Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Berichtdoor tisaltijdiets » do 15 nov 2018, 22:09

Er roepen nogal veel mensen dat Bob zich dan maar had moeten laten steriliseren als hij nooit kinderen wilt, maar hij is nog jong. Misschien denk hij nu nooit kinderen te willen, maar liet hij zich (nog) niet steriliseren omdat hij nog de keuze wil hebben om van gedacht te kunnen veranderen.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor heidiw » do 15 nov 2018, 22:33

Inderdaad, hoe erg hij ook zou zoeken en aandringen, door zijn leeftijd zal hij geen enkele arts vinden die het wil doen. Want dat is hun dooddoener, "je zou nog wel eens van gedacht kunnen veranderen".
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor satine » do 15 nov 2018, 22:51

Ik dacht dat Bob toch wel iets ouder is dan Tamara, de 30 al een eind voorbij... :denk:
Hij had ook zaadcellen kunnen laten invriezen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor Tiboko » vr 16 nov 2018, 01:50

Misschien wilde Bob wel ooit kinderen met Tamara, maar niet op dit moment. Hij is nu eenmaal eerste getuige geweest van welke impact de komst van zo'n baby heeft (bij Sam en Tim) en wat er tijdens een zwangerschap kan misgaan (Paulien).

Wellicht is hij als mogelijk ASS'er doodsbenauwd voor allebei deze pistes.

Toch zal hij wel bijdraaien, want heel diep in zijn hart wil hij Tamara natuurlijk ook niet verliezen.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor Donderkop » vr 16 nov 2018, 20:12

heidiw schreef:Inderdaad, hoe erg hij ook zou zoeken en aandringen, door zijn leeftijd zal hij geen enkele arts vinden die het wil doen. Want dat is hun dooddoener, "je zou nog wel eens van gedacht kunnen veranderen".

Vrouwen vinden moeilijk een arts, omdat het onomkeerbaar is bij vrouwen. Bij mannen is de operatie niet noodzakelijk definitief dacht ik. Bob stelt echt wel een eind in de 30 voor en hij valt voor impulsieve onstabiele dames... hij had echt beter moeten weten.

Maar ja: spijt is wat de kat schijt (Bron: Frank Bomans)
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor heidiw » vr 16 nov 2018, 20:38

In theorie en principe heb je gelijk. De praktijk heeft echter al meermaals uitgewezen dat het zo simpel niet is.
Ik ben niet zeker van zijn leeftijd maar hij is zeker geen eind in de 30. Hij heeft pas van vorig jaar zijn doctoraat en Bob zal dat gezien zijn punctualiteit waarschijnlijk in de minimum tijd behaald hebben.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor satine » vr 16 nov 2018, 20:42

heidiw schreef: Hij heeft pas van vorig jaar zijn doctoraat en Bob zal dat gezien zijn punctualiteit waarschijnlijk in de minimum tijd behaald hebben.
Dat weten we niet met zekerheid - er kunnen ook privé redenen een rol gespeeld hebben om dat doctoraat later te halen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » za 17 nov 2018, 09:39

Ik denk ook dat Bob helemaal niet zo oud is dan sommige van jullie denken. Ik schat tussen de 28 en de 32.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Trouwe kijker » za 17 nov 2018, 12:20

heidiw schreef:Inderdaad, hoe erg hij ook zou zoeken en aandringen, door zijn leeftijd zal hij geen enkele arts vinden die het wil doen. Want dat is hun dooddoener, "je zou nog wel eens van gedacht kunnen veranderen".

Waarom niet? Ik liet het doen op 26 jarige leeftijd en dat zonder problemen!
Trouwe kijker
Nog geen rang

Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor ikke » za 17 nov 2018, 13:31

Trouwe kijker schreef:

Waarom niet? Ik liet het doen op 26 jarige leeftijd en dat zonder problemen!

Ik denk dat dit eerder ongewoon is. En dat dokters idd "geval tot geval" bekijken, dus in tegenstelling tot vroeger niet zomaar meer beslissen op basis van leeftijd.Wij moeten niet alles weten van/over elkaar, maar jij zal in ieder geval een goede, aanvaardbare reden gehad hebben om zo'n drastische beslissing te nemen. Ik heb meer respect voor mensen die bewust kiezen om kinderloos te blijven dan voor mensen die het zomaar aan God of Allah, of weet ik wie nog allemaal, overlaten. "Laat de kinderen tot mij komen!" Jaja. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » wo 12 dec 2018, 22:51

Bob wil eens zijn goede geste tonen door Tamara financieel te steunen voor de opvoeding van haar kind, jawel je hoort het goed HAAR kind en niet hun kind, hij hoopt op die manier zijn verantwoordelijkheid op te nemen maar tezelfdertijd zich buiten houden met de opvoeding van het kind, is hij niet beschaamd? :mad:
Geen wonder dat Tamara daar kwaad van wordt en dat op een harde manier dat voorstel van de hand wijst.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Vorige

Keer terug naar Personages