Angèle Backx (Lut Hannes)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Angèle Backx (Lut Hannes)

Berichtdoor satine » ma 01 mei 2017, 22:43

Angèle is toch nooit vies geweest van roddels? :mrgreen:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1407 keer
Is bedankt: 3155 keer

Berichtdoor Christel » di 02 mei 2017, 09:33

Inderdaad, da's Angèle ten voeten uit... :mrgreen:
Ze doet niet de minste moeite om te verbergen dat ze van die roddels geniet :lol:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3281 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor vdbemdsa » di 02 mei 2017, 10:11

maar dit zijn geen roddels he, het is toch waarheid, en ik vind het maar logisch dat ze dit aan haar zus gaat vertellen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Linne » di 02 mei 2017, 10:34

Niet alles op Angele steken, haar moeder dwong haar toen ze 18 was tot iets vreselijks.
Genoeg om een beschadiging op te lopen. Yvette liet toen haar twee dochters in de steek.

Van roddelen gesproken, een van de basiselementen van een soap, ze doen het vanals
ze bij elkaar komen, toegegeven het zijn wel altijd dezelfden.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor Christel » di 02 mei 2017, 11:28

Oh, maar ik steek ook niks op Angèle en ze sprak deze keer zeker de waarheid. Maar het valt toch niet te ontkennen dat ze in stilte geniet van de bokkensprongen die andere mensen (in dit geval Waldek) maken, en dat ze vaak niet kan wachten om zoiets door te vertellen? :)

Terwijl Simonne er in feite weinig mee kan, met die informatie over Waldek en Mayra. Ze kan hooguit de conclusie trekken dat Waldek niet bepaald standvastig is, en dat hij het niet zo nauw neemt met zijn gevoelens voor (inmiddels) allerlei vrouwen... ;)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 02 mei 2017, 11:34

Christel schreef:Inderdaad, da's Angèle ten voeten uit... :mrgreen:
Ze doet niet de minste moeite om te verbergen dat ze van die roddels geniet :lol:

Zo is't! Ze geniet van schandaaltjes en van het feit om die te kunnen als eerste verspreiden.
Misschien,heel misschien vertelde ze dit feit aan haar zus om haar voorgoed te genezen van haar liefde voor Waldek. MISSCHIEN!
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor lord F. » di 02 mei 2017, 11:59

ikke schreef:

Zo is't! Ze geniet van schandaaltjes en van het feit om die te kunnen als eerste verspreiden.
Misschien,heel misschien vertelde ze dit feit aan haar zus om haar voorgoed te genezen van haar liefde voor Waldek. MISSCHIEN!

Maar nee gij, die was supercontent dat ze de primeur kon vertellen. :-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor ikke » di 02 mei 2017, 17:28

lord F. schreef:
ikke schreef:

Maar nee gij, die was supercontent dat ze de primeur kon vertellen. :-)
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » di 02 mei 2017, 18:50

vdbemdsa schreef:maar dit zijn geen roddels he, het is toch waarheid, en ik vind het maar logisch dat ze dit aan haar zus gaat vertellen

't is niet omdat het de waarheid is dat haar bemoeizucht dit allemaal rechtvaardigt. Angèle lijkt een groot probleem te hebben met Waldek, (waarschijnlijk door alles wat er met Simonne is gebeurd) en is precies zo hard bezig met hem zwart te maken dat ze eigenlijk de essentie vergeet. Kan het haar eigenlijk echt schelen hoe Rosa zich voelt? En waarom moest ze dit nieuws perse vertellen waar Frank bij staat? Ze had toch wel kunnen raden dat Simonne dat waarschijnlijk geen prettig nieuws zou vinden, en Frank zich hieraan zou verkneukelen. :puke-left:
Ze lijkt me dit echt niet te doen om mensen te helpen, maar vooral om de aandacht naar zich toe te trekken.

Ik zou het jammer willen vinden dat iemand eenzaam is, maar op die manier vind ik het vooral zielig! :thumbdown: voor Angèle!
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 103 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor ikke » di 02 mei 2017, 19:12

Daarom bewonder ik Angèle : ze is maar zelden zielig. En ze brengt "leven in de brouwerij".
Nee, ze heeft geen mooi karakter, maar ze heeft wel een sterk karakter. En ik ben blij dat ik geen "Angèle" in mijn buurt heb wonen. :lol:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » wo 03 mei 2017, 10:34

hannanaske schreef:Angèle lijkt een groot probleem te hebben met Waldek, (waarschijnlijk door alles wat er met Simonne is gebeurd) en is precies zo hard bezig met hem zwart te maken dat ze eigenlijk de essentie vergeet. Kan het haar eigenlijk echt schelen hoe Rosa zich voelt?

Dat vroeg ik me in eerste instantie ook wel af, maar toegegeven; ze blijft Rosa opzoeken (ook al toen Waldek nog niet in beeld was) en haar ook vragen om samen dingen te doen. Waarschijnlijk doet ze dat ook wel omdat ze zichzelf gewoon eenzaam voelt, maar naar Rosa toe vind ik dat toch ook wel mooi van haar.

Wat dat betreft vind ik Angèle geen slechte "vriendin"/buurvrouw, en een slecht karakter heeft ze in mijn ogen ook niet echt. Wel een scherpe tong en inderdaad een sterk karakter, waarvan ik heel goed kan begrijpen dat niet iedereen daarmee overweg kan of altijd van gediend is.
Maar je weet in elk geval wel wat je aan haar hebt, en dat zie ik dan wel weer als een pluspunt...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Guapa » wo 03 mei 2017, 11:04

je hebt nu eenmaal mensen die zich opstellen als goeie vriendin waar je alles aan kan vertellen - en anders sleuren ze het er wel uit- maar die dit doen uit ramptoerisme. Dan vergeten ze een beetje hun eigen miserie
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor nounake » wo 03 mei 2017, 11:05

Dat zijn gevaarlijke mensen :naughty:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 755 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 03 mei 2017, 11:47

Bwa...je gaat me toch niet kunnen overtuigen Christel. Ik heb Angèle ook nog niet veel voorstellen zien doen om dingen samen te doen. Toch niet in de zin van samen eens te gaan winkelen, te gaan wandelen, iets te gaan eten ofzo...gewoon iets om rosa haar gedachten te verzetten. In het begin aten ze nog eens een taartje, tegenwoordig gaat het alleen nog maar over waldek
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 103 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor ikke » wo 03 mei 2017, 16:42

Nog niet zo lang geleden zag het er nochtans wel naar uit dat Rosa heel gelukkig was met de vriendschap van Angèle. :whistle:
Angèle is altijd zichzelf gebleven, Rosa daarentegen zet haar kap wel makkelijker naar de wind.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages