Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Berichtdoor Crackers » vr 16 jun 2017, 16:48

Heilig is hij nu ook weer niet en hij heeft Frank buiten gesmeten. Verlegen vind ik hem al helemaal niet om niet voor zichzelf op te komen. Hij is gewoon niet ambitieus genoeg want hij kan beter krijgen dan wat hij nu heeft.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 16 jun 2017, 19:06

Crackers zou jij blij zijn als je een half failliete zaak op je bord gesmeten kreeg, terwijl je er geen flauwe notie van hebt of je wel capabel bent om zo'n zaak uit de sloot te tillen? Dat heeft toch weinig met wel of geen ambitie te maken.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1930 keer
Is bedankt: 1851 keer

Berichtdoor Crackers » za 17 jun 2017, 08:16

Neen ik bedoel juist dat hij al lang weg moest gegaan zijn bij de kabouters, hij zit altijd tussen collega's geprangd die elkaar niet kunnen luchten, de sfeer is er meer slecht dan goed met andere woorden, en nu staat hij daar de vloer te vegen omdat er geen werk is. Ze dwingen je om in het zwart te werken. Je mag de vuile jobjes doen of Waldek laat je het vuile werk doen zodat jij aan Frank mag vertellen dat hij zijn C4 krijgt. Thuis zit je met je (ex-)bazin op je dak die ook niet het makkelijkste karakter heeft. Je kan op een ander beter af zijn Adil. Dat bedoel ik, begrijp je?
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » za 17 jun 2017, 11:26

Ik begrijp het volkomen. Bedankt voor de uitleg
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » za 17 jun 2017, 16:54

En ga je akkoord met wat ik zei? :razz:
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » za 17 jun 2017, 18:44

Min of meer. :razz: Meer meer dan min. Ik moet er nog eens over denken :denk:
Ik begrijp het wel maar ik weet nog niet helemaal of ik het ermee eens ben. :razz:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » za 17 jun 2017, 18:46

jessie V. schreef:Min of meer. :razz: Meer meer dan min. Ik moet er nog eens over denken :denk:

:lol:
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » wo 21 jun 2017, 18:49

Waarom reageerde Adil zo koel tegen Eddy ?
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 492 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 21 jun 2017, 19:14

martha schreef:Waarom reageerde Adil zo koel tegen Eddy ?

Zou jij dan niet koel reageren als een ex-gedetineerde/ex-werknemer naast u komt zitten en doet alsof de evenaar door zijn gat loopt?
Toen Eddy bij de kabouters werkte had Adil er al geen te hoge dunk van. (grote mond, weinig inzet en er vaak zijn laars aan lappen) Als hij daar bovenop nog eens het leven van een peuter op zijn geweten heeft en doet alsof hij maar een vervelende mug heeft doodgeslaan, verbaast het me nog dat Adil zo vriendelijk tegen hem is geweest.
Hoe Eddy dan nog uitgerekend bij zijn schoonzoon komt vragen naar werk, en dan nog vooral de toon waarop, is al helemaal te gek voor woorden.
Als ik Adil was geweest, ik ging me vlug aan de andere kant van de Frens gaan zetten :yup:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 182 keer
Is bedankt: 691 keer

Berichtdoor Christel » di 19 sep 2017, 23:50

Als ik Adil was geweest, dan denk ik toch dat ik mijn eigen verzekering ook maar eens gebeld had na de hele heisa die Tom hem in zijn schoenen probeert te schuiven. Normaal is een bedrijf toch verzekerd voor dergelijke geschillen?

Dat contract wat ze getekend hebben, werkt bovendien toch 2 kanten uit? Terwijl Tom hem beschuldigt van dingen die nog niet eens bewezen zijn, zitten Adil en zijn werknemers wel thuis zonder werk. Gaat Tom dat dadelijk ook vergoeden mocht blijken dat De Kabouters niet verantwoordelijk zijn voor die ingestorte waterput?

Ik hoop dat Adil toch wat meer van zich af zal gaan bijten in de toekomst, want zo zal hij het niet lang volhouden vrees ik...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4048 keer
Is bedankt: 2566 keer

Berichtdoor ikke » wo 20 sep 2017, 07:14

Christel schreef:Als ik Adil was geweest, dan denk ik toch dat ik mijn eigen verzekering ook maar eens gebeld had na de hele heisa die Tom hem in zijn schoenen probeert te schuiven. Normaal is een bedrijf toch verzekerd voor dergelijke geschillen?

Dat contract wat ze getekend hebben, werkt bovendien toch 2 kanten uit? Terwijl Tom hem beschuldigt van dingen die nog niet eens bewezen zijn, zitten Adil en zijn werknemers wel thuis zonder werk. Gaat Tom dat dadelijk ook vergoeden mocht blijken dat De Kabouters niet verantwoordelijk zijn voor die ingestorte waterput?

Ik hoop dat Adil toch wat meer van zich af zal gaan bijten in de toekomst, want zo zal hij het niet lang volhouden vrees ik...

Hopelijk bespreekt hij dit probleem met Sam en weet zij meer van wanten. Want dit is ****
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1874 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Trouwe kijker » wo 20 sep 2017, 07:26

Christel schreef:Als ik Adil was geweest, dan denk ik toch dat ik mijn eigen verzekering ook maar eens gebeld had na de hele heisa die Tom hem in zijn schoenen probeert te schuiven. Normaal is een bedrijf toch verzekerd voor dergelijke geschillen?

idd, elke zelfstandige met verstand heeft toch een verzekering BA uitbating!
Trouwe kijker
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor ikke » wo 20 sep 2017, 07:38

Trouwe kijker schreef:

idd, elke zelfstandige met verstand heeft toch een verzekering BA uitbating!

Adil is nog een "stagiair" en bovendien eentje die het allemaal alleen mag uitvissen!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1874 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Kwast » wo 20 sep 2017, 12:52

Arme Adil. Hij laat zich ook nog eens de kaas van het brood eten. Die man heeft toch ook geen geluk in het leven. Gestoorde schoonmoeder, vriendin die in een dip zit, werk bijna kwijt, bedrijf bijna kwijt, miserie miserie
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor heidiw » vr 22 sep 2017, 14:49

Awel ja Ikke, ik had toch ook verwacht dat Sam hem zou gaan vertellen hoe het zit met de BA. Of zou het jaren na dat voorval met Dorade weer van dat zijn dat verzekeringen niet betaald zijn?
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 476 keer
Is bedankt: 794 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages