Arne Guns (Michiel De Meyer)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Berichtdoor ikke » do 07 jun 2018, 18:41

satine schreef:Arne was personal coach van Sam - zij vernam toen dat hij bij Tom had ingebroken en zij heeft hem toen aan de deur gezet.

Ach bon, was ik helemaal vergeten.
Dank je wel, Satine :romance-kisscheek:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1842 keer
Is bedankt: 1765 keer

Berichtdoor Donderkop » do 27 sep 2018, 18:55

Ik vraag mij af of er nog een ontknoping gaat komen rond Arne. Dat duurt nu al zo lang... Toen hij in het ziekenhuis lag, ik denk na die zelfmoordpoging, kwamen zijn ouders op bezoek, en die vader was een bekende acteur (geen figurant ofzo). Dus ik dacht dat Arne en dat gedoe in het bos met zijn broek op zijn knieën nog een staartje zou krijgen... Maar dat duurt nu toch al heel lang en er komt niks. Zijn de scenaristen dat vergeten...?

Fixeer ik mij daar nu als enige op? Die vader toen, dat was toch Marc Coessens? Ze gaan die toch niet laten opdraven voor één aflevering en daarna nooit meer?
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 14 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 28 sep 2018, 14:51

Donderkop schreef:Ik vraag mij af of er nog een ontknoping gaat komen rond Arne. Dat duurt nu al zo lang... Toen hij in het ziekenhuis lag, ik denk na die zelfmoordpoging, kwamen zijn ouders op bezoek, en die vader was een bekende acteur (geen figurant ofzo). Dus ik dacht dat Arne en dat gedoe in het bos met zijn broek op zijn knieën nog een staartje zou krijgen... Maar dat duurt nu toch al heel lang en er komt niks. Zijn de scenaristen dat vergeten...?

Fixeer ik mij daar nu als enige op? Die vader toen, dat was toch Marc Coessens? Ze gaan die toch niet laten opdraven voor één aflevering en daarna nooit meer?

Arne heeft dan alles opgebiecht aan Olivia dus ja, dat was opgelost, hij moest toch bij Ruben langsgaan toen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor satine » vr 19 okt 2018, 12:47

Gekopieerd uit het topic van Lander:
hannanaske schreef:
satine schreef:hetzelfde geldt voor Arne trouwens, dat die er iets mee zou te maken hebben

Guilty :oops:

Arne is blijkbaar wel heel geïnteresseerd in Femke, maar is dat een motief?
Stel dat hij de carjacker is en hij wordt geklist, dan zal dit heel mooi staan op zijn strafblad. *kuch* :nope:
En ik kan me niet voorstellen dat Femke hem dan enthousiast rond de nek zal vliegen.

Zo'n risico nemen voor 3000 euro, ik blijf het vreemd vinden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1675 keer
Is bedankt: 3702 keer

Berichtdoor Yole » vr 19 okt 2018, 17:45

Arne heeft volgens mij niets te maken met de carjacking, maar ik begin te vrezen dat hij aan het hervallen is... zoals toen met Olivia...
Yole
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor Tiboko » za 20 okt 2018, 21:10

Yole schreef:Arne heeft volgens mij niets te maken met de carjacking, maar ik begin te vrezen dat hij aan het hervallen is... zoals toen met Olivia...

Zoveel is duidelijk. Zoals hij in één van de vorige aflevering niet snel genoeg Peter uit de buurt kon krijgen, toen hij zijn privé-sessie had met Femke :naughty:

Hij is stapelgek op of zal ik zeggen stilaan geobsedeerd door haar en dat zal vroeg of laat wel tot meer onheil (voor de bewoners van de Withoeve) leiden.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor Donderkop » za 20 okt 2018, 21:21

Hij is ook niet deftig behandeld door die Ruben he. Jana heeft dat verpest, Ruben is het afgebold, zonder Arne deftig door te sturen naar een andere psycholoog. En eigenlijk heeft Arne een psychiater nodig.
Donderkop
Nog geen rang

Is bedankt: 14 keer

Berichtdoor Tiboko » ma 22 okt 2018, 18:51

Donderkop schreef:En eigenlijk heeft Arne een psychiater nodig.

Wie niet in Thuis :dance:

Als je Marianne bezig zag, en Rosa en Nancy soms en Judith en Ann en af en toe Sam en die Jacques en Karin en uiteraard Tom en ook nog Tamara en Lowieke en...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor apestaart » ma 22 okt 2018, 19:13

Tiboko schreef:
Donderkop schreef:En eigenlijk heeft Arne een psychiater nodig.

Wie niet in Thuis :dance:

Als je Marianne bezig zag, en Rosa en Nancy soms en Judith en Ann en af en toe Sam en die Jacques en Karin en uiteraard Tom en ook nog Tamara en Lowieke en...

Kortom alle personages, ik stel dan ook voor om de naam van de serie om te dopen van "Thuis" naar "Het Zothuis". :mrgreen:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 12 keer

Berichtdoor apestaart » do 08 nov 2018, 23:29

Arne zijn donkere kantje komt nu te voorschijn, eerst probeert hij Femke te kussen maar goed dat Peter er op kwam en deze heeft Arne goed zijn vet gegeven en hem aangemaand om zijn boeltje te pakken en nooit meer op de Withoeve te vertonen daarop stoof Arne in volle colère weg naar zijn kamer en stampte Nancy bijna omver en alsof het nog niet genoeg is valt hij die Chinees aan en stampt zijn smartphone kapot.
Als die Chinees hem daarop een lomperik noemt dan flipt Arne helemaal en besluit die Chinees een lesje te leren.
Het is te hopen dat Arne die Chinees niks aandoet of anders zal Arne ferm in de problemen komen.
Wat mij betreft moet Arne zo rap mogelijk uit de maatschappij verwijderd worden want die kerel is een gevaar voor iedereen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 12 keer

Berichtdoor Yole » vr 09 nov 2018, 00:35

Ik denk dat hij die chinees gaat vermoorden...
Yole
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor nounake » vr 09 nov 2018, 08:28

Wat krijgt die nu opeens ? dat hij verliefd werd op Femke dat zal zij toch wel hebben voelen aankomen zeker ? Ze weigert zelfs een etentje met haar man om toch nog na die "drukke" dag te gaan sporten met Arne ...Maar dat hij dan die chinees zo aanvalt ?????? Wat gaan ze nog uitvinden in Thuis?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5837 keer
Is bedankt: 778 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » vr 09 nov 2018, 18:09

nounake schreef:Wat krijgt die nu opeens ? dat hij verliefd werd op Femke dat zal zij toch wel hebben voelen aankomen zeker ? Ze weigert zelfs een etentje met haar man om toch nog na die "drukke" dag te gaan sporten met Arne ...Maar dat hij dan die chinees zo aanvalt ?????? Wat gaan ze nog uitvinden in Thuis?

Ik was net aan het wachten op het moment dat Arne nog eens iets psycho ging doen. Vond hem veel te normaal de laatste tijd. Dus 'zo opeens' vind ik dit niet, als je ziet wat hij met Olivia heeft gedaan was dit wel te verwachten.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Is bedankt: 13 keer

Berichtdoor ikke » vr 09 nov 2018, 18:59

tisaltijdiets schreef:
nounake schreef:Wat krijgt die nu opeens ? dat hij verliefd werd op Femke dat zal zij toch wel hebben voelen aankomen zeker ? Ze weigert zelfs een etentje met haar man om toch nog na die "drukke" dag te gaan sporten met Arne ...Maar dat hij dan die chinees zo aanvalt ?????? Wat gaan ze nog uitvinden in Thuis?

Ik was net aan het wachten op het moment dat Arne nog eens iets psycho ging doen. Vond hem veel te normaal de laatste tijd. Dus 'zo opeens' vind ik dit niet, als je ziet wat hij met Olivia heeft gedaan was dit wel te verwachten.

Dat klinkt zo erg "eens dief, altijd dief". Kan iemand die een steek liet vallen dan nooit meer een gewoon leven leiden??? :crazy:
Een psychische stoornis kan evengoed als een andere ziekte, met medicatie genezen worden in de beste gevallen, en in slechte gevallen kan blijvend gepaste medicatie nemen ook soelaas bieden. 't Was echt niet noodzakelijk dat Arne weer over de rooie ging. Hij was ECHT goed bezig. Verdomme, onnozele Femke die meteen doet alsof ze besprongen werd.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1842 keer
Is bedankt: 1765 keer

Berichtdoor ranske » vr 09 nov 2018, 19:40

Verdomme, onnozele Arne, hij was goed bezig maar dat duurt bij hem niet lang.

.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1411 keer
Is bedankt: 580 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages