Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor lord F. » ma 11 apr 2016, 23:40

Gezien het Thuis is zal het wel het omgekeerde zijn van wat iedereen zegt. Ik ga er dus vanuit dat ze wel zwanger is.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Jules » di 12 apr 2016, 00:09

Ze leek zo vol zorgen, ze zag er ineens tien jaar ouder uit, alsof ze nachtenlang had gepiekerd. Ofwel is het nog om dat filmpje, ofwel omdat ze echt iets voor Toon voelt, of misschien is ze toch zwanger.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Berichtdoor lord F. » di 12 apr 2016, 10:36

Flower-Power schreef:Enfin de toekomst zal het wel uitwijzen zeker of ze wel of niet zwanger is van Toon, ik hoop voor hem van niet,
want zit met zo een trien opgescheept die je kind draagt :crazy: :crazy:

Voor het verhaal is het natuurlijk dankbaarder dat ze wel zwanger is van Toon. ;)
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Jules » do 14 apr 2016, 12:26

Flower-Power schreef:Enfin de toekomst zal het wel uitwijzen zeker of ze wel of niet zwanger is van Toon, ik hoop voor hem van niet,
want zit met zo een trien opgescheept die je kind draagt :crazy: :crazy:

Tamara is wel degene die met de zwangerschap zit opgescheept.
Men zou ook kunnen zeggen: zit maar eens opgescheept met een zwangerschap van een overjaarse puber en vrouwenzot die je dan nog in je gezicht staat uit te lachen ook. Maar ja, het kan niet hee, want Toon gebruikt altijd condooms. 't Zal dan wel aan de kwaliteit van de condooms gelegen hebben, zeker?

Ofwel... liegt ze en is ze ook met iemand anders naar bed geweest, zonder bescherming.

Ofwel is de stick verkeerd en is ze echt in paniek, omdat ze echt denkt dat ze zwanger is... OF vals en liegt ze toch. Het bloedonderzoek zal dat gauw genoeg uitwijzen. Thank science for blood tests, dan zijn we tenminste van /die/ onzekerheid al af.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » do 14 apr 2016, 12:36

Het feit dat ze een bloedtest aanvraagt wil in ieder geval toch zeggen dat het geen spelletje is van haar.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » do 14 apr 2016, 13:51

Vooralsnog is dat ook het enige dat ze wilde bewijzen met die bloedtest, toch? Ze was er gisteren toch duidelijk over dat ze het niet zag zitten om een kind te krijgen van Toon? Ze wilde alleen aantonen dat ze die zwangerschap niet uit haar duim zoog... :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3938 keer
Is bedankt: 2503 keer

Berichtdoor tvx1 » do 14 apr 2016, 18:07

Maar die bloedtest kan alleen bewijzen of ze zwanger is of niet. Die geeft echter geen antwoord op de vraag of het van Toon is of niet. :whistle:
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 442 keer
Is bedankt: 582 keer

Berichtdoor Billie » do 14 apr 2016, 22:35

Tamara is dus effectief zwanger, zo blijkt nu... Haar pestgedrag keert nu echt wel als een boemerang terug in haar gezicht. Eerst wordt ze door niemand geloofd betreffende de zwangerschap, en nu krijgt ze ook nog de schuld van het versturen van de anonieme mails. Volgens mij was ze echt aangedaan van die beschuldiging en stuurt iemand anders die mails. Je zou stilaan medelijden krijgen met die Tamara: ongewenst zwanger, een vader bij wie ze niet terecht kan, moeder overleden, onterechte beschuldigingen (?), ...
Billie
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 23 keer

Berichtdoor satine » do 14 apr 2016, 23:14

Ik had ook wel wat met haar te doen vandaag.
Het is me niet duidelijk hoe lang het geleden is dat haar moeder overleden is, maar haar bij haar vader moet ze blijkbaar niet veel steun verwachten.
Als het waar is wat ze zegt.

Maar ik geloof ook niet dat die mails van haar komen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1678 keer
Is bedankt: 3710 keer

Berichtdoor Jules » vr 15 apr 2016, 15:50

Ik zou alleszins niet in haar schoenen willen staan. Heb zelf wel een paar "pregnancy scares" gehad in mijn jonge tijd maar het was altijd negatief, gelukkig. Ik vind het erg dat ze niemand heeft om mee te praten, maar hoewel mijn moeder nog leefde had ik er nooit met haar kunnen over praten, ik was net zo bang voor haar als Tamara van haar vader.

Mijn moeder heeft het dus wel meegemaakt... ik ben nu 42 en je kan je voorstellen dat het in die tijd nog veel erger was dan nu. Maar genoeg over mezelf...
Kijk he, ze heeft wel Olivia gepest maar iedere tiener/jongvolwassene maakt wel eens die fout van iemand uit te sluiten of uit te schelden. Ze zou beter vriendinnen worden met Olivia, want Olivia zou een veel betere vriendin zijn dan die Jessica! Meevoelend enzovoort...

Het is wel waar dat het feit dat ze niet wordt geloofd haar eigen schuld is. Wie veel liegt en op een gemene manier mensen fopt, wordt ook niet geloofd wanneer die de waarheid spreekt. Dat is de fabel van de herdersjongen die "WOLF!" schreeuwde om de boeren op stang te jagen, en toen er eens echt een wolf was reageerde niemand meer en werden hij en zijn schapen verscheurd.

Maar met die foto's van Arne en Olivia heeft zij volgens mij idd niets te maken. Volgens mij is het Arne zelf die een wig wil drijven tussen Olivia en Lowie (eventueel met die Jessica als handlangster die foto's maakt) omdat hij zelf zot staat van Olivia!
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor jessie V. » za 16 apr 2016, 07:32

Waarom wordt er eigenlijk alleen maar met schele ogen naar Toon gekeken? Niet dat ik enige sympathie voor hem heb, maar om een kind te maken moet je tot op heden toch nog steeds met twee zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Tamara het al of niet zwanger worden alleen van Toon af laat hangen. Er wordt steeds gepraat over het condoom van Toon. Maar wat heeft zij zelf gedaan om te voorkomen dat ze zwanger werd? Ik heb daar niks over gehoord of gelezen.
Toon is duidelijk de boosdoener en Tamara is zielig? :denk:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1912 keer
Is bedankt: 1813 keer

Berichtdoor Duimelijntje » za 16 apr 2016, 08:43

jessie V. schreef:Waarom wordt er eigenlijk alleen maar met schele ogen naar Toon gekeken? Niet dat ik enige sympathie voor hem heb, maar om een kind te maken moet je tot op heden toch nog steeds met twee zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Tamara het al of niet zwanger worden alleen van Toon af laat hangen. Er wordt steeds gepraat over het condoom van Toon. Maar wat heeft zij zelf gedaan om te voorkomen dat ze zwanger werd? Ik heb daar niks over gehoord of gelezen.
Toon is duidelijk de boosdoener en Tamara is zielig? :denk:

Op dat punt heb je helemaal gelijk en zijn ze allebei even schuldig.
Maar, mijn mening (en misschien geld dat ook voor nog een paar forummers) wordt meegekleurd door het filmpje dat hij van haar maakte en online zette. Dat hij daarna ook nog eens sex met haar had, maakt voor mij dat ik vind dat elke keer dat Tamara "klootzak" tegen hem zegt, dat ik vind dat ze gelijk heeft.
Maar inderdaad, puur en enkel aan die zwangerschap hebben ze allebei evenveel schuld...
Wat ook wel waar is, is dat Toon veel ouder is dan Tamara en hij dus zeker haar zou moeten bijstaan. Ik ben dan ook heel blij dat hij gisteren toch bereid leek te zijn om met haar mee te gaan. Ik denk niet dat je iemand zoiets alleen mag laten ondergaan.
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1564 keer
Is bedankt: 334 keer

Berichtdoor Crackers » do 21 apr 2016, 20:38

Wie zegt er dat ze dat nu ECHT heeft laten weghalen? :denk:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor tvx1 » do 21 apr 2016, 21:15

Crackers schreef:Wie zegt er dat ze dat nu ECHT heeft laten weghalen? :denk:

Ik zie niets aan haar dat ook maar enige zin heeft om het te houden.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 442 keer
Is bedankt: 582 keer

Berichtdoor lord F. » vr 22 apr 2016, 00:45

Maar wel raar dat Toon er niet meer moest bij zijn de tweede keer. En dat ze zelfs z'n geld niet moest hebben.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages