Britney Van Notegem

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Britney Van Notegem

Berichtdoor heidiw » vr 16 nov 2018, 20:46

Neen Ikke, Nancy is niet debiel ze gedraagt zich debiel de laatste tijd. En een zorgzame moeder is ze pas sinds ze Britney heeft. Bij Renzo en Femke kreeg de fles voorrang, en je weet ook nog wel dat het geen papfles was.
Maar zoals je zegt, een andere woonst voor dit gezin en asap! Nu zitten ze daar constant onder de plak van P&F en dat is voor niemand goed, al zeker voor Britney niet.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 476 keer
Is bedankt: 795 keer

Berichtdoor martha » za 17 nov 2018, 18:58

Britney, die klets heb je dubbel en dik verdiend. "Bitch" zeggen tegen je moeder, dat doe je niet :naughty: Ik zou dat ook nooit gepikt hebben van mijn dochter.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 492 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor satine » ma 19 nov 2018, 11:53

Ze zal er niet van dood gaan - ik zou het ook niet pikken.
Maar ik zou ook nooit tegen mijn dochter zeggen dat ze altijd steelt, liegt en bedriegt, dat ze dat van haar vader heeft en dat het daarom is dat ze er graag naartoe gaat.
Dat was er dik over van Nancy.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1716 keer
Is bedankt: 3823 keer

Berichtdoor ikke » ma 19 nov 2018, 15:10

satine schreef:Ze zal er niet van dood gaan - ik zou het ook niet pikken.
Maar ik zou ook nooit tegen mijn dochter zeggen dat ze altijd steelt, liegt en bedriegt, dat ze dat van haar vader heeft en dat het daarom is dat ze er graag naartoe gaat.
Dat was er dik over van Nancy.

Dat was idd een serieuze blunder van Nancy
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1874 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor kingpietro105 » ma 19 nov 2018, 17:39

Ik vind dat dieter hier toch ook wat schuld treft waarom kom je niet op voor dat kind. Ik denk dat onze gentenaar eddy er meteen er iets van gezegt zou hebben.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 20 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor Kwast » ma 19 nov 2018, 18:01

Arme Britney, dat schaapje heeft het ook niet gemakkelijk. Hoe je het ook went of keert, ze heeft veel moeten meemaken. Met Nancy als moeder is je leven in elk geval nooit saai. Het is een puber, die zijn soms brutaal. Ik snap dat ze het niet leuk vindt dat haar moeder zo lelijk over haar vader praat. Ik zou als ik Britney was geweest ook verdrietig en boos zijn geweest na de tirade van tornado Nancy :problem:
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor jessie V. » di 20 nov 2018, 12:19

Dat er nou niemand op het idee kwam om gelijk naar Eddy te bellen toen Britney verdwenen was. Ze was toch van plan om bij hem te gaan wonen? Daar ontstond de hele heisa toch door?
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1851 keer

Berichtdoor kingpietro105 » di 20 nov 2018, 12:43

Haar gedrag is toch wel te wijten aan nacy haar gedrag. Ze doet er alles aan dat haar dochter Eddy niet meer ziet. Een Selffulfilling prophecy want britney gaat haar vader leuker vinden dan haar moeder.

Als ze nou water bij de wijn had gedaan en ervoor gezorgd had dat britney haar vader veel ziet. Voorbeeld elke week of ten minste om de 2 weken dan was er geen probleem.

maar nee voor nancy is eddy een slechte invloed :thumbdown:
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 20 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » di 20 nov 2018, 13:40

kingpietro105 schreef:Haar gedrag is toch wel te wijten aan nacy haar gedrag. Ze doet er alles aan dat haar dochter Eddy niet meer ziet. Een Selffulfilling prophecy want britney gaat haar vader leuker vinden dan haar moeder.

Als ze nou water bij de wijn had gedaan en ervoor gezorgd had dat britney haar vader veel ziet. Voorbeeld elke week of ten minste om de 2 weken dan was er geen probleem.

Britney ziet haar vader wel regelmatig hoor. Nancy heeft idd het hoederrecht (door de rechter bepaald wegens Eddy zijn geschiedenis), maar zowel Nancy als Dieter weigeren Britney absoluut niet om haar vader te zien. Maar Eddy mag geen toevluchtsoord zijn voor wanneer ze haar zin niet krijgt bij haar moeder. Ik kan begrijpen dat dat voor Nancy enorm frustrerend moet zijn. Bij Eddy is het altijd 'fun and games' , terwijl Nancy ervoor moet zorgen dat Britney een opvoeding krijgt waardoor het daar niet ALTIJD rozengeur en maneschijn is.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor heidiw » di 20 nov 2018, 14:52

tisaltijdiets schreef:
kingpietro105 schreef:Haar gedrag is toch wel te wijten aan nacy haar gedrag. Ze doet er alles aan dat haar dochter Eddy niet meer ziet. Een Selffulfilling prophecy want britney gaat haar vader leuker vinden dan haar moeder.

Britney ziet haar vader wel regelmatig hoor. Nancy heeft idd het hoederrecht (door de rechter bepaald wegens Eddy zijn geschiedenis), maar zowel Nancy als Dieter weigeren Britney absoluut niet om haar vader te zien. Maar Eddy mag geen toevluchtsoord zijn voor wanneer ze haar zin niet krijgt bij haar moeder. Ik kan begrijpen dat dat voor Nancy enorm frustrerend moet zijn. Bij Eddy is het altijd 'fun and games' , terwijl Nancy ervoor moet zorgen dat Britney een opvoeding krijgt waardoor het daar niet ALTIJD rozengeur en maneschijn is.

De geschreven overeenkomst, opgesteld door superadvocaat Peter geeft Eddy omgangsrecht om de 2 weken op woensdagnamiddag. Als het Nancy en Nancy alleen uitkomt kan er eens van afgeweken worden. 1 namiddag op 14 dagen kan je bezwaarlijk regelmatig of veel noemen. En zoals al regelmatig aangehaald is ten eerste Nancy een dramaqueen en ten tweede hoort dat gezin niet onder de arrogante plak van P&F te zitten.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 476 keer
Is bedankt: 795 keer

Berichtdoor Christel » di 20 nov 2018, 15:15

Hoewel ik het met dat laatste helemaal eens ben, vind ik niet dat Nancy dit gedrag nu over zichzelf afroept.
Een keer bezoek in de 2 weken is ook maar weinig, en misschien dat daar eens opnieuw naar gekeken kan worden nu Eddy zich (voor de verandering, let wel) fatsoenlijk gedraagt, maar dat is nog altijd geen reden om de streken van Britney daar nu maar volledig aan te wijten. :nope:

Ze heeft een ring gestolen - wat niks met die bezoekregeling te maken heeft - en ik zou zelf eerlijk gezegd ook niet meteen geneigd zijn om dat gedrag te gaan belonen met wat begrip en het toegeven aan een van Britney's "eisen".
Want zo brengt Britney het wel, terwijl ze momenteel toch niet zoveel te eisen heeft als je het mij vraagt...

Het meest ideale zou in mijn ogen nu zijn als Eddy laat merken dat hij het ook niet met zijn dochter eens is, en dat hij samen met Nancy bekijkt wat daaraan gedaan moet worden. Dan kunnen ze later die karige bezoekregeling eens onder de loep nemen, als Britney heeft laten zien dat ze begrijpt dat wat ze gedaan heeft, niet in orde is.

Eddy wordt door Britney nou inderdaad als "de leuke ouder" gezien, terwijl hij ook niet belast is met haar opvoeding.
Dan is dat natuurlijk makkelijk...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4048 keer
Is bedankt: 2567 keer

Berichtdoor Kwast » di 20 nov 2018, 21:41

Ik denk dat alles wat er is gebeurd teveel wordt voor Britney. Het is ook niet leuk hoe Nancy over haar vader praat. Dat gedoe op De Withoeve, hoe Nancy zich gedraagt. Vergeet niet dat Britney nog een kind is. Kinderen verwerken zaken anders dan wij.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor satine » wo 21 nov 2018, 09:55

heidiw schreef:De geschreven overeenkomst, opgesteld door superadvocaat Peter geeft Eddy omgangsrecht om de 2 weken op woensdagnamiddag.

Dat is waar, maar Eddy zou gewoon een aanvraag voor co-ouderschap of een betere bezoekregeling kunnen indienen en meer dan waarschijnlijk zou hij dat ook toegewezen krijgen van de jeugdrechter.
Dat hij Britney zo weinig ziet heeft hij ergens mede aan zichzelf te danken.
Wat niet wegneemt dat Nancy soms van Eddy schaamteloos gebruik maakt, hij is vaak niet veel meer dan een gratis oppas als het haar uit komt.
Maar toen Britney aan haar papa vroeg of ze please please please bij hem mocht komen wonen, heb ik niet veel enthousiasme gezien.
Ik heb vaak de indruk dat Eddy de regeling die er nu is, zo slecht nog niet vindt.
Want altijd 'de toffe papa' spelen, dat kost ook wel geld natuurlijk...
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » wo 21 nov 2018, 12:16

Er is hier wel gezegd dat Eddy alleen maar leuke dingen doet met Britney, maar als je je kind een middag in de 14 dagen ziet wat kun je dan anders doen dan leuke dingen? En ja, hij heeft het aan zichzelf te danken, maar het feit blijft.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1851 keer

Berichtdoor satine » wo 21 nov 2018, 12:54

Dat is waar, ik heb dat ook gezegd in het topic van Nancy.
En ik heb daar alle begrip voor, maar dat maakt automatisch van Nancy 'de strenge'.
Mooi voorbeeld hiervan vond ik de vergeten rugzak en het niet gemaakte huiswerk.
Eddy leek daar helemaal geen punt van te maken, ook niet van het feit dat ze (bijna/waarschijnlijk) te laat waren.
Als hij Britney bij zich heeft, zijn dat dingen waar hij ook rekening moet mee houden, niet alleen de leuke dingen.

En, toffe ouder of niet, ik liet mijn 12-jarige dochter niet zomaar naar de film gaan met mensen die ik niet kende.
Een vriendinnetje en haar oudere zus 'van bijna 16'.
Ik zou haar daar gaan afzetten en weer ophalen, zeker als dit de eerste keer zou zijn, wat ik nog iets anders vind dan haar elke dag naar school brengen, zoals Nancy doet.
Ik denk niet dat de bioscoop ook in het thuisdorp ligt. ;)
Ik vind dat Eddy daar te snel heeft toegegeven, zeker omdat hij eigenlijk al iets anders gepland had.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages