Britney Van Notegem

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Britney Van Notegem

Berichtdoor tvx1 » wo 21 nov 2018, 18:51

satine schreef:
heidiw schreef:De geschreven overeenkomst, opgesteld door superadvocaat Peter geeft Eddy omgangsrecht om de 2 weken op woensdagnamiddag.

Dat is waar, maar Eddy zou gewoon een aanvraag voor co-ouderschap of een betere bezoekregeling kunnen indienen en meer dan waarschijnlijk zou hij dat ook toegewezen krijgen van de jeugdrechter.
Gezien zijn strafblad en de aard van zijn misdaden vind ik het toch niet zo waarschijnlijk dat een jeugdrechter heb een betere bezoekregeling, laat staan co-ouderschap, zou toewijzen.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor kingpietro105 » do 22 nov 2018, 07:38

tvx1 schreef:
satine schreef:
heidiw schreef:De geschreven overeenkomst, opgesteld door superadvocaat Peter geeft Eddy omgangsrecht om de 2 weken op woensdagnamiddag.

Dat is waar, maar Eddy zou gewoon een aanvraag voor co-ouderschap of een betere bezoekregeling kunnen indienen en meer dan waarschijnlijk zou hij dat ook toegewezen krijgen van de jeugdrechter.
Gezien zijn strafblad en de aard van zijn misdaden vind ik het toch niet zo waarschijnlijk dat een jeugdrechter heb een betere bezoekregeling, laat staan co-ouderschap, zou toewijzen.

Als nancy er mee akkoord gaat wel toch ? of werkt dat zo niet? .
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor Tiboko » do 22 nov 2018, 12:10

kingpietro105 schreef:Als nancy er mee akkoord gaat wel toch ? of werkt dat zo niet? .

Ik denk niet dan Nancy hiermee zou akkoord gaan. Ze wil haar dochter bij zich houden en zei eerder al vaak dat die uitjes met Eddy voor hem "een gunst" zijn, die ze ten allen tijde kan intrekken.

Ik vermoed dat hij zelfs geen bezoekrecht heeft. Bovendien, Eddy co-ouderschap? Heb je gezien hoe hij woont?
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor apestaart » vr 23 nov 2018, 23:21

Nancy heeft een gepaste straf gevonden voor Britney en zoals ik eerder zei moet Britney de taken van haar moeder overnemen en zij mag voor te beginnen de grote zaal kuisen en het moet juist lukken dat die arbeidsinspecteur aanwezig is en die zal dat als kinderarbeid interpreteren.
Het is te hopen dat Peter en Femke geen miserie zullen krijgen maar ik vrees er voor. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor satine » za 24 nov 2018, 12:04

Tiboko schreef:Ik denk niet dan Nancy hiermee zou akkoord gaan. Ze wil haar dochter bij zich houden en zei eerder al vaak dat die uitjes met Eddy voor hem "een gunst" zijn, die ze ten allen tijde kan intrekken.

Ik vermoed dat hij zelfs geen bezoekrecht heeft. Bovendien, Eddy co-ouderschap? Heb je gezien hoe hij woont?

Blijkbaar hebben we Nancy onderschat ;) - ze heeft gedaan wat in dit geval voor Britney het beste was. :thumbup:
Hopelijk keert de rust nu weer.
En wat de woning van Eddy betreft: ik denk dat die niet moet onderdoen voor het appartementje waar ze vroeger woonden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor heidiw » za 24 nov 2018, 14:22

Die weet haar moment echt wel te kiezen! Schitterende timing :clap:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor kingpietro105 » ma 26 nov 2018, 10:15

apestaart schreef:Nancy heeft een gepaste straf gevonden voor Britney en zoals ik eerder zei moet Britney de taken van haar moeder overnemen en zij mag voor te beginnen de grote zaal kuisen en het moet juist lukken dat die arbeidsinspecteur aanwezig is en die zal dat als kinderarbeid interpreteren.
Het is te hopen dat Peter en Femke geen miserie zullen krijgen maar ik vrees er voor. :thumbdown:

Wie laat zen kind nu zo hard werken als straf Weer typisch nancy.. :doh:
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor satine » ma 26 nov 2018, 12:24

Ik deed vroeger thuis even veel - en zonder straf.
Ontspanning mocht pas als het hele huis spic en span was.

Ik vond het wel grappig toen Britney de schoenen ging inspecteren
:lol:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor martha » ma 26 nov 2018, 13:59

x 2 Satine. Als meisje (en ik was dan nog de oudste van 5) werd er van je verwacht dat je meedraaide in het huishouden; en er was helemaal geen sprake van kinderarbeid toen. Bij mij was dat de ganse zaterdag, de ramen lappen, de strijk doen, schoenen poetsen met blink :yup: enz. En dat vanaf mijn plechtige communie hé want dan was je "groot". Ik was altijd heel blij dat na de vakantie de school herbegon : gedaan met het helpen in het huishouden.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 494 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 26 nov 2018, 19:27

martha schreef:x 2 Satine. Als meisje (en ik was dan nog de oudste van 5) werd er van je verwacht dat je meedraaide in het huishouden; en er was helemaal geen sprake van kinderarbeid toen. Bij mij was dat de ganse zaterdag, de ramen lappen, de strijk doen, schoenen poetsen met blink :yup: enz. En dat vanaf mijn plechtige communie hé want dan was je "groot". Ik was altijd heel blij dat na de vakantie de school herbegon : gedaan met het helpen in het huishouden.

Niet alleen meisjes moe(s)ten soms helpen. Hoeveel kinderen op landbouwbedrijven zijn er niet nog steeds de dag van vandaag die de ouders "mogen" helpen bij het werk...
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor heidiw » ma 26 nov 2018, 21:26

Wij waren nog veel jonger dan Britney en hielpen pepe met wortelen en boontjes trekken. Dat was geen werken dat was plezant. Trouwens, eens je in het middelbaar zit mag je je eigen kamer proper houden en moet je toch al een ei kunnen bakken. Iets wat we Britney tot nu toe niet zagen doen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Vorige

Keer terug naar Personages