Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Berichtdoor satine » vr 16 nov 2018, 11:12

En doe Nancy ook maar eentje.
Als zij hem kan gebruiken, mag Eddy komen opdraven.
Maar voor de rest moet hij naar haar pijpen dansen en gebruikt ze haar eigen dochter als chantagemiddel. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 nov 2018, 11:34

Karin is een lelijke jaloerse kat. 2 meppen van mij.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor ikke » vr 16 nov 2018, 13:35

jessie V. schreef:Karin is een lelijke jaloerse kat. 2 meppen van mij.

Maar 2? Ik vind dat ze er minstens 4 verdiend!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » vr 16 nov 2018, 13:42

ikke schreef:
jessie V. schreef:Karin is een lelijke jaloerse kat. 2 meppen van mij.

Maar 2? Ik vind dat ze er minstens 4 verdiend!

Van mij zou zij 10 motten krijgen en dat is eigenlijk nog te weinig.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor ranske » vr 16 nov 2018, 16:25

20 motten voor deze krolse valse kat tot haar neus onderste boven staat. :lolno:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 nov 2018, 22:27

Ik geef nog maar eens een lapje aan Tom. Wat een kinderachtig ventje is dat toch.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor apestaart » za 17 nov 2018, 01:34

jessie V. schreef:Ik geef nog maar eens een lapje aan Tom. Wat een kinderachtig ventje is dat toch.

Wat Arno betreft misschien wel maar Tom is toch niet mee akkoord dat Karin tegen Dries gezegd heeft dat Kaat een transgender is.
Verder krijgt Dries een lap tegen zijn oren niet omwille dat hij niks wil beginnen met een transgender (ik zou ook geen relatie aangaan met een transgender) maar voor de manier waarop hij dat zegt zo op een brute manier, je doet dat toch niet. :mad:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor satine » zo 18 nov 2018, 15:00

apestaart schreef:Tom is toch niet mee akkoord dat Karin tegen Dries gezegd heeft dat Kaat een transgender is.

Daar had hij moeten op reageren voor Karin het zei, desnoods had hij haar even apart moeten nemen om haar duidelijk te maken dat het aan Kaat is om dat te vertellen, niet aan haar.
Dat hij achteraf wat stond te pruttelen, betekent niks.
Dus die lap heeft hij zeker verdiend, wat mij betreft.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor jessie V. » zo 18 nov 2018, 20:25

Het gaat ook over zijn reactie op Arne. Arne heeft hem gepest dat is waar. Maar hoe hij daar nu nog over te keer gaat. Tjonge, jonge. Met een kinderlijke verontwaardiging. Ik hoop dat Karin Arne vrij krijgt, al was het alleen maar om Tom te treiteren.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 19 nov 2018, 09:13

Dat treiteren is ook maar kinderachtig, maar ik hoop ook dat Karin Arne kan vrijpleiten want als ie 't niet gedaan heeft moet ie er ook niet voor opdraaien.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Kwast » ma 19 nov 2018, 18:03

Nancy, wie haalt er nu uit naar haar dochter? Mens heeft altijd d'r mond vol van Eddy maar zelf bakt ze er ook niet veel van. Altijd bevooroordeeld. Wat ze allemaal tegen haar dochter zei, dat had ook anders gekund. Nancy is een snelheidstrein zonder remmen.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor Christel » ma 19 nov 2018, 19:21

Kwast schreef:Nancy, wie haalt er nu uit naar haar dochter? Mens heeft altijd d'r mond vol van Eddy maar zelf bakt ze er ook niet veel van.

Het is inderdaad niet mooi van Nancy om zo uit te halen naar Britney. Je hoort kinderen gewoon niet te slaan.
Maar... (en die is er naar mijn mening wel, die "maar" ;) )
Een mens kan nou eenmaal soms even de pedalen verliezen. Nancy was nog maar net bekomen van de schok dat haar dochter met een peperdure trouwring van een ander in haar zakken rondliep, toen ze ineens het heel respectloze "bitch" naar haar hoofd gesmeten kreeg. Nancy viel in een paar minuten tijd van de ene onplezierige schok in de andere, en het gaat om haar dochter. Daar is ze niet alleen bezorgd om, maar het is ook haar "meisje", wat ineens niet zo klein en onschuldig meer blijkt te zijn en wat momenteel ineens bijna categoriek weigert naar haar te luisteren.
De puberteit is een grote aanpassing voor iedere ouder, maar als dat alles zo even allemaal op een hoop gegooid wordt, dan kan ik me voorstellen dat bij een ouder de onmacht (of soms zelfs wanhoop :mrgreen: ) de kop op steekt en het even rood wordt voor iemands ogen. :)

Nancy krijgt dus zeker een lap van mij, maar Britney net zo goed. Ik vond het een rotsituatie voor hen allebei... :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor kingpietro105 » di 20 nov 2018, 12:51

Christel schreef:
Kwast schreef:Nancy, wie haalt er nu uit naar haar dochter? Mens heeft altijd d'r mond vol van Eddy maar zelf bakt ze er ook niet veel van.

Het is inderdaad niet mooi van Nancy om zo uit te halen naar Britney. Je hoort kinderen gewoon niet te slaan.
Maar... (en die is er naar mijn mening wel, die "maar" ;) )
Een mens kan nou eenmaal soms even de pedalen verliezen. Nancy was nog maar net bekomen van de schok dat haar dochter met een peperdure trouwring van een ander in haar zakken rondliep, toen ze ineens het heel respectloze "bitch" naar haar hoofd gesmeten kreeg. Nancy viel in een paar minuten tijd van de ene onplezierige schok in de andere, en het gaat om haar dochter. Daar is ze niet alleen bezorgd om, maar het is ook haar "meisje", wat ineens niet zo klein en onschuldig meer blijkt te zijn en wat momenteel ineens bijna categoriek weigert naar haar te luisteren.
De puberteit is een grote aanpassing voor iedere ouder, maar als dat alles zo even allemaal op een hoop gegooid wordt, dan kan ik me voorstellen dat bij een ouder de onmacht (of soms zelfs wanhoop :mrgreen: ) de kop op steekt en het even rood wordt voor iemands ogen. :)

Nancy krijgt dus zeker een lap van mij, maar Britney net zo goed. Ik vond het een rotsituatie voor hen allebei... :)

Deze situatie heeft ze zelf gecreerd door te zorgen dat haar dochter zo weinig contact heeft met eddy iets dat zij niet wilt.

dat is wat er op de maag ligt bij britney.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor Christel » di 20 nov 2018, 15:03

kingpietro105 schreef:Deze situatie heeft ze zelf gecreerd door te zorgen dat haar dochter zo weinig contact heeft met eddy iets dat zij niet wilt.

dat is wat er op de maag ligt bij britney.

Hoewel ik me kan voorstellen dat Britney de gang van zaken niet leuk vindt, is dat niet iets wat Nancy zo gecreëerd heeft, hoor. Britney woont bij Nancy omdat Eddy in het verleden maar niet op wilde passen. Nancy kan er niks aan doen dat hij in de bak gezeten heeft, toch? En natuurlijk vindt Britney het nu leuker bij Eddy dan bij Nancy. Hij hoeft Britney ook niet op te voeden en kan volstaan met af en toe iets leuks doen met haar. Ik zou de situatie wel eens willen zien als hij 24/7 verantwoordelijk is voor zijn dochter... :whistle:

En dat is nog altijd geen excuus om die ring te stelen (dat deed Britney om indruk te maken op haar klasgenootjes, vertelde ze zelf, dus daar zit Nancy ook voor niks tussen) en om een grote mond open te trekken als ze haar zin niet krijgt. :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor jessie V. » di 20 nov 2018, 22:48

Nancy mag dan officieel de tam-tam van Thuis zijn, Olivia kan er ook wat van. Heeft die niks anders te doen? 2 lappen
En dan hebben we nog Paulien, die zo nodig weer tegen Bob moet beginnen. Daar word je toch niet goed van. :twisted:
ook lappen
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages