Arne Guns (Michiel De Meyer)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Berichtdoor Tiboko » do 16 feb 2017, 00:50

Terwijl vorige week zowat de hele Frens vorige week gehoord heeft wat Arne Olivia heeft aangedaan, vraagt Arne aan Ruben zijn ouders hierover niet in lichten...

Wat denkt hij dan, dat ze het echt niet gaan te weten komen ? Ze zullen zich sowieso afvragen waarom hij een wanhoopspoging heeft ondernomen en op een bepaald moment zullen ze toch antwoorden willen.

Raar ook dat Arne Ruben bij het gesprek met Olivia wou om het een beetje te kunnen kaderen, maar Ruben daarna de hele tijd zo goed als niks heeft gezegd, tot Olivia vertrok...
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 123 keer

Berichtdoor lord F. » do 16 feb 2017, 09:20

Het hele verhaal is toch grotendeels buiten beeld verteld of zat ik zo te slapen tijdens Thuis gisteren? :-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor annekeHU » zo 26 maart 2017, 08:17

Is het nu eigenlijk exit Arne ? Of gaat hij nog terugkeren, na een periode van " bezinning" in Zwitserland? Eigenlijk blijf ik het hele verhaal maar raar vinden... zijn ouders weten dus nog altijd niet echt waarom Arne die zelfmoordpoging deed, en een foto van die zus , die zo op Olivia moet lijken, hebben we ook nooit gezien. Of krijgt dit verhaal volgend jaar nog een extra wending en is er effectief ergens iets van een familieband, tussen de geadopteerde Olivia en de overleden zus Frederieke?
Ik begrijp ook nog altijd niet waarom er 2 beroepsacteurs moesten ingeschakeld om de rol van Arne's ouders te spelen.. Enkele woorden zeggen en naast een ziekenbed zitten, dat kan een figurant ook.
Ik hoop dus dat hier echt nog een vervolg aan komt, anders is dit voor mij een teleurstellende verhaallijn.
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor vdbemdsa » ma 27 maart 2017, 07:58

annekeHU schreef:Is het nu eigenlijk exit Arne ? Of gaat hij nog terugkeren, na een periode van " bezinning" in Zwitserland? Eigenlijk blijf ik het hele verhaal maar raar vinden... zijn ouders weten dus nog altijd niet echt waarom Arne die zelfmoordpoging deed, en een foto van die zus , die zo op Olivia moet lijken, hebben we ook nooit gezien. Of krijgt dit verhaal volgend jaar nog een extra wending en is er effectief ergens iets van een familieband, tussen de geadopteerde Olivia en de overleden zus Frederieke?
Ik begrijp ook nog altijd niet waarom er 2 beroepsacteurs moesten ingeschakeld om de rol van Arne's ouders te spelen.. Enkele woorden zeggen en naast een ziekenbed zitten, dat kan een figurant ook.
Ik hoop dus dat hier echt nog een vervolg aan komt, anders is dit voor mij een teleurstellende verhaallijn.

Ja, en als Olivia echt zo veel op die zus lijkt, dan moeten die ouders dat toch ook zien, vind het een heel raar verhaal.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Linne » ma 27 maart 2017, 14:44

Dat zijn ouders in niets laten blijken dat Olivia op hun dochter lijkt is een van de dingen
die de schrijvers bijkomstig vinden terwijl ik me dat ook afvraag hoe dat kan.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor Soapseut » ma 27 maart 2017, 18:39

Linne schreef:Dat zijn ouders in niets laten blijken dat Olivia op hun dochter lijkt is een van de dingen

Ik heb hier eerder al geopperd dat ik van zijn uitleg niks geloof... Ik denk dat Arne aan iemand kwijt moest wat hij had gedaan. Hij zal zich wel echt schuldig voelen, en hij moest zijn verhaal kwijt. Maar de ware toedracht heeft hij verzwegen. Iemand drogeren omdat die op een dode zus lijkt... zo'n bokkensprong maakt een normale mens niet.

Dus ofwel is er geen dode zus die op Olivia lijkt, of de dode zus bestond wel degelijk, maar dan vermoed ik dat er tussen hem en die Frederieke meer is gebeurd dan hij verteld heeft. Misschien was zijn zieke zus zijn eerste weerloze slachtoffer en wilde hij dat eens herhalen met Olivia? In dat geval is hij een psychopaat.

De toekomst zal het uitwijzen. Maar met twee beroepsacteurs die zijn ouders spelen, is dat verhaal zeker niet uit. Dat krijgt zeker nog een staartje.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 289 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 27 maart 2017, 20:06

Soapseut schreef:
Linne schreef:Dat zijn ouders in niets laten blijken dat Olivia op hun dochter lijkt is een van de dingen

Ik heb hier eerder al geopperd dat ik van zijn uitleg niks geloof... Ik denk dat Arne aan iemand kwijt moest wat hij had gedaan. Hij zal zich wel echt schuldig voelen, en hij moest zijn verhaal kwijt. Maar de ware toedracht heeft hij verzwegen. Iemand drogeren omdat die op een dode zus lijkt... zo'n bokkensprong maakt een normale mens niet.

Dus ofwel is er geen dode zus die op Olivia lijkt, of de dode zus bestond wel degelijk, maar dan vermoed ik dat er tussen hem en die Frederieke meer is gebeurd dan hij verteld heeft. Misschien was zijn zieke zus zijn eerste weerloze slachtoffer en wilde hij dat eens herhalen met Olivia? In dat geval is hij een psychopaat.

De toekomst zal het uitwijzen. Maar met twee beroepsacteurs die zijn ouders spelen, is dat verhaal zeker niet uit. Dat krijgt zeker nog een staartje.

Ik denk wel dat Ruben de historiek van zijn patiënten raadpleegt. Dus als Arne vertelt dat hij een zus had die is overleden aan de gevolgen van de ziekte van Batten, dan verifieert die dat wel. Als Arne dus had gelogen, hadden we dat al lang geweten. Trouwens zijn ouders hebben toch gehad over hun overleden dochter. En Arne was amper 14 jaar toen zijn oudere zus stierf aan een slepende ziekte die haar volledig deed aftakelen. Hij was dus amper 11-12 jaar toen ze ziek werd. Daarom lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat er meer tussen hen zou gebeurd zijn. En zijn ouders hebben wel degelijk laten blijken dat Olivia op haar lijkt. De reactie van Arne's moeder toen ze haar de eerste keer zag sprak boekdelen.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 560 keer

Berichtdoor vdbemdsa » di 28 maart 2017, 08:23

De reactie van zijn moeder, die vond ik niet zo raar hoor, ik denk dat ze anders nog harder geschrokken was,als je daar ineens een lookalike van je overleden dochter voor je ziet.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Guapa » di 28 maart 2017, 10:57

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor Soapseut » di 28 maart 2017, 18:07

Die moeder keek raar, maar dat wil volgens mij niet zeggen dat ze vond dat Olivia op Frederieke lijkt. Ze keek een beetje raar, maar het was niet frappant genoeg om iets uit af te leiden.

Er was hoe dan ook een zus en ze is dood... verder weten we niet veel.

Ik denk dat Arne zijn ei kwijt wou en beseft dat hij hulp nodig heeft, maar of hij zijn probleem kan oplossen als hij maar halve waarheden vertelt, is een andere zaak. Eerlijk gezegd... ik vind dat iedereen hem nogal rap vergeeft. Zelfs Emma. Ik snap dat niet.

Ik ben daarin toch eerder zwart/wit. Als iemand zo'n stoot uithaalt, zal ik afstand houden, voorgoed. Die Arne heeft wel iemand gedrogeerd en proberen verkrachten hé. Alles zeg, de spons erover man :eek:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » wo 29 maart 2017, 20:01

Soapseut schreef:Die moeder keek raar, maar dat wil volgens mij niet zeggen dat ze vond dat Olivia op Frederieke lijkt. Ze keek een beetje raar, maar het was niet frappant genoeg om iets uit af te leiden.

Er was hoe dan ook een zus en ze is dood... verder weten we niet veel.

Dat kan nog alle kanten uitgaan. We weten dat Olivia erg veel op Frederieke geleek én dat ze haar echte ouders niet kent.
Die twee zaken te samen kunnen voor een interessante wending zorgen. :)

Soapseut schreef:Ik denk dat Arne zijn ei kwijt wou en beseft dat hij hulp nodig heeft, maar of hij zijn probleem kan oplossen als hij maar halve waarheden vertelt, is een andere zaak. Eerlijk gezegd... ik vind dat iedereen hem nogal rap vergeeft. Zelfs Emma. Ik snap dat niet.

Ik ben daarin toch eerder zwart/wit. Als iemand zo'n stoot uithaalt, zal ik afstand houden, voorgoed. Die Arne heeft wel iemand gedrogeerd en proberen verkrachten hé. Alles zeg, de spons erover man :eek:

Dat vind ik ook. Na zijn zelfmoordpoging was iedereen er wel heel snel bij om de spons erover te vegen. :)
Ik vraag me zelfs af of het zonder die zelfmoordpoging ook zo snel opgelost ging zijn.

Bovendien heeft hij ervoor gezorgd dat Olivia en Lowie uit elkaar gingen (die foto's). We zijn zelfs nooit helemaal te weten gekomen of hij destijds Jessica niet de opdracht gegeven heeft om foto's van hem en Olivia te nemen om Lowie op stang te jagen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Linne » wo 29 maart 2017, 21:16

lord F. schreef:Bovendien heeft hij ervoor gezorgd dat Olivia en Lowie uit elkaar gingen (die foto's). We zijn zelfs nooit helemaal te weten gekomen of hij destijds Jessica niet de opdracht gegeven heeft om foto's van hem en Olivia te nemen om Lowie op stang te jagen.

Nog zo iets waar ineens verder over gezwegen wordt en dat mag toch eens gaan uitkomen.
Die onopgeloste zaken geven de kijker 't gevoel dat men daar geen moeite voor doet.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor Soapseut » do 30 maart 2017, 12:56

Die aangehaalde banden tussen Olivia en jessica zullen wel dingen aan het licht brengen. Hopelijk... Want die Arne spoort niet, en daarmee uit.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor satine » za 30 sep 2017, 11:12

En eindelijk heeft Arne de moed gehad om er iets van te zeggen. :thumbup:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1480 keer
Is bedankt: 3320 keer

Berichtdoor ikke » za 30 sep 2017, 11:23

Flinke Arne, maar mijns inziens verdient Olivia toch beter. Ook beter dan ettertje Lowie
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1696 keer
Is bedankt: 1608 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages