Arne Guns (Michiel De Meyer)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Berichtdoor tisaltijdiets » vr 09 nov 2018, 20:14

ikke schreef:
tisaltijdiets schreef:
nounake schreef:Wat krijgt die nu opeens ? dat hij verliefd werd op Femke dat zal zij toch wel hebben voelen aankomen zeker ? Ze weigert zelfs een etentje met haar man om toch nog na die "drukke" dag te gaan sporten met Arne ...Maar dat hij dan die chinees zo aanvalt ?????? Wat gaan ze nog uitvinden in Thuis?

Ik was net aan het wachten op het moment dat Arne nog eens iets psycho ging doen. Vond hem veel te normaal de laatste tijd. Dus 'zo opeens' vind ik dit niet, als je ziet wat hij met Olivia heeft gedaan was dit wel te verwachten.

Dat klinkt zo erg "eens dief, altijd dief". Kan iemand die een steek liet vallen dan nooit meer een gewoon leven leiden??? :crazy:
Een psychische stoornis kan evengoed als een andere ziekte, met medicatie genezen worden in de beste gevallen, en in slechte gevallen kan blijvend gepaste medicatie nemen ook soelaas bieden. 't Was echt niet noodzakelijk dat Arne weer over de rooie ging. Hij was ECHT goed bezig. Verdomme, onnozele Femke die meteen doet alsof ze besprongen werd.

Maar hij heeft helemaal geen begeleiding of medicatie gehad. Zomaar vanzelf gaat zo'n stoornis niet over als het onbehandeld blijft. Tenzij hij miraculeus genezen zou zijn (wat dus duidelijk niet het geval is).
tisaltijdiets
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Donderkop » vr 09 nov 2018, 21:12

Die Ruben die hem 'behandelde' is er vandoor gegaan voor er iets bereikt was. En dat was niet gewoon de schuld van Jana. Ruben had Arne moeten doorverwijzen naar een collega, om de behandeling verder te zetten.

Wat die Ruben daar destijds is komen doen, is mij een raadsel. Een paar maanden in die praktijk, enkele patiënten in gang zetten en het dan afbollen? Welke verhaallijn dat ten goede moest komen, ik weet het niet.

En nu flipt Arne compleet. Dat die geïnterneerd moet worden (minstens een tijdje) staat vast. Hij kan bij Julia gaan zitten.
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor Tiboko » za 10 nov 2018, 02:23

Donderkop schreef:En nu flipt Arne compleet. Dat die geïnterneerd moet worden (minstens een tijdje) staat vast. Hij kan bij Julia gaan zitten.

Vermits Arne hier al voor de derde keer in de fout gaat (eerst die verdoving van Olivia, daarna die obsessie voor Emma - wat leidde tot een inbraak bij Tom en nu een moord - omdat Femke zijn liefde niet beantwoordt) - lijkt het mij dat hij beter niet een tijdje, maar voorgoed uit de roulatie verdwijnt.

Of dat nu in een instelling is (zoals de psychopatische Julia) of de gevangenis zal me worst wezen. Zo'n mensen horen niet thuis in euh Thuis :lol:

Dit gezegd zijnde - wie bedenkt deze verhaallijn. Een Chinees vermoorden omdat je love target je afwijst.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor Donderkop » za 10 nov 2018, 12:17

Die Chinees was wel aan het telefoneren met iemand en dat klonk ook al niet goed. Het is niet zeker dat Arne de moord heeft gepleegd. Maar het kan een wake-up call zijn. Hij heeft een beetje zelfinzicht... misschien moet hij gewoon eens serieus schrik krijgen van zichzelf om zich eindelijk te laten helpen.
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor ikke » za 10 nov 2018, 12:35

Donderkop schreef:Het is niet zeker dat Arne de moord heeft gepleegd.

Klopt, maar de schijn en de "publieke" opinie is tegen hem en 't is al bijna zo goed als zeker dat die piste eerst zal gevolgd worden... *zucht*
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Tiboko » za 10 nov 2018, 15:32

ikke schreef:
Donderkop schreef:Het is niet zeker dat Arne de moord heeft gepleegd.

Klopt, maar de schijn en de "publieke" opinie is tegen hem en 't is al bijna zo goed als zeker dat die piste eerst zal gevolgd worden... *zucht*

Wie het ook gedaan heeft, het is allemaal zo onwaarschijnlijk dat het lachwekkend wordt.

Op het moment van de feiten waren alle kamers bezet en liep daar veel volk rond. En niemand heeft die scheldpartij gehoord, niemand heeft daar iets of iemand horen vallen. Niemand heeft iets gezien. Bizar.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor apestaart » za 10 nov 2018, 20:46

Die andere gasten waren ofwel in een diepe slaap ofwel zijn het allemaal doven. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor ikke » zo 11 nov 2018, 09:24

Op het moment van de feiten waren alle kamers bezet en liep daar veel volk rond. En niemand heeft die scheldpartij gehoord, niemand heeft daar iets of iemand horen vallen. Niemand heeft iets gezien. Bizar.

Niet bizar; dit is Thuis ten voeten uit! Niets gezien, niets gehoord, niets gezegd... :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » ma 12 nov 2018, 23:45

Arne telefoneert met zijn vader voor te zeggen dat hij zo rap mogelijk weg wil en wil wonen bij zijn ouders in Zwitserland.
Alles wijst er op dat Arne verantwoordelijk is voor de dood van Huang en dat hij wil vluchten.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor Tiboko » di 13 nov 2018, 01:54

apestaart schreef:Arne telefoneert met zijn vader voor te zeggen dat hij zo rap mogelijk weg wil en wil wonen bij zijn ouders in Zwitserland.
Alles wijst er op dat Arne verantwoordelijk is voor de dood van Huang en dat hij wil vluchten.

Nee hoor, denk dat Arne serieus van zichzelf geschrokken is en even weg moet, zeker nu zijn hij voornaamste opdrachtgever kwijt is. Uiteraard zal dit heel verdacht overkomen bij Tim & co.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Yole » di 13 nov 2018, 10:05

ZOu kunnen dat Arne het niet heeft gedaan...
Zou kunnen dat hij inderdaad geschrokken is van zijn kwaadheid tegen die chinees...
ZOu kunnen dat het een roofmoord was, want zoals Lowie zei: hij had veel geld bij zich...
Arne zag die chinees op de gang... die chinees lag dood op zijn kamer en die kamer was duidelijk overhoop gehaald... of het was een slordige chinees ...
Ik hoop op een roofmoord door de nieuwe taxichauffeur...
Yole
Nog geen rang

Berichtdoor tvx1 » wo 14 nov 2018, 00:32

Ik ben eigenlijk niet zo zeker dat Arne Hua heeft gedood. Hij leek me oprecht verrast te zijn dat hij werd gehouden.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor satine » wo 14 nov 2018, 10:00

Inderdaad, zo kwam het bij mij ook over.
En toen hij met zijn ouders belde, klonk hij meer als iemand die beseft dat zijn dagen als personal trainer nu wel voorbij zijn in het Thuisdorp - niet als iemand die net iemands dood had veroorzaakt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor heidiw » wo 14 nov 2018, 10:19

apestaart schreef:Arne telefoneert met zijn vader voor te zeggen dat hij zo rap mogelijk weg wil en wil wonen bij zijn ouders in Zwitserland.

Dat heet perceptie mijn beste, of in 't gewoon Vlaams: ze willen ons weer iets wijsmaken.
Er wordt ook geopperd over roofmoord door die duivenmelker... maar hoe is die dan de Withoeve binnen geraakt. Mijn gok is die drugscompagnons van Renzo die nog een eitje te pellen hadden met Peter door wiens bedrrigingen ze veel geld misliepen. Maar dan is ook weer de vraag hoe die er zijn binnen geraakt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor kingpietro105 » do 15 nov 2018, 20:56

het is een idioot maar ik denk niet dat hij die chinees vermoord heeft
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer