Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor ikke » vr 30 nov 2018, 13:32

Christel schreef:Dat laatste vind ik ook een beetje vreemd.
In eerste instantie dacht ik ook even dat ze zo schrok vanwege dat gebeuren met Dries, maar later verwees ze dan simpelweg naar het feit dat ze gewoon schrok omdat het sneller was dan dat ze voor ogen had.

Kan heel goed zijn dat ze ons hiermee op het verkeerde been willen zetten.

Vooralsnog weten we gewoon niet zeker of er wel iets meer tussen haar en Dries gebeurd is, en haar reactie doet elke keer toch weer vermoeden dat ze helemaal niet twijfelt wie de vader is.

Maar waarom ze het dan toch elke keer zo "verdacht" blijven brengen? :-?

Ik denk dat ze over "anders aanpakken" begon om Judith(of was 't Ann?) te sussen zodat die geen verdere vragen zou stellen. Dus de dokter op een verkeerd been gezet, en meteen ook de kijkers? Of toch niet, of wel, of... :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 30 nov 2018, 14:10

Dat idee had ik ook. Ze schrok, maar ze gaat natuurlijk niet tegen Judith zeggen waarom ze schrok. Net doen of ik zelf verkeerd gerekend heb.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor kingpietro105 » vr 30 nov 2018, 14:47

Lijkt me toch wel logisch dat het van Bob is.

Ik bedoel niemand kan toch zo dom zijn?
Bob aan de schandpaal nagelen en onschuld zelve spelen en dan plots komt iedereen te weten dat jij hem bedrogen hebt.

Veel steun zal ze niet krijgen
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 30 nov 2018, 15:15

kingpietro105 schreef:Lijkt me toch wel logisch dat het van Bob is.

Ik bedoel niemand kan toch zo dom zijn?
Bob aan de schandpaal nagelen en onschuld zelve spelen en dan plots komt iedereen te weten dat jij hem bedrogen hebt.

Veel steun zal ze niet krijgen

Met Tamara kan dat wel hoor, herinner je je haar eerste momenten in thuis nog? wat een kreng was dat
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 30 keer

Berichtdoor kingpietro105 » vr 30 nov 2018, 15:19

vdbemdsa schreef:Met Tamara kan dat wel hoor, herinner je je haar eerste momenten in thuis nog? wat een kreng was dat

Nee ik ben een nieuwe kijker :oops: Ben van plan om in janaurie de oude afleveringen te kijken.

Wat ik me heriner van me vrienden die hier over vertelde is dat ze nogal veel rondsliep en zich niet wou binden en zelf abortus pleegde.

En dat ze de relatie met bob zelf stopzete omdat hij andee zaken boven haar primeerde
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor heidiw » vr 30 nov 2018, 17:21

satine schreef:Ik heb het al wel meer gezien, omdat vrouwen vaak beginnen tellen van het moment dat ze zwanger geworden zijn.
Maar een zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dat is dus meteen twee weken langer (in een normale cyclus)
Dus zij dacht dat ze zeven weken zwanger was terwijl Judith 9 weken zei.

Klopt, velen weten dit niet en komen zo 2 tot 3 weken verkeerd uit. Maar kom, 7 of 9 weken zwanger... zo'n verschil zal dat voor haar planning niet maken. Ze heeft nog 7 MAANDEN om alles te plannen. Natuurlijk ben je bij je eerste kind ongedurig en moet je veel uitzoeken en kopen en bestellen en ineensteken... Maar plots kom je tot de conclusie dat je nog veel tijd over hebt (tenzij bij een prematuurtje natuurlijk).
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor Tiboko » vr 30 nov 2018, 19:41

heidiw schreef:Klopt, velen weten dit niet en komen zo 2 tot 3 weken verkeerd uit. Maar kom, 7 of 9 weken zwanger... zo'n verschil zal dat voor haar planning niet maken. Ze heeft nog 7 MAANDEN om alles te plannen. Natuurlijk ben je bij je eerste kind ongedurig en moet je veel uitzoeken en kopen en bestellen en ineensteken... Maar plots kom je tot de conclusie dat je nog veel tijd over hebt (tenzij bij een prematuurtje natuurlijk).

We kunnen er nu sowieso ons hoofd niet over breken. Pas bij de bevalling zal het duidelijk zijn en "als" het van Dries zou zijn, dan zit die bevalling gegarandeerd in de (week van de) finale.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor apestaart » vr 30 nov 2018, 20:06

Tiboko schreef:
heidiw schreef:Klopt, velen weten dit niet en komen zo 2 tot 3 weken verkeerd uit. Maar kom, 7 of 9 weken zwanger... zo'n verschil zal dat voor haar planning niet maken. Ze heeft nog 7 MAANDEN om alles te plannen. Natuurlijk ben je bij je eerste kind ongedurig en moet je veel uitzoeken en kopen en bestellen en ineensteken... Maar plots kom je tot de conclusie dat je nog veel tijd over hebt (tenzij bij een prematuurtje natuurlijk).

We kunnen er nu sowieso ons hoofd niet over breken. Pas bij de bevalling zal het duidelijk zijn en "als" het van Dries zou zijn, dan zit die bevalling gegarandeerd in de (week van de) finale.

Het zal zeer gemakkelijk zijn om te weten wie de vader is, men hoeft maar naar de huidskleur van de baby te kijken, is het een bruine kleur dan is het van Dries, is het een blanke kleur dan is het van Bob. :yup:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor Donderkop » za 01 dec 2018, 00:06

Niet iedereen weet vanaf wanneer ze beginnen tellen. Ik weet ook nog maar pas dat ze tellen vanaf de laatste regels. Ik dacht dat ze een schatting deden vanaf de ovulatie :oops:
En dat scheelt twee weken... toch een groot verschil in het begin :lol:
En Tamara en tellen :eh:
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor heidiw » za 01 dec 2018, 01:16

apestaart schreef:
Tiboko schreef:

Het zal zeer gemakkelijk zijn om te weten wie de vader is, men hoeft maar naar de huidskleur van de baby te kijken, is het een bruine kleur dan is het van Dries, is het een blanke kleur dan is het van Bob. :yup:

Niet altijd, en ik heb het levende bewijs! Mijn ex is gekleurd en onze dochter is zo blank als ik en heeft blauwe ogen. Laat ons stellen dat je meestal gelijk hebt maar dat er uitzonderingen zijn :yup:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Donderkop » za 01 dec 2018, 17:49

ik denk dat Bob langzaam aan dat idee van een kind kan wennen. Zijn reactie is beneden alle pijl, maar hij kan nog bijdraaien. Om dan in juni te zien dat het kind duidelijk niet van hem is?

Ik zou dat wel raar vinden. Als Tamara met Dries geslapen heeft, dan weet ze toch van meet af aan dat er een kans is dat het van hem is? Ze lijkt wel heel overtuigd dat het van Bob is.

Als het kind van Dries blijkt te zijn, en ze heeft nooit aan die mogelijkheid gedacht, dan is ze dommer dan ik dacht.

Het zal wel van Bob zijn...
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor tvx1 » zo 02 dec 2018, 23:18

satine schreef:Ik heb het al wel meer gezien, omdat vrouwen vaak beginnen tellen van het moment dat ze zwanger geworden zijn.
Maar een zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dat is dus meteen twee weken langer (in een normale cyclus)

Judith zei echter dat het bloedonderzoek had aangeven dat ze negen weker zwanger is. Het was dus niet gewoon een rekonsom.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor heidiw » ma 03 dec 2018, 00:20

tvx1 schreef:

Judith zei echter dat het bloedonderzoek had aangeven dat ze negen weker zwanger is. Het was dus niet gewoon een rekonsom.

Neen, dat is gewoon de indicatie van hoeveel zwangerschapshormoon er in het bloed gevonden is en dat heeft niets met exactheid in weken te maken. Zelfs bij een echo wordt altijd uitgegaan van de laatste menstruatie om de grootte en gewicht van de foetus te controleren.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor tvx1 » wo 05 dec 2018, 18:33

martha schreef:1 juli 2019 = maandag. Dat gaan wij trouwe thuiskijkers niet meemaken.

Dat wijst er dus op dat bevalling pas zal afgelopen zijn de aflevering volgend op de seizoensfinale. En dat is dus (waarschijnlijk) maandag 2 september 2019.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor tvx1 » wo 05 dec 2018, 18:36

heidiw schreef:
tvx1 schreef:

Neen, dat is gewoon de indicatie van hoeveel zwangerschapshormoon er in het bloed gevonden is en dat heeft niets met exactheid in weken te maken. Zelfs bij een echo wordt altijd uitgegaan van de laatste menstruatie om de grootte en gewicht van de foetus te controleren.

Dat week ik. Judith zei dan ook ongeveer 9 weken. Maar die 9 weken die Judith aangaf kwamen wel van de bloedtest en niet van een kalenderbreking die Judith had gemaakt. Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages