Poolski schreef:Als daar aan de eerste de beste jobs worden uitgedeeld zou ik daar ook wel heel de dag pinten willen gaan pakken.
satine schreef:Dan moeten jullie dringend wat meer op café gaan - heb vroeger jaren in de horeca gewerkt, aan de toog worden meer deals gesloten dan op een kantoor!
Jullie doen precies of ze naar dat café gegaan is met de bedoeling om personeel te ronselen. Ze wist niet eens dat Bram haar aanbod had afgestaan om een café open te houden. Die ontmoeting in de Frens was gewoon toeval. Dat Frank daar ook was was al evenveel toeval. Dat de anderen met zoveel lof over hem spraken heeft haar waarschijnlijk overhaald om hem toch een kans te geven. Niets zegt dat ze niet tussen het initiële gesprek in de Frens en de thuiskomst van Frank bij Simonne ze niet langs De Kabouters geweest zijn om dat proefcontract te tekenen.Poolski schreef:Een job aangeboden krijgen op café, zo word Simonne wel fameus de mond gesnoerd. Wat mij vooral opviel is dat ze niet eens blij was toen ze hoorde dat hij daadwerkelijk een job had. Over Sam: de manier waarop was bij de haren gesleurd en onrealistisch.Als daar aan de eerste de beste jobs worden uitgedeeld zou ik daar ook wel heel de dag pinten willen gaan pakken.
Peter Jansens schreef:Goed dat Sam toevallig in de Frens verzeilde waar Bram toevallig aan het tappen was terwijl Frank toevallig een pint dronk en ze ook toevallig een leeg contract op zak had om in te vullen...
nounake schreef:Na haar enkele maal gezien te hebben vind ik haar een vervelend persoontje !
Lazylady schreef:Beleefdheid is ook haar sterkste kant niet!
En zo typisch weer dat ze die pestkop niet heeft gehoord!
Kimmeke schreef:Ze trek precies altijd partij voor Toon. Het is altijd Frank die ze een opmerking geeft als er weer eens een conflict is tussen die 2
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast