Erica schreef:Het is het zangerige toontje telkens bij het laatste woord van een zin dat mij stoort.Dat heeft niks te maken met "wat" zij moet zeggen Jessie.
ILoveDidi schreef:Erica schreef:Het is het zangerige toontje telkens bij het laatste woord van een zin dat mij stoort.Dat heeft niks te maken met "wat" zij moet zeggen Jessie.
Als Limburgse stoor ik mij niet zo hard aan haar zangerige toontje
Soapseut schreef:ILoveDidi schreef:Erica schreef:Het is het zangerige toontje telkens bij het laatste woord van een zin dat mij stoort.Dat heeft niks te maken met "wat" zij moet zeggen Jessie.
Er is inderdaad iets veranderd aan haar intonatie. Ze heeft altijd wel een beetje op die manier gesproken, maar de laatste tijd is het erger. Is zij (in het echt) een Limburgse?
Soapseut schreef:ILoveDidi schreef:Erica schreef:Het is het zangerige toontje telkens bij het laatste woord van een zin dat mij stoort.Dat heeft niks te maken met "wat" zij moet zeggen Jessie.
Er is inderdaad iets veranderd aan haar intonatie. Ze heeft altijd wel een beetje op die manier gesproken, maar de laatste tijd is het erger. Is zij (in het echt) een Limburgse?
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten