Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor heidiw » do 24 maart 2016, 14:24

Hoe in godsnaam is zo'n wicht door het middelbaar gesukkeld en daarna tot een bachelor richting toegelaten? Komaan zeg, als je die antwoorden hoort...
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » do 24 maart 2016, 16:04

heidiw schreef:Hoe in godsnaam is zo'n wicht door het middelbaar gesukkeld en daarna tot een bachelor richting toegelaten? Komaan zeg, als je die antwoorden hoort...

Hoe is die daar voor zelfs door haar toelatingsexamen voor de kleuterklas geraakt? :eh:
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor Lolplayer » do 24 maart 2016, 16:59

heidiw schreef:Hoe in godsnaam is zo'n wicht door het middelbaar gesukkeld en daarna tot een bachelor richting toegelaten? Komaan zeg, als je die antwoorden hoort...

Iedereen die getuigschrift middelbaar onderwijs heeft wordt toegelaten tot eender welke bachelor.

Verder wordt het niveau van de bachelor kleuteronderwijs en middelbaar onderwijs ver overschat. Het niveau in die bachelor is lager dan in sommige ASO/TSO richtingen.

Heb zelf de bachelor middelbaar onderwijs gevolgd voor 1 jaar en op een gegeven moment kregen wij een blad met allemaal gezichtjes op, sommige lachend andere wenend andere neutraal en dan moesten wij met een rood kleurpotlood het mannetje aanduiden hoe we ons niet voelden en met een groen potlood het mannetje kleuren hoe wij ons wel voelden.

De laatste jaren heeft men ook de focus van de opleiding verlegd van het vergaren van vakkennis naar het pedagogische aspect. Het entertainen van de klas is dus belangrijker geworden dan vakkennis.

De tijd dat de leerkrachten de slimste van de klas waren is al lang voorbij.

Intelligentie is geen factor meer om al dan niet te slagen in een bachelor onderwijs, wat wel belangrijk is, is kunnen entertainen en aan Tamara haar creatieve pestacties te zien, denk ik wel dat zij ook creatief een klas kan entertainen en zie ik niet in waarom Tamara haar diploma niet zal behalen.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 16 keer
Is bedankt: 80 keer

Berichtdoor heidiw » do 24 maart 2016, 18:31

En dat was nu net mijn vraag. Hoe is die daar in hemelsnaam aan geraakt als ze zelfs de eindtermen van het 6e leerjaar lager onderwijs niet haalt?

En de rest van jouw bericht vind ik zeer verontrustend, vooral omdat ik er eigenlijk niet aan twijfel dat het helemaal waar is. Man man man miserie zou ik zelfs durven zeggen bij het vooruitzicht van allemaal Tamara's voor de klas.
En wat haar creatieve prestaties betreft, daar hebben nog maar 1 aspect van gezien ;) Maar dan ook weer genoeg om te kunnen stellen dat ze beter naar de filmschool was gegaan naar de regieafdeling :yup:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor lord F. » do 24 maart 2016, 21:19

bwa, de scenaristen maken er nu ook iets teveel een karikatuur van. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Duimelijntje » do 24 maart 2016, 21:23

Bwa, ik ben nu nog niet zo lang geleden afgestudeerd ls leerkracht lager onderwijs, en er zit toch ook wel een zeker theorie kennis in. Feit is wel als je een serieuze rochting gedaan hebt in het middelbaar dat je veel examens kan afleggen met de vingers in de neus zeg maar... Toch zit er ook veel stof tussen waar er veel hun tanden op stuk bijten. En voor zovr ik weet is dat bij het kleuteronderwijs ook deels zo.
Feit is wel dat er in het eerste jaar veel "Tamara"s beginnen. Van die meisjes die de kleur van hun nagellak belangrijker vinden dan het aantal kinderen waar ze verantwoordelijk voor zijn. Komt deels door het ontbreken van een soort van ingangsexamen. deels ook door de misvatting dat je niks moet kunnen om les te geven in een kleuterklas/lagere schoolklas. En omdatde "vele vakantie" nog veel mensen de ogen uitsteekt.
Halfweg het eerste jaar, na de eerste examens en stages volgt al een eerste schifting, na het eerste jaar zijn de meeste van die treesjes wel weg. Toch sukkelen der een aantal nog naar een tweede en zelfs een derde jaar. af en toe studeert er zo zelfs eentje af. Maar de overgrote meerderheid wordt er tussenuit gezift. En de rest werkt niet te lang in het onderwijs :-)
Ik vind Tamara wel verbazend realistisch overkomen. Ik vind ze in elk geval een zeer herkenbare bitch.
Iedereen ergert zich eraan en vind haar een dom kalf, exact wat de scenaristen willen dus
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1517 keer
Is bedankt: 328 keer

Berichtdoor Jules » do 24 maart 2016, 23:36

Ik vind dat ze ZEER gevaarlijk handelde. Een afspraakje voor een avontuurtje met een man die ze eigenlijk nauwelijks kent, op een afgelegen plaats,en zich dan ook nog laten blinddoeken. Dat Toon stiekem foto's heeft genomen is erg en creepy genoeg, maar voor zover zij wist kon Toon wel een seriemoordenaar zijn.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 25 maart 2016, 23:09

Ik had niet gedacht dat ik ooit sympathie voor Tamara zou opbrengen, maar vanavond kwam dat er toch van. Ik denk dat hij nog niet van haar af is. (hoop ik ook).
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1734 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 25 maart 2016, 23:34

jessie V. schreef:Ik had niet gedacht dat ik ooit sympathie voor Tamara zou opbrengen, maar vanavond kwam dat er toch van. Ik denk dat hij nog niet van haar af is. (hoop ik ook).

Ik had ook nooit gedacht sympathie te hebben voor die Tamara, en dat is nog steeds niet het geval. Voor Toon evenmin trouwens, dus als die twee elkaar opvreten met huid en haar, of mekaar wegpesten naar een ander continent, who cares?
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor Lolplayer » za 26 maart 2016, 01:23

Ik heb best wel sympathie voor Tamara :mrgreen:
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 16 keer
Is bedankt: 80 keer

Berichtdoor Jules » za 26 maart 2016, 22:26

GOED GEDAAN van haar! En als ik haar was stapte ik naar de politie.

(Wel als ik haar was zou ik mij nooit laten meenemen naar een afgelegen plek door de eerste de beste onbekende, laat staan mij laten blinddoeken en uitkleden, maar allez je weet wat ik wil zeggen.)
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Kiki_Dee » zo 27 maart 2016, 10:12

Is het de bedoeling dat zij Peggy vervangt als in personnafe dat minst sympathiek overkomt?

Ze heeft Toon wel goed op z'n plaats gezet!
Gebruikers-avatar
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor Jules » zo 27 maart 2016, 14:37

En haar timing (met meer chance dan verstand, zou mijn grootmoeder gezegd hebben) was wel perfect om nog net op tijd te voorkomen dat 1 van Kaat's eerste ontmoetingen bij zijn terugkomst die vervelende Toon zou zijn.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Jules » wo 30 maart 2016, 13:25

En dan nog eens iets. Er zijn er in Thuis wel meer die al veel grotere stommiteiten hebben uitgehaald dan vragen wat de hoofdstad van Parijs is. Een camionette saboteren en op die manier de dood van je kleinzoon veroorzaken bijvoorbeeld. Ik denk als we in Oude Koeien eens een toplijst van alle dommigheden en kwaadaardigheden die thuispersonages al hebben uitgehaald zouden maken, komt Tamara nog niet in de top 100.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Flower-Power » ma 11 apr 2016, 22:31

Goh vervelend persoontje die Tamara :crazy:

Ik geloof niet dat ze zwanger is van Toon.
Als Toon zegt dat hij altijd 1 condoom gebruikt, en nadien wel kijkt of die niet is gescheurd, dan zal dat wél zo zijn.

Al kan het natuurlijk altijd dat 1 condoom scheurt, maar ik vraag me af, of men dat dan niet altijd opmerkt??

Of het moet zijn dat Tamara wel 1 zeer vuil spelletje heeft gespeeld,
en dat ze, (bah) zichzelf heeft geïnsemineerd met het gebruikte condoom toen Toon al weg was :roll:
sorry voor mijn maffe gedachten, maar bij zo'n type als Tamara zou ik alles verwachten.

Enfin de toekomst zal het wel uitwijzen zeker of ze wel of niet zwanger is van Toon, ik hoop voor hem van niet,
want zit met zo een trien opgescheept die je kind draagt :crazy: :crazy:
Gebruikers-avatar
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages