Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Berichtdoor Soapseut » wo 13 jun 2018, 18:27

Ik denk niet dat Adil nog op dreef zal geraken qua gelaatsuitdrukking en vocabulaire... We zullen hem mogen slijten zoals hij is :(
Soapseut

Berichtdoor heidiw » do 14 jun 2018, 23:35

heidiw schreef:Adil heeft een hele zware operatie gehad. Je lachspieren moeten laten verwijderen is géén lachertje :mrgreen:

Oeie! De chirurg heeft een medische fout gemaakt! Adil kon zowaar nog glimlachen :shock:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor ILoveDidi » do 14 jun 2018, 23:47

heidiw schreef:
heidiw schreef:Adil heeft een hele zware operatie gehad. Je lachspieren moeten laten verwijderen is géén lachertje :mrgreen:

Oeie! De chirurg heeft een medische fout gemaakt! Adil kon zowaar nog glimlachen :shock:

Zou dat dan pijn doen als je toch lacht? :denk:
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor Trouwe kijker » di 04 dec 2018, 15:01

Man, man , man....................wat een huilebalk seg.
Hoe lang is die nu aan het proberen om vader te worden? Hij zou beter leren om wat geduld te hebben en blij zijn dat de huidige technieken er zijn.
In de jaren vanaf 1900 tot ergens in de jaren 70 van vorige eeuw bestonden die ingrepen niet eens en ofwel adopteerden de mensen een kind ofwel legden ze zich bij de feiten neer.
Trouwe kijker
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor Christel » di 04 dec 2018, 15:20

Trouwe kijker schreef:In de jaren vanaf 1900 tot ergens in de jaren 70 van vorige eeuw bestonden die ingrepen niet eens en ofwel adopteerden de mensen een kind ofwel legden ze zich bij de feiten neer.

Dat is waar, of ze zochten zelfs gewoon een andere vrouw die hen wel kinderen kon geven (als het probleem niet bij de man lag, tenminste. Anders werd er wel wat anders op verzonnen.) Vooral in koninklijke kringen werd er dan gewoon ingeruild, om maar wat te noemen.
Inderdaad maar goed dat die tijd inmiddels lang en breed voorbij is en er nu andere mogelijkheden zijn.

Maar...dat wil nog niet zeggen dat die mannen zich daar destijds allemaal bij neerlegden zonder een traan te laten, toch?
We kunnen niet bij iedereen binnenkijken, maar dat mensen hun verdriet naar buiten toe niet altijd laten zien, wil niet zeggen dat het er niet is.
Ik denk niet dat Adil in dit geval zo'n uitzondering in is, eigenlijk... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Berichtdoor ikke » di 04 dec 2018, 18:45

Trouwe kijker schreef:Man, man , man....................wat een huilebalk seg.
Hoe lang is die nu aan het proberen om vader te worden? Hij zou beter leren om wat geduld te hebben en blij zijn dat de huidige technieken er zijn.
In de jaren vanaf 1900 tot ergens in de jaren 70 van vorige eeuw bestonden die ingrepen niet eens en ofwel adopteerden de mensen een kind ofwel legden ze zich bij de feiten neer.

Oeie, echte mannen huilen niet?
Die tijd ligt toch ook al achter ons, of niet? Ik ben wel in de lach geschoten bij die schouder-huil-scène, maar dat kwam niet omdat ik Adil een huilebalk vind, wel om de korte inhoud van Thuis die ik gelezen had vóór ik gisteren de Tv aanzette. Daar stond in: "Adil zoekt steun bij Waldek". Ja, zo letterlijk had ik het niet verwacht. LOL
Maar voor de rest kan ik er best wel inkomen als je hard verlangt een kindje van jezelf wilt en je partner ook en het lukt niet, dat je dan wel eens de moed kunt verliezen. Niets mis mee, mijn gedacht. En daarna weer "stille voortdoen". :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » di 04 dec 2018, 20:45

Trouwe kijker schreef:ofwel legden ze zich bij de feiten neer.

Zoals Koning Boudewijn en Koningin Fabiola, zij kon ook geen kinderen krijgen en dat na verschillende geprobeerd te hebben en zij moesten op den duur er bij neer leggen dat er geen kinderen zouden komen maar zij troostten zichzelf met de gedachte dat alle kinderen in België ook hun kinderen zijn.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor vdbemdsa » wo 05 dec 2018, 15:29

ikke schreef:

Die tijd ligt toch ook al achter ons, of niet? Ik ben wel in de lach geschoten bij die schouder-huil-scène, maar dat kwam niet omdat ik Adil een huilebalk vind, wel om de korte inhoud van Thuis die ik gelezen had vóór ik gisteren de Tv aanzette. Daar stond in: "Adil zoekt steun bij Waldek". Ja, zo letterlijk had ik het niet verwacht. LOL
Maar voor de rest kan ik er best wel inkomen als je hard verlangt een kindje van jezelf wilt en je partner ook en het lukt niet, dat je dan wel eens de moed kunt verliezen. Niets mis mee, mijn gedacht. En daarna weer "stille voortdoen". :yup:
Vind het zelf beetje overdreven , ze hebben nog maar 1 poging met IVF gedaan, en ze was dan zelfs zwanger, wat niet iedereen kan zeggen, ok , ze heeft dan een miskraam gehad, maar het is niet dat ze al jaren proberen om kinderen te krijgen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 30 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 05 dec 2018, 21:50

Ik zou het heel fijn voor Paulien en Adil vinden als ze gauw weer zwanger werd en verder alles goed ging. De scenes tussen die twee zijn nu iedere keer hetzelfde. Keer op keer dezelfde conversatie. Het houdt hun natuurlijk erg bezig, maar misschien kunnen eens iets gaan ondernemen samen of wat afleiding zoeken. Altijd diezelfde woorden, diezelfde zinnen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1932 keer
Is bedankt: 1854 keer

Berichtdoor Erica » do 06 dec 2018, 02:04

Als die twee in beeld komen gaat de klank af.Düren is een schoon stad....maar blijven duren.
Erica
Nog geen rang

Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor satine » do 06 dec 2018, 12:09

Mij valt vooral op dat Adil altijd veel vrolijker is als hij NIET bij Paulien is en dat is al een hele tijd zo.
Ik heb hen altijd een vreemd koppel gevonden, ik zie ook amper chemie tussen die twee - maar nu lijkt het soms wel of hij bij haar blijft uit beleefdheid.
Of omdat er nu eenmaal plannen gemaakt zijn. :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor Christel » do 06 dec 2018, 14:15

Dacht gisteren echt precies hetzelfde toen ik hem lachend bij Eddy zag! Het is bijna een compleet ander mens als hij bij Paulien uit de buurt is. En eerlijk gezegd vind ik ook zijn vriendschap met Waldek niet echt positief bijdragen.
Alsof hij dan ineens jaren ouder wordt en geen lol meer in het leven heeft.

Zowel Paulien als Waldek lijken hem volledig naar beneden te halen op de een of andere manier, en eigenlijk verbaast me dat niks. Bij Paulien moet hij zich groot houden en haar steunen (andersom vind ik dat maar magertjes, terwijl het voor Adil een even grote rotsituatie is. Sowieso zie ik ook niet echt chemie tussen die 2), en voor Waldek haalt hij ook al maandenlang de assen uit het vuur met al zijn privéproblemen. Leuk dat Adil daar een keer uit mag huilen, maar daags erna kan hij wel weer alleen samen met Eddy aan de slag om het werk gedaan te krijgen, terwijl Waldek in geen velden of wegen te bekennen is.

Ik vind het eerlijk gezegd heel jammer dat Adil al maandenlang met die 2 zit "opgescheept" (om het heel oneerbiedig te zeggen). Ik vind zowel Paulien als Waldek behoorlijk egoïstisch bezig...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Berichtdoor Trouwe kijker » do 06 dec 2018, 15:28

ikke schreef:

Heb ik ergens gezegd dat mannen niet mogen huilen? Dacht het niet he.
Maar als een dreigende miskraam na 2 IVF pogingen het ergste is wat Adil kan overkomen is die nog niet veel onheil tegen gekomen. Hopelijk melken de scenario schrijvers deze verhaallijn niet uit tot einde seizoen. Het is nu al enorm saai en vervelend. :roll:
Trouwe kijker
Nog geen rang

Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor ikke » do 06 dec 2018, 19:04

Trouwe kijker schreef:
ikke schreef:

Heb ik ergens gezegd dat mannen niet mogen huilen? Dacht het niet he.
Maar als een dreigende miskraam na 2 IVF pogingen het ergste is wat Adil kan overkomen is die nog niet veel onheil tegen gekomen. Hopelijk melken de scenario schrijvers deze verhaallijn niet uit tot einde seizoen. Het is nu al enorm saai en vervelend. :roll:

Een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig. Iemand een huilebalk noemen.... Daarnaast hebben Adil noch Paulien gezegd dat dit het ergste is wat hun kon of nog zal overkomen. :whistle:

Voor de rest zullen we maar afwachten wat komen gaat, zeker?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Vorige

Keer terug naar Personages