Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor Kwast » ma 21 mei 2018, 15:12

apestaart schreef:
heidiw schreef:
jessie V. schreef:Solliciteerde Tamara naar de functie van assistent of van secretaresse?

Dat wordt toch als hetzelfde beschouwd? Maar afhankelijk van de sector zal het diploma verschillen. En dat je cv er moet uitspringen, ja. Maar moest iemand met zijn cv afgeprint op bloemetjesbehang komen verwees ik die toch ook naar het verticale klassement.

CV afprinten op een bloemetjespapier getuigt van weinig respect, ze had dan evengoed een CV kunnen opmaken op een WC papier, zoiets doe je niet, foei Tamara :mad:

Nee inderdaad. Bob had haar nog gewaarschuwd. Bovendien heeft Tamara de capaciteiten niet. Ze moet meer kunnen dan iets op alfabetische volgorde leggen. :whistle:
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 316 keer
Is bedankt: 445 keer

Berichtdoor jessie V. » do 07 jun 2018, 21:58

Heeft dat meisje nou niet door dat ze zichzelf ontzettend belachelijk maakt :roll:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1910 keer
Is bedankt: 1809 keer

Berichtdoor heidiw » vr 08 jun 2018, 11:51

jessie V. schreef:Heeft dat meisje nou niet door dat ze zichzelf ontzettend belachelijk maakt :roll:

Neen. Die denkt gewoon dat de evenaar door haar achterste passeert.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 441 keer
Is bedankt: 719 keer

Berichtdoor ikke » vr 08 jun 2018, 15:27

heidiw schreef:
jessie V. schreef:Heeft dat meisje nou niet door dat ze zichzelf ontzettend belachelijk maakt :roll:

Neen. Die denkt gewoon dat de evenaar door haar achterste passeert.

Nu je't zegt; haar achterste ziet er maar raar uit. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1839 keer
Is bedankt: 1765 keer

Berichtdoor Trouwe kijker » zo 10 jun 2018, 17:18

Tamara is gewoon een oerdomme marginale tuttebel met een veel te grote mond en ego.
Trouwe kijker
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor satine » do 20 sep 2018, 14:04

Tamara toch! :nope:
Ik kan begrijpen dat je uit opluchting omdat Karin (nog) niks gezegd heeft wat 'quality time' wilt doorbrengen met Bob, maar moet dat absoluut als hij aan de website van het advocatenkantoor bezig is? Met deadline.
Als ik jou was zou ik toch proberen Karin een heel klein beetje aan mijn kant te houden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1672 keer
Is bedankt: 3695 keer

Berichtdoor jessie V. » do 20 sep 2018, 14:50

Dat laatste zal niet lukken, vrees ik. Tamara heeft geen benul van het feit dat Karin haar nu gewoon in haar macht heeft. Ze denkt dat het allemaal met een sisser is afgelopen, maar het is nog niet eens begonnen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1910 keer
Is bedankt: 1809 keer

Berichtdoor martha » do 20 sep 2018, 16:37

En wacht maar als zij te weten zal komen dat Dries een kamer heeft gehuurd in de Frens; niet dat ik medelijden heb hoor met Tamara. Ik blijf haar nog altijd een ordinair iemand vinden waar de verpakking belangrijker is dan de inhoud en trouwens, wat doet zij eigenlijk met haar diploma "schoonheidsverzorging" ?
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 481 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor ikke » do 20 sep 2018, 17:26

martha schreef:En wacht maar als zij te weten zal komen dat Dries een kamer heeft gehuurd in de Frens; niet dat ik medelijden heb hoor met Tamara. Ik blijf haar nog altijd een ordinair iemand vinden waar de verpakking belangrijker is dan de inhoud en trouwens, wat doet zij eigenlijk met haar diploma "schoonheidsverzorging" ?

Daar snap ik één en ander niet. Vroeg Pauline onlangs niet of Tamara die kamer eigenlijk nog wil aanhouden? Ze wil er samen met Adil en hun kindje haar intrek nemen. Waarom wou ze Tamara dan weg? Ik had de indruk dat ze niet veel kamers hadden, maar nu blijkt een kamer voor Dries geen enkel probleem... Begrijpe wie begrijpen kan. Ikke dus niet, maar 'k geef toe, wiskunde is nooit mijn beste vak geweest. h:-?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1839 keer
Is bedankt: 1765 keer

Berichtdoor heidiw » do 20 sep 2018, 17:50

Paulien wil de kamer van Tamara inrichten als babykamer (nog niet direct dus) en Dries gaf zeer duidelijk aan dat het maar voor heel beperkte tijd zou zijn en dat hij al lang weer weg zal zijn tegen dan.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 441 keer
Is bedankt: 719 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 21 sep 2018, 17:25

Dries zal wel rap op Tamara's deur kloppen als ze allebei alleen in de Frens zijn ...
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 91 keer

Berichtdoor Tiboko » za 22 sep 2018, 13:18

heidiw schreef:Dries gaf zeer duidelijk aan dat het maar voor heel beperkte tijd zou zijn...

Natuurlijk, hij doet dit enkel om eventjes met Tamara te flikflooien en als hij haar beu is, dan vertrekt hij weer. Dat zou dus wel eens voor heel korte termijn kunnen zijn...

Anderzijds begrijp ik Tamara toch even niet. Ze bezwijkt wéér voor zo'n type als Kobe indertijd. Als ik het goed begrepen heb gisteren, was ze toch eventjes een uurtje met Dries bezig (Bob kon haar immers lange tijd niet bereiken) :roll:

Hoe ze dit zal volhouden? Wellicht duurt het niet lang of nog iemand anders (Bob zélf, of Olivia, of Paulien) zal haar betrappen en dan is het voorgoed uit met haar grote liefde.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 28 sep 2018, 09:19

Ik vind dat Dries toch wel veel moeite doet (verhuis naar de Frens, verhuis naar t huis van Lowie, socializen met Bob) om Tamara 1x in bed te krijgen. En wat als hij bij Lowie en co woont, heeft Tamara veroverd en daarna gedumpt, hoe kan hij dan met de rest samen blijven wonen ?
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 91 keer

Berichtdoor satine » vr 28 sep 2018, 11:40

johan1969 schreef:Ik vind dat Dries toch wel veel moeite doet om Tamara 1x in bed te krijgen.

1x of nogmaals?
Ik had de indruk dat dit al gebeurd was, die avond dat Bob Tamara niet kon bereiken en hij haar uiteindelijk in de Frens is gaan afhalen.
Of heb ik dat verkeerd gezien? :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1672 keer
Is bedankt: 3695 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 28 sep 2018, 14:34

satine schreef:
johan1969 schreef:Ik vind dat Dries toch wel veel moeite doet om Tamara 1x in bed te krijgen.

1x of nogmaals?
Ik had de indruk dat dit al gebeurd was, die avond dat Bob Tamara niet kon bereiken en hij haar uiteindelijk in de Frens is gaan afhalen.
Of heb ik dat verkeerd gezien? :denk:

dacht ik toch ook hoor
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 28 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages