Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Berichtdoor vdbemdsa » di 16 jan 2018, 13:56

jessie V. schreef:Ik begrijp sowieso niet dat een overspelige man voor de rechtbank kan verdedigd worden door de vrouw waarmee hij het overspel pleegde.
Het verhaal van Karin was natuurlijk ook in haar eigen voordeel. Wel knap in elkaar gezet.
Ik begrijp bovendien niet dat dat verhaal zo maar voor zoete koek geslikt wordt.
Ik hoop, dat Tom hier , ondanks het verhaal van Karin, uit komt als de grote verliezer. Als hij nu spijt heeft is het zijn eigen schuld. Hij kent Karin goed genoeg om zoiets te verwachten.

Overspelige man, de kijkers weten dat, Judith heeft het niet gezien, moet het aannemen van Ann, zoals Karin ook aangeeft in haar pleidooi, ik vond haar verdediging heel goed, niet dat ik het mooi gedaan vind van haar en Tom, maar het was een hele straffe verdediging, zo wil ik ook wel een advocate hoor die me zo verdedigd
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor satine » di 16 jan 2018, 13:58

Het was inderdaad gelogen, maar dat is uiteindelijk wat advocaten (vaak) doen voor de kost.
En Karin is hier inderdaad heel erg sterk in.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor ILoveDidi » di 16 jan 2018, 14:27

Ik vond het heel slim bekeken. Uiteindelijk is er, buiten een betrokken getuigenis die ruzie heeft met 1 van de partijen en dus minder geloofwaardig overkomt,geen bewijs. Het blijft woord tegen woord. Dan gaat het enkel nog over wie het meest geloofwaardig overkomt
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor Tiboko » di 16 jan 2018, 17:36

ILoveDidi schreef:Het blijft woord tegen woord. Dan gaat het enkel nog over wie het meest geloofwaardig overkomt

Erg hoor, dat in zaken zoals deze de waarheid ondergeschikt wordt aan wie het mooiste verhaaltje kan verzinnen.

Nu vrees ik voor Karin dat Tom vroeg of laat wroeging krijgt, zeker als straks (vanavond?) Stan hem face to face zal vragen of alles wat Karin vertelde klopt.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor heidiw » di 16 jan 2018, 18:34

Ik vond het een heel sterk pleidooi. En behalve over de scheve schaats van Tom heeft ze niet zoveel gelogen. Tom wou de kinderen adopteren en zij wilden dat ook. Tom wilde al lang trouwen, Judith helemaal niet. Ann is wrokkig voor meer dan 1 reden en spant maar al te graag samen met Judith (alleen was dat na het huwelijk en niet er voor). Judith hééft Tom fysiek aangevallen en daar zijn bewijzen van.
Maar wat ik bovenal sterk vond is dat ze Peter met ieder woord 5 cm deed krimpen tot ze hem onder haar hak kon plat trappen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor ikke » di 16 jan 2018, 18:42

Tiboko schreef:
ILoveDidi schreef:Het blijft woord tegen woord. Dan gaat het enkel nog over wie het meest geloofwaardig overkomt

Erg hoor, dat in zaken zoals deze de waarheid ondergeschikt wordt aan wie het mooiste verhaaltje kan verzinnen.

Nu vrees ik voor Karin dat Tom vroeg of laat wroeging krijgt, zeker als straks (vanavond?) Stan hem face to face zal vragen of alles wat Karin vertelde klopt.

Niet alleen in deze zaak.. En niet alleen mooie verhaaltjes helpen winnen, 't is ook vaak kwestie van wie er 't meeste geld kan tegenaan gooien en doorgaan tot hij/zij gelijk of voldoening krijgt. 't Is de wet van de "sterkste", altijd al geweest.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1669 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 17 jan 2018, 11:55

Dat Judith niet wilde trouwen vind ik nou niet zo'n punt. Er zijn genoeg mensen die liefdevol samen leven zonder te trouwen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor satine » wo 17 jan 2018, 12:03

Dat is waar, maar in het verhaal dat Karin heeft opgehangen, kan het feit dat ze 'plots' wel wou trouwen, wel een verschil maken.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Erica » wo 17 jan 2018, 12:06

vdbemdsa schreef:
jessie V. schreef:Ik begrijp sowieso niet dat een overspelige man voor de rechtbank kan verdedigd worden door de vrouw waarmee hij het overspel pleegde.<br abp="156">Het verhaal van Karin was natuurlijk ook in haar eigen voordeel. Wel knap in elkaar gezet.<br abp="157">Ik begrijp bovendien niet dat dat verhaal zo maar voor zoete koek geslikt wordt.<br abp="158">Ik hoop, dat Tom hier , ondanks het verhaal van Karin, uit komt als de grote verliezer. Als hij nu spijt heeft is het zijn eigen schuld. Hij kent Karin goed genoeg om zoiets te verwachten.
<br abp="159"><br abp="160">Overspelige man, de kijkers weten dat, Judith heeft het niet gezien, moet het aannemen van Ann, zoals Karin ook aangeeft in haar pleidooi, ik vond haar verdediging heel goed, niet dat ik het mooi gedaan vind van haar en Tom, maar het was een hele straffe verdediging, zo wil ik ook wel een advocate hoor die me zo verdedigd

Kijkt Judith dan niet naar "Thuis"?
Erica
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 13 keer

Berichtdoor satine » wo 17 jan 2018, 12:07

:lol: :lol: :lol:
Blijkbaar niet, anders was ze nooit met Tom getrouwd. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » wo 17 jan 2018, 14:27

Zo is het hele verhaal van Karin opgebouwd. Bijzonder knap. Hierdoor is alles op Judith gericht als de kwaaie pier en blijft ons Tommeke volledig in de schaduw.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor heidiw » wo 24 jan 2018, 14:23

Zou ze Kobe nu als haar zoon beschouwen of als een cliënt?
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Christel » wo 24 jan 2018, 15:45

Volgens mij niet als cliënt, maar ook niet echt als zoon. Die band hebben ze niet echt met elkaar.
Maar ik denk wel dat ze extra begaan met hem is, al was het maar uit een soort van schuldgevoel...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor xJxLxTx » do 25 jan 2018, 10:36

Dat Karin en Tom als advocaten zich medeplichtig laten worden aan dergelijke toestanden begrijp ik niet. Zij moeten dat toch gaan aangeven bij de politie? Zeker wanneer Kaat nog niet gevonden was en misschien erger kon worden vermeden?
Dat Karin dit nog doet, het gaat over haar zoon, misschien nog te verstaan, maar niet van Tom.. :nope:
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor heidiw » do 25 jan 2018, 11:20

xJxLxTx schreef:Dat Karin en Tom als advocaten zich medeplichtig laten worden aan dergelijke toestanden begrijp ik niet. Zij moeten dat toch gaan aangeven bij de politie? Zeker wanneer Kaat nog niet gevonden was en misschien erger kon worden vermeden?
Dat Karin dit nog doet, het gaat over haar zoon, misschien nog te verstaan, maar niet van Tom.. :nope:

Advocaten hebben geheimhoudingsplicht en kunnen zwaar gesanctioneerd worden als ze die niet naleven. Daarom dat zowel Tom als Karin er zo op hameren dat Kobe zich zélf moet aangeven. En wat hen betreft kan Kaat niet meer gered worden want Kobe heeft haar gedood.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages