijgen van iemand die je een schedelbasisfractuur geslagen hebt en die je vervolgens voor dood hebt laten liggen.
Kobe mag Kaat op zijn blote knietjes dankbaar zijn voor haar vergevingsgezind karakter.

En geen idee wie er "gewonnen" zou hebben, als je daarvan al kunt spreken in deze situatie, maar Kobe zou inderdaad beter eens leren zichzelf wat in toom te houden.
Als er iets is wat zijn verleden met Kaat hem geleerd zou moeten hebben, dan is het dat wel.. .

En om haar te bedanken mag zij voorkomen dat hij niet nog eens in de problemen komt...Mooie vriend!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » za 08 dec 2018, 20:58

Alle drie een tattoo dus...
Ik vond dat nog wel tof - vooral omdat ze alle 3 dezelfde namen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor ranske » zo 09 dec 2018, 21:55

Tattoo, mag hoor maar bij die twee is het de meligheid die tegensteekt.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Vorige

Keer terug naar Personages