Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Berichtdoor ikke » za 16 jun 2018, 14:59

johan1969 schreef:Ik vind Olivia heel dom en naïef, het is eigenlijk geen goede reclame voor de lerarenopleiding dat zij lerares is kunnen worden.

Olivia zal een schitterende leerkracht zijn. Ze is belange al lang niet meer zo naiëf en dom al helemaal niet.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Duimelijntje » zo 17 jun 2018, 17:47

johan1969 schreef:Ik vind Olivia heel dom en naïef, het is eigenlijk geen goede reclame voor de lerarenopleiding dat zij lerares is kunnen worden.

Dom is ze niet, anders was ze niet door de opleiding geraakt.
En naïef, dat hangt er van af wat je daaronder verstaat. Als je bedoelt dat ze steeds probeert om het goede in mensen te zien, zelfs in koleriek Lowieke en probeert om ze op de juiste weg te zetten, dan lijkt me dat net een geweldige eigenschap voor een leerkracht.
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1598 keer
Is bedankt: 334 keer

Berichtdoor nounake » vr 05 okt 2018, 07:53

Wat een vervelende bemoeial is zij toch ! Dat ze Kaat met rust laat met die plechtige communicant en zijn kraamke ....
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5862 keer
Is bedankt: 779 keer

Berichtdoor sien » za 27 okt 2018, 21:21

Olivia gaat haar boekje te buiten als leerkracht. Ik ben zelf leerkracht lager onderwijs en er zijn bepaalde zaken die niet door de beugel kunnen:
- logo aanraden zonder iemand anders te raadplegen (clb, zorgcoördinator,..), maar misschien hebben we dit gemist.
- een kind zelf mee naar huis nemen. Amai, op het einde van het jaar heb je er zo 30 in huis.
Het kind en papa blijven even zomaar eten.
- een bepaald moment benoemt ze dat emiel een bepaaldeziekte aan zijn ogen zou hebben. Je kan wel een oogarts aanraden.
sien
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor ikke » zo 28 okt 2018, 12:38

sien schreef:Olivia gaat haar boekje te buiten als leerkracht. Ik ben zelf leerkracht lager onderwijs en er zijn bepaalde zaken die niet door de beugel kunnen:
- logo aanraden zonder iemand anders te raadplegen (clb, zorgcoördinator,..), maar misschien hebben we dit gemist.
- een kind zelf mee naar huis nemen. Amai, op het einde van het jaar heb je er zo 30 in huis.
Het kind en papa blijven even zomaar eten.
- een bepaald moment benoemt ze dat emiel een bepaaldeziekte aan zijn ogen zou hebben. Je kan wel een oogarts aanraden.

Ook in 't echte leven zijn er mensen die hun boekje te buiten gaan.
't Is beter om verstand op nul te zetten als je naar Thuis kijkt, zeker als je ervaring hebt in bepaalde zaken, jobs, ziektes.
Anders blijven er enkel ergernissen en fouten over om naar te kijken. Een goede raad van tante "Kaat"
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Vorige

Keer terug naar Personages