Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor ikke » wo 05 dec 2018, 18:38

tvx1 schreef:Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.

Daar ben ik blij om, 't duurt nu al lang genoeg, dat probleem. En het einde is nog lang niet in zicht ondanks alle mooie berekeningen van de forummers. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor heidiw » wo 05 dec 2018, 19:21

tvx1 schreef:
heidiw schreef:
tvx1 schreef:
satine schreef:Ik heb het al wel meer gezien, omdat vrouwen vaak beginnen tellen van het moment dat ze zwanger geworden zijn.
Maar een zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dat is dus meteen twee weken langer (in een normale cyclus)
Dus zij dacht dat ze zeven weken zwanger was terwijl Judith 9 weken zei.

Judith zei echter dat het bloedonderzoek had aangeven dat ze negen weker zwanger is. Het was dus niet gewoon een rekonsom.

Neen, dat is gewoon de indicatie van hoeveel zwangerschapshormoon er in het bloed gevonden is en dat heeft niets met exactheid in weken te maken. Zelfs bij een echo wordt altijd uitgegaan van de laatste menstruatie om de grootte en gewicht van de foetus te controleren.

Dat week ik. Judith zei dan ook ongeveer 9 weken. Maar die 9 weken die Judith aangaf kwamen wel van de bloedtest en niet van een kalenderbreking die Judith had gemaakt. Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.

Net omdát de hoeveelheid HcG de indicatie is, daar bestaan namelijk vergelijkende tabellen voor, is het niet nodig om de menstruatiecyclus te bespreken. Een arts hoeft alleen maar naar die vergelijking te kijken waarin die 2 extra weken al meegeteld zijn. Zo komen ze ongeveer aan de laatste menstruatie uit.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 07 dec 2018, 22:52

Tamara begint een beetje hysterisch te worden. :roll:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor apestaart » vr 07 dec 2018, 23:04

jessie V. schreef:Tamara begint een beetje hysterisch te worden. :roll:

Nevenverschijnselen van de zwangerschap zeker? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor kingpietro105 » za 08 dec 2018, 01:18

Dries heeft het recht om boos te zijn op tamara je kan het natuurlijk wel beter aanpakken en niet zo boos zeggen ma ja we kennen dries.

Toch vind ik dat tamara dat niet had moeten zeggen tegen de politie ze wist wel dat dries onschuldig was maar wou hem een loer draaien omdat ze versiert is door hem ocharme dat meiske :thumbdown:

k denk trouwens dat dries iets van plan om wraak te nemen op bepaalde mensen gaat nog spannend worden denk ik.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor heidiw » za 08 dec 2018, 10:24

En waarom had Tamara dat niet mogen zeggen? Het is een feit dat ze Dries op dat moment heeft zien binnenkomen, geen leugen. Dat betekent daarom niet dat de aanname dat Dries schuldig is ook waar is, maar ze heeft wel de waarheid van het moment verteld.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor jessie V. » za 08 dec 2018, 14:38

Ze heeft zeker de waarheid verteld en daar had ze ook gelijk in.
Maar afgezien daarvan zie ik niet precies wat Dries haar nu nog in de weg legt.Misschien heb ik weer een hoop gemist.
Hij komt en gaat en heeft haar nog willen helpen toen ze zo overstuur was. Dat ze geen vriendjes met hem zal worden snap ik, maar waarom doet ze zo hysterisch: Hij eruit of ik eruit. Paulien voor het blok zetten om te kiezen. Daar komt het op neer.
Ergens doet ze hetzelfde al Kaat. Ze kan Dries niet negeren. Misschien is het toch dat wat ze bij Judith gehoord heeft over de datum van bevallen, dat haar houding bepaalt.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor martha » za 08 dec 2018, 18:06

'hij liegt dat hij zwart ziet" :lol: Dat is nu eens de nagel op de kop slaan :lol:

En Dries mag nog blij zijn dat Tamara er niet bij heeft verteld welke outfit hij aan had. En waarom moet die naar de nachtwinkel voor een (energie)drank terwijl hij in een café woont.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor johan1969 » di 11 dec 2018, 12:12

Ik vond het wel raar dat Tamara het vreemd vond dat haar pa haar niet terug binnen wou nemen. Hij heeft idd n nieuwe vriendin met kinderen, zou idd niet leuk zijn voor die vriendin en haar kinderen, en bovendien ook nogal krap, als daar nog n volwassene komt wonen met kind. En wie zorgt er dan voor t boeleke als Tamara er niet is ? Is dat dan ook voor haar pa die blijkbaar nog fulltime werkt ? Of zijn vriendin ?
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor satine » di 11 dec 2018, 12:20

Ik denk dat ze vooral zo snel mogelijk weg wou uit de Frens.
Bij haar vader gaan wonen hoefde daarom niet voor langere tijd te zijn - het zou haar wel de kans geven om rustig uit te kijken naar een appartementje.
Ik begrijp wel dat die vader niet meteen staat te springen, maar ik begrijp ook wel dat Tamara ergens toch wel een beetje het gevoel heeft dat de dochters van de vriendin voor gaan. Tenminste, zo zag ik het.
Ik hoop alleszins dat ze het met Dries leefbaar kan maken, want een andere woning is 1 ding - maar een andere job vinden als je zwanger bent? :denk:
Vooral dàt lijkt mij niet zo voor de hand liggend.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor johan1969 » di 11 dec 2018, 13:26

En vooral financieel... Frens zal zoveel niet betalen en als je daarvan de opvang moet betalen ? En alleen n kindje opvoeden moet niet simpel zijn. Maar ja, van alle minderheden hebben we single moms nog niet gehad in Thuis, of toch niet recent
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Donderkop » di 11 dec 2018, 14:53

Toen Dries onlangs thuis kwam, in het midden van de nacht, zat Tamara beneden met een emmer en ze is toen beginnen kotsen waar Dries bij stond. Dries vond het maar vies...

Soit, mijn punt is: Dries weet niet dat Tamara in verwachting is. Ze heeft het hem die bewuste avond ook niet gezegd. Hij walgde duidelijk van dat overgeven en ze heeft niet gezegd "ik ben wel zwanger hé".

Natuurlijk zal dit ooit uitkomen, maar misschien hoopt ze dat tegen dan Dries niet zal denken dat het van hem is. Als hij de exacte termijn niet kent.

Het wordt ons niet duidelijk "getoond" dat Tamara het bewust verzwijgt voor hem, maar iedereen weet het wel, behalve hij.
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor Tiboko » di 11 dec 2018, 15:42

Donderkop schreef:
Het wordt ons niet duidelijk "getoond" dat Tamara het bewust verzwijgt voor hem, maar iedereen weet het wel, behalve hij.

Je mag er wel van uitgaan dat ook Dries intussen op de hoogte is van haar zwangerschap. Was het niet dat hij het had horen fladderen in de Frens (waar hij toch vaak passeert of zelfs zit), dan wel via flapuit Karin, die graag Bob uitdaagt.

Wat het niet vinden van onderdak bij haar pa betreft, het lijkt nogal voor de hand liggend. Het contact was duidelijk verwaterd (twee keer gezien in twee jaar of zo, zei de pa) en bovendien financieel toch ook niet zomaar niks.

Ze heeft geen inkomen (als ze opstapt bij de Frens) en wel behoorlijk wat uitgaven in het verschiet. Tijdelijk is dan een bijzonder rekbaar begrip. Zonder job kan je sowieso geen flatje huren en na de geboorte heeft ze de kost van opvang, als ze al een job zou vinden. Voor die mens het weet woont zijn dochter jaren "gratis" bij hem.

Niet dat ze dat niet zou verdienen (ik zou het wel doen), maar in zijn situatie - met een nieuwe partner EN dochters. Tja. Dan snap ik wel dat hij serieus twijfelt. We weten ook niet of hij alleen de kostwinnaar is of niet.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor johan1969 » di 11 dec 2018, 20:53

Donderkop schreef:Toen Dries onlangs thuis kwam, in het midden van de nacht, zat Tamara beneden met een emmer en ze is toen beginnen kotsen waar Dries bij stond. Dries vond het maar vies...

Soit, mijn punt is: Dries weet niet dat Tamara in verwachting is. Ze heeft het hem die bewuste avond ook niet gezegd. Hij walgde duidelijk van dat overgeven en ze heeft niet gezegd "ik ben wel zwanger hé".

Natuurlijk zal dit ooit uitkomen, maar misschien hoopt ze dat tegen dan Dries niet zal denken dat het van hem is. Als hij de exacte termijn niet kent.

Zou Dries dan toch de vader zijn ?
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » di 11 dec 2018, 21:47

In de Frens omringd met mensen en 's avonds gewoon de trap op naar " huis." Dat kon hij zeggen
als ze toch niet welkom was. Uw kind blijft uw kind, ze kon bij hem ook even tot rust komen.
Neen, in haar toestand ander werk zoeken ? Ook appartement en inrichten ook zeker ?
Haar vader zegt met andere woorden : trek uwe plan, zelfs tijdelijk is ze niet welkom. :boo:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages