Tamara Vereken (Tine Priem)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tamara Vereken (Tine Priem)

Berichtdoor satine » do 04 jan 2018, 08:56

Ik dacht dat Tamara veranderd was, maar eigenlijk is ze nog altijd hetzelfde oppervlakkige nufje als in het begin.
Maanden heeft ze tegen haar rups gekleefd omdat die de grond aanbad waar ze over liep, maar nu kan ze het nog niet eens opbrengen om eens vijf minuten naar hem te luisteren.
Maar wel beweren dat ze hem zo graag ziet. :roll:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1407 keer
Is bedankt: 3155 keer

Berichtdoor vdbemdsa » do 04 jan 2018, 09:49

satine schreef:Ik dacht dat Tamara veranderd was, maar eigenlijk is ze nog altijd hetzelfde oppervlakkige nufje als in het begin.
Maanden heeft ze tegen haar rups gekleefd omdat die de grond aanbad waar ze over liep, maar nu kan ze het nog niet eens opbrengen om eens vijf minuten naar hem te luisteren.
Maar wel beweren dat ze hem zo graag ziet. :roll:

Ja, maar toch snap ik haar, komen praten met al die papiertjes? Maar dat ze zelf nooit ingezien heeft dat Bob anders redeneert, neen dat snap ik dan weer niet van haar, dan had ze misschien zijn bedoeling met de papiertjes wel gesnapt en wel naar hem geluisterd
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Christel » do 04 jan 2018, 10:09

Dat werkt een beetje 2 kanten uit, vind ik...
Van de ene kant had Tamara inmiddels wel kunnen weten waar ze aan toe is met hem (Bob vond het pas nog nodig om een film uit te kiezen op basis van cijfers en statistieken), maar van de andere kant heeft hij haar eerst wel "veroverd" door heel spontaan (in de Frens, onder het oog van een hoop mensen) een liedje voor haar te zingen. Hij valt van het ene uiterste in het andere, zo erg dat ik er persoonlijk ook niet meer aan uit zou kunnen.

Dat gezegd hebbend, vind ik ook echt wel dat Tamara wat meer geduld had mogen hebben, en ook dat ze wat minder heftig had mogen reageren op die papiertjes, al was het maar totdat ze hem in elk geval uit had laten praten. De breuk tussen haar en Bob lijkt haar sowieso veel minder aan te grijpen dan hem, maar ook ik vraag me af hoe graag ze hem ziet als ze zelfs dat kleine beetje moeite niet op kan brengen...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3281 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor ILoveDidi » do 04 jan 2018, 12:03

Waarom zegt Tamara zelf niet wat er scheelt? Ze moet ondertussen toch wel door hebben dat het bij Bob niet een kwestie is van niet willen maar van niet kunnen. Dan kan ze toch beter gewoon direct zeggen wat ze wil. Nu wil ze dat Bob alle moeite doet maar is ze boos als het niet gaat zoals ze wil
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor ILoveDidi » do 04 jan 2018, 12:09

Christel schreef:Dat werkt een beetje 2 kanten uit, vind ik...
Van de ene kant had Tamara inmiddels wel kunnen weten waar ze aan toe is met hem (Bob vond het pas nog nodig om een film uit te kiezen op basis van cijfers en statistieken), maar van de andere kant heeft hij haar eerst wel "veroverd" door heel spontaan (in de Frens, onder het oog van een hoop mensen) een liedje voor haar te zingen. Hij valt van het ene uiterste in het andere, zo erg dat ik er persoonlijk ook niet meer aan uit zou kunnen.

Dat gezegd hebbend, vind ik ook echt wel dat Tamara wat meer geduld had mogen hebben, en ook dat ze wat minder heftig had mogen reageren op die papiertjes, al was het maar totdat ze hem in elk geval uit had laten praten. De breuk tussen haar en Bob lijkt haar sowieso veel minder aan te grijpen dan hem, maar ook ik vraag me af hoe graag ze hem ziet als ze zelfs dat kleine beetje moeite niet op kan brengen...

We weten niet hoe spontaan dat was. Misschien was dat ook tot in detail voorbereid.
Ik vind die papiertjes nog wel schattig. Dat maakt Bob wie hij is. Hij is nu ook vooral in de war zonder Tamara omdat zij een zekere basis is die wegvalt. Daarmee dat hij nu waarschijnlijk in extreme valt
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor jessie V. » do 04 jan 2018, 15:40

hij is gewoon vreselijk onzeker en begrijpt van Tamara ook geen hout.
Vandaar waarschijnlijk de papiertjes. Goed voorbereid, hij doet heel echt zijn best en laat niets aan het toeval over.
Tamara begrijpt niet hoeveel moeite hij gedaan heeft.
Misschien kan Olivia haar eens uitleggen hoe Bob in elkaar, maar misschien wil ze hem dan helemaal niet meer.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1583 keer

Berichtdoor Tiboko » do 04 jan 2018, 16:50

jessie V. schreef:hij is gewoon vreselijk onzeker en begrijpt van Tamara ook geen hout.
Vandaar waarschijnlijk de papiertjes. Goed voorbereid, hij doet heel echt zijn best en laat niets aan het toeval over.

Ik denk dat ze liever wat spontaniteit had gehad, Bob die gewoon "zonder papiertjes" komt vertellen dat zij voor hem op de eerste plaats komt, dat hij wat onredelijk was (Boowie kwam eerst) en hij voor één keer wil horen wat zij wil, in plaats van altijd zijn plannen/versie uitgebreid te komen toelichten...
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 109 keer

Berichtdoor ikke » do 04 jan 2018, 17:28

Tiboko schreef:
jessie V. schreef:hij is gewoon vreselijk onzeker en begrijpt van Tamara ook geen hout.

Ik denk dat ze liever wat spontaniteit had gehad, Bob die gewoon "zonder papiertjes" komt vertellen dat zij voor hem op de eerste plaats komt, dat hij wat onredelijk was (Boowie kwam eerst) en hij voor één keer wil horen wat zij wil, in plaats van altijd zijn plannen/versie uitgebreid te komen toelichten...

Ze weet/wist toch welk vlees ze in de kuip had, met Bob, nu moet ze van hem geen mirakels verwachten.
Hij is en blijft Bob. Als hij dat niet mag zijn, moet ze een andere partner zoeken.
Succes, Tamara, ik wens je van harte een partner die zijn best doet om jou te laten zijn wie je niet bent, misschien kun je daarna begrip opbrengen voor rupske?
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor satine » do 04 jan 2018, 18:41

Tiboko schreef:Ik denk dat ze liever wat spontaniteit had gehad, Bob die gewoon "zonder papiertjes" komt vertellen dat zij voor hem op de eerste plaats komt, dat hij wat onredelijk was (Boowie kwam eerst) en hij voor één keer wil horen wat zij wil, in plaats van altijd zijn plannen/versie uitgebreid te komen toelichten...

Dat kan zijn, dat ze dat allemaal liever had.
Maar zelfs geen 5 minuten over hebben voor haar vriend die toch altijd een beetje 'anders' is geweest, dat begrijp ik niet.
Als ze een vriend wil die zegt wat zij wil horen, dan is Bob geen goede keuze vrees ik.
Ze zou misschien al eens kunnen beginnen met hem te zeggen wat zij vindt dat er scheelt.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1407 keer
Is bedankt: 3155 keer

Berichtdoor jessie V. » do 04 jan 2018, 18:46

Ik heb begrepen dat het woord "spontaniteit"niet in Bob zijn woordenboek staat. Verre van.
Nogmaals: iemand moet haar dat uitleggen. Uit zichzelf geraakt ze nooit zo ver en misschien wil ze dat ook helemaal niet.
En een beetje geduld zou haar ook niet misstaan.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1583 keer

Berichtdoor ikke » do 04 jan 2018, 20:01

Ik denk dat 't nu wel "over and out" is met het koppel Tamara-Bob.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 05 jan 2018, 12:05

Ik vind Tamara niet correct. Toen Bob Jana op zo'n manier dumpte, vond ze het allemaal best. Ze weet toch hoe hij is? En zijn die kaartjes dan zo erg? Ze overdrijft...
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 287 keer

Vorige

Keer terug naar Personages