Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Berichtdoor ranske » zo 07 jan 2018, 01:11

ikke schreef:
Lullemathijs schreef:We waren bijna van dit vreselijke personage af.

Gemiste kans beste scenaristen.

Meningen verschillen, hé?! Ik ben blij dat hij toch nog niet vertrokken was en hoop dat hij nu weer wat consequenter mag zijn in zijn beperking(en).

Ik wens Tamara en Bob een lang en gelukkig leven samen!

Ik ook en Kobe ? Nu weer Bob onuitstaanbaar buitenpesten, :boo: hij kan vertrekken.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor ikke » zo 07 jan 2018, 09:57

Soapseut schreef:Heeft Bob autisme? Hij heeft misschien wel 'iets', maar ik wacht toch een diagnose af. Tot dan beschouw ik zijn gedrag als deel van zijn persoonlijkheid, zonder meer.
Je moet Bob nemen zoals hij is. Dat is met alle mensen zo. Dat vermeende autisme wordt hoe langer hoe minder relevant. Hij is gewoon zoals hij is. En op zijn leeftijd zal hij niet meer veranderen. Hij moet gewoon een pragmatische vriendin vinden, die niet alles wil uitpraten (zoals Jana en Tamara) en een zakenpartner die niet van de muren stuit als een botsbal als alles niet rap genoeg gaat.

'k Vrees dat we nooit zullen uitgelegd krijgen wat er precies met Bob aan de hand is.
Maar ik kan mij wel volledig akkoord verklaren met bovenstaande quote. :thumbup:
Zoals hij vrijdag 5jan. was, vond ik hem weer helemaal "de oude". Ik duim dat ie zo mag blijven...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1792 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor Kwast » zo 07 jan 2018, 13:57

Het is en blijft een bijzonder personage. Hij heeft bepaalde plannen in zijn hoofd en als deze verstoord worden dan raakt hij in paniek. Weglopen is altijd het gemakkelijkste. Gelukkig moest Luc gelucht worden en kwam hij quasi toevallig Tamara tegen.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Berichtdoor ILoveDidi » ma 08 jan 2018, 01:31

Ik vermoed wel dat we het ooit te weten zullen komen hoor. Ik denk dat de scenaristen nog gaan wachten tot de verhaallijnen verder bijna op zijn en dan zal zijn diagnostisch onderzoek enorm uitgerokken worden :P
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor satine » do 11 jan 2018, 23:35

Ik moest wel lachen om het gezicht van Bob toen Lowie zei dat zijn voorbereiding klaar was en dat het tijd was voor ontspanning.
Hopelijk leert hij mettertijd van 'losbol Lowie' hoe hij dat ook kan, de dingen af en toe loslaten.
Het zou mij toch verwonderen als hij op termijn zijn been blijft stijf houden en echt helemaal niks meer met Boowie te maken wil hebben.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1564 keer
Is bedankt: 3520 keer

Berichtdoor heidiw » za 10 maart 2018, 12:32

Ik heb zo het idee dat Bobbie het serieus op zijn heupen aan het krijgen is van Tamara, en dat hij niet de enige is.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 605 keer

Berichtdoor Christel » ma 12 maart 2018, 12:54

Inderdaad...
Ik vind eerlijk gezegd dat Bob nog ontzettend veel geduld met Tamara heeft. Ze hebben net een hele crisis achter de rug omdat Bob haar niet genoeg aandacht zou geven en alleen met Boowie bezig zou zijn, en moet je Tamara zélf nu eens kijken...

Bij Bob had zijn "afwezigheid" in elk geval nog met iets nuttigs te maken, maar bij Tamara komt het simpelweg door haar pestgedrag wat weer de kop op steekt. Want hoe je het ook wendt of keert; ik zie hier met geen mogelijkheid nog goede bedoelingen tegenover Kaat in, waar het Lowie en haar zogezegd om te doen was in eerste instantie.

Blijkbaar is Kobe pesten belangrijker dan ervoor zorgen dat Bob niet gillend van haar wegloopt omdat ze eigenlijk keer op keer laat zien wat voor egoïstisch en vervelend karakter ze in feite heeft. :thumbdown:
Ik snap eerlijk gezegd echt totaal niet wat Bob in haar ziet... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3739 keer
Is bedankt: 2385 keer

Berichtdoor ranske » ma 12 maart 2018, 18:38

Dat kietelen was een duidelijke hint naar hun soort van relatie.
Enerzijds Tamara die alleen past in de rol van dominante bemoeial.
Anderzijds Bob die 't ondergaat niet direkt wetend hoe te reageren.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Soapseut » za 19 mei 2018, 21:57

Er is iets dat al een tijdje door mijn hoofd spookt

Het feit dat Bob zo'n klik heeft met Lowie en met Luc, dat Luc de enige is die zijn Kerst-T-shirt snapte, dat we niks weten over de vader van Bob (en zelfs niks over zijn moeder)... Zou dat er niet op kunnen wijzen dat Luc de vader is van Bob. En dat Bob en Lowie dus halfbroers zijn? Zou dat geen "interessant" nalatenschap zijn van de Luc?

Luc was toch zo'n "charmeur" in zijn jonge jaren. Het zou me eigenlijk verwonderen moest die maar één kind hebben.
Soapseut

Berichtdoor apestaart » za 19 mei 2018, 22:49

Soapseut schreef:Er is iets dat al een tijdje door mijn hoofd spookt

Het feit dat Bob zo'n klik heeft met Lowie en met Luc, dat Luc de enige is die zijn Kerst-T-shirt snapte, dat we niks weten over de vader van Bob (en zelfs niks over zijn moeder)... Zou dat er niet op kunnen wijzen dat Luc de vader is van Bob. En dat Bob en Lowie dus halfbroers zijn? Zou dat geen "interessant" nalatenschap zijn van de Luc?

Luc was toch zo'n "charmeur" in zijn jonge jaren. Het zou me eigenlijk verwonderen moest die maar één kind hebben.

Een beetje vergezocht al acht ik dat niet onmogelijk dus het kan maar ik geloof dat niet.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor satine » za 19 mei 2018, 23:21

Ik vraag me dan af hoe oud Bob is, want zoals we weten heeft Luc lange tijd in Amerika gewoond.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1564 keer
Is bedankt: 3520 keer

Berichtdoor heidiw » zo 20 mei 2018, 10:43

Bob is zeer rechtlijnig, en dat zijn Luc (in gehandicapte toestand) en Lowie ook. Misschien dat dat ook een rol speelt. En niet vergeten, van Luc kreeg hij altijd gelijk, dat zal zijn ego wel gestreeld hebben.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 605 keer

Berichtdoor apestaart » zo 20 mei 2018, 11:47

Bob is een Pietje Precies, alles moet kloppen tot op een microseconde na zo niet dan schiet hij in paniek en als hij niet oppast dan gaat hij nog een hartaanval en/of een zenuwcrisis krijgen. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Soapseut » di 29 mei 2018, 17:25

apestaart schreef:Bob is een Pietje Precies, alles moet kloppen tot op een microseconde na zo niet dan schiet hij in paniek en als hij niet oppast dan gaat hij nog een hartaanval en/of een zenuwcrisis krijgen. :mrgreen:

Tja Bob is enig kind en had al zijn ruimte en tijd voor zichzelf. Dat zet je op volwassen leeftijd niet zomaar 'uit'. En Luc was ook zo, als Bob zijn zoon is, dan heeft hij die karaktertrek gewoon geërfd.
Soapseut

Berichtdoor johan1969 » di 05 jun 2018, 16:40

Soapseut schreef:
apestaart schreef:Bob is een Pietje Precies, alles moet kloppen tot op een microseconde na zo niet dan schiet hij in paniek en als hij niet oppast dan gaat hij nog een hartaanval en/of een zenuwcrisis krijgen. :mrgreen:

Tja Bob is enig kind en had al zijn ruimte en tijd voor zichzelf. Dat zet je op volwassen leeftijd niet zomaar 'uit'. En Luc was ook zo, als Bob zijn zoon is, dan heeft hij die karaktertrek gewoon geërfd.

Waarom zou Bob, Lucs zoon zijn ??? En Bob is gewoon autistisch, dat is al genoeg ter sprake gekomen. Hij is precies wel een heilige, de grote verzoener etc, ik hoop dat hij ooit eens iets stouts doet !
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 86 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages