Arne Guns (Michiel De Meyer)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Berichtdoor tvx1 » do 22 maart 2018, 01:35

ikke schreef:
satine schreef:Arne heeft toch geen voorgeschiedenis van agressie? :-?

En hij heeft geen enkele reden om Kaat iets aan te doen.

Dat dacht ik ook. Arne heeft/had(?) een voorliefde voor jonge meisjes maar had een angst voor normale benadering. Daar heeft Olivia hem vanaf geholpen, denk ik?
Kaat is geen mogelijk slachtoffer van een ziekelijke obsessie voor hem. En gewelddadig is hij idd nooit geweest.

Voorliefde voor jonge meisjes? Olivia is een jaar ouder dan hem en is de enige die hij ooit iets heeft aangedaan.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 560 keer

Berichtdoor satine » do 22 maart 2018, 12:04

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het verdere verloop van deze verhaallijn, jammer dat we nu weer moeten wachten blijkbaar.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1517 keer
Is bedankt: 3427 keer

Berichtdoor satine » vr 23 maart 2018, 00:10

Arne toch...
Ergens heb ik met hem te doen.
Ok, hij heeft in het verleden - laat ons zeggen - rare dingen gedaan, maar hij heeft dan ook een speciale jeugd gehad, met zijn zus, waar hij zielsveel om gaf, die jong overleed.
Zijn ouders zijn, buiten een paar actes de présence, volledig buiten beeld.
Hoe het contact met zijn ouders is op dit moment is helemaal niet duidelijk.

Ik weet dat het fout is wat Arne deed, maar als ik aan de zelfgenoegzame sm**l van Tom denk, dan vind ik het jammer dat hij betrapt is.
Dat hij niet 10 dagen gewacht heeft, Tom kon moeilijk elke nacht in zijn auto kamperen.
En ik vind het vooral jammer dat hij over wat Tom gezegd heeft, blijkbaar niets besproken heeft met Emma of Judith.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » vr 23 maart 2018, 11:11

Ik vraag me af wat Arne daar deed. Wat was hij van plan? Het was wel een bewijs van het feit, dat hij het verhaal van Tom niet voor zoete koek aan naam.
Was Tom eigenlijk van plan om alle nachten in zijn auto te gaan zitten wachten?
Jammer Arne, je hebt het verknoeid. Tot nu toe had Tom geen enkel bewijs tegen je.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1826 keer
Is bedankt: 1662 keer

Berichtdoor Christel » vr 23 maart 2018, 17:21

Eigenlijk vind ik het een beetje dubbel...

Puur vanwege Tom's waardeloze gedrag, zou ik het Arne persoonlijk ook graag minder kwalijk nemen allemaal.
Maar als puntje bij paaltje komt vind ik zijn gedrag toch allesbehalve normaal, en ook echt niet oké, eigenlijk.
Natuurlijk is het schandalig hoe Tom hem uit zijn tent heeft gelokt, maar dat neemt niet weg dat dit al de zoveelste keer is dat Arne zich niet in kan houden en toch wel opmerkelijk (om niet te zeggen grensoverschrijdend) te werk gaat.
Ik weet niet... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3589 keer
Is bedankt: 2299 keer

Berichtdoor 2fast » vr 23 maart 2018, 17:29

Feit is dat een eikel zijn niet strafbaar is maar vandalisme en inbraak wel. Dus wat Arne doet is onmogelijk goed te praten.
2fast
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Berichtdoor Tiboko » vr 23 maart 2018, 18:45

2fast schreef:Feit is dat een eikel zijn niet strafbaar is maar vandalisme en inbraak wel. Dus wat Arne doet is onmogelijk goed te praten.

Na wat Arne eerder al uitgespookt had met Olivia (en waardoor hij zijn studie opgaf) en nadat hij een nieuwe kans kreeg (via Emma, bij o.m. de voetbalclub) denk ik dat hij nu wel definitief zijn eigen ruiten ingegooid heeft.

Wie wil nu een personal coach die gaat inbreken bij nacht (na talloze andere vandalenstreken) bij iemand die zijn liefje (zwaar) beledigd heeft? Wie laat zo'n kerel trainer zijn bij een voetbalteam? Moet je niet van onbesproken gedrag zijn als je "verantwoordelijkheid draagt" voor een groep (al dan niet) minderjarigen, zoals de ploeg van Emma?

Bovendien heeft Judith hem gewaarschuwd, hou op met die stommiteiten of je krijgt met mij te maken. Ik vrees dat het hiermee over en out is wat betreft zijn kersverse romance. Hoe dom kun je zijn, leert die nooit uit zijn fouten?
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 136 keer

Berichtdoor Christel » vr 23 maart 2018, 23:38

Dat is het probleem ook wel een beetje, vind ik. Buiten de strafbaarheid van zijn gedrag, vind ik het persoonlijk een beetje akelig hoe hij tegen dingen aankijkt. Nu is het bij wat vandalenstreken gebleven, maar na zijn gedrag tegenover Olivia (waar hij toch therapie voor gehad heeft), vraag ik me toch af waar de grens ligt bij Arne...

Wat zijn relatie met Emma betreft kan Judith nog zoveel vinden en willen, maar Emma is volgens mij teveel tot over haar oren verliefd om daar ook echt naar te luisteren. Ik ben eens benieuwd waar dit naartoe gaat... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3589 keer
Is bedankt: 2299 keer

Berichtdoor satine » di 03 apr 2018, 11:52

Ik was gisteren niet helemaal mee.
Arne had dus blijkbaar over het gesprek met Tom nog niks gezegd tegen Emma.
Maar waarom wou hij een pauze inlassen?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor 2fast » wo 04 apr 2018, 00:17

satine schreef:Ik was gisteren niet helemaal mee.
Arne had dus blijkbaar over het gesprek met Tom nog niks gezegd tegen Emma.
Maar waarom wou hij een pauze inlassen?
Ik vond dat ook een hele rare scène. Ofwel was daar een stuk tussenuit geknipt, ofwel gewoon slecht geacteerd van Michiel of beide...
2fast
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Vorige

Keer terug naar Personages