exsencon schreef:Weet jij nog in welk seizoen of jaar dat was? Ik ben Thuis maar sporadisch beginnen volgen vanaf die Swerts-affaire, seizoen 11 denk ik zo.martha schreef:Femke is indertijd in Thuis beland als de schoolvriendin van Sofie. Ze was wel wat ouder doch nog altijd geen 18 jaar. Femke werd verliefd op Sam en wou zelfstandig zijn, ver weg van Eddy en Nancy die toen nog in een sociale woning woonden en beiden zwaar aan de drank en Eddy die had losse pollekens tov Femke. Ondanks de smeekbeden van Sofie, Sam en Martine weigerde Femke nog langer naar school te gaan en is ze gaan werken Baget die nog van Werner was. Daarom dat Femke ook altijd met een minderwaardigheidsgevoel gekampt heeft toen ze nog bij Youssef (dokter in opleiding) en bij Peter was.
Vroegere verhaallijnen en personages
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Vroegere verhaallijnen en personages
Omdat er wel 1 en ander 'over vroeger' gevraagd op andere plaatsen, hier een nieuw topic waar je al je vragen over verhaallijnen en personages uit het verleden kwijt kan.
0 x
-
- x 435
Re: Vroegere verhaallijnen en personages
Ik denk dat die verhaallijn begon in seizoen 8. Ik geloof dat het Femke was die Isabel overmeesterde toen ze Lowie had ontvoerd. Dus dat moet in seizoen 8 geweest zijn, de broodjeszaak was pas een echte verhaallijn in seizoen 9. Femke was voor het eerst in Thuis te zien in aflevering 1286 (2002). Bij haar debuut in Thuis had Femke een redelijk 'rebels' kapsel, een beetje dreadlocksachtig.
0 x
-
- x 435
Dreadlocksachtig! Dat moet na mijne tijd geweest zijn. In ieder geval,bedankt voor de info.
0 x
-
- Poster rang 3
Waren volgens mij geen dreads, maar haar krullen die nogal wild stonden. Vond ik een beter kapsel dan het vrij onnatuurlijke kapsel dat ze nu heeft. Femke is trouwens geboren in 1984, dus dit jaar wordt ze 29.
0 x

- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik dacht ook dat ze krullen had ipv dreadlocks.Poolaapje schreef:Waren volgens mij geen dreads, maar haar krullen die nogal wild stonden. Vond ik een beter kapsel dan het vrij onnatuurlijke kapsel dat ze nu heeft. Femke is trouwens geboren in 1984, dus dit jaar wordt ze 29.
0 x
-
- Poster rang 3

Maar ik denk dat ze in die tijd nog langer waren zelfs.
0 x

-
- x 435
Zoals ik het op de foto zie herinner ik het mij niet echt, ik heb het over de eerste afleveringen . Maar mijn geheugen kan mij ook altijd in de steek laten hé.Poolaapje schreef:Waren volgens mij geen dreads, maar haar krullen die nogal wild stonden. Vond ik een beter kapsel dan het vrij onnatuurlijke kapsel dat ze nu heeft. Femke is trouwens geboren in 1984, dus dit jaar wordt ze 29.

0 x
-
- x 435
Ja,seizoen 8, dat zal vrees ik wishfull thinking blijven want die zitten op dubbel slot in het archief van de VRT 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
De krullen van in het begin waren toch anders dan op de foto. Haar gezicht was ook jonger, de krullen wilder, maar geen dreads.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik geloof wel dat je oude afleveringen van Thuis kan kopen uit het archief. Als ik mij niet vergis moet je hier wel tussen de 25 en 50 euro per aflevering voor betalen. Niet echt een optie dusexsencon schreef:Ja,seizoen 8, dat zal vrees ik wishfull thinking blijven want die zitten op dubbel slot in het archief van de VRT

0 x
-
- x 435
Wat! Zijn die in goud gegoten of zoiets? Zelfs per seizoen zou het al niet mis zijn maar per aflevering!?!Nickos schreef:k geloof wel dat je oude afleveringen van Thuis kan kopen uit het archief. Als ik mij niet vergis moet je hier wel tussen de 25 en 50 euro per aflevering voor betalen. Niet echt een optie dus.

0 x
-
- Poster rang 5
een echte fan heeft dat ervoor over.Nickos schreef:Ik geloof wel dat je oude afleveringen van Thuis kan kopen uit het archief. Als ik mij niet vergis moet je hier wel tussen de 25 en 50 euro per aflevering voor betalen. Niet echt een optie dusexsencon schreef:Ja,seizoen 8, dat zal vrees ik wishfull thinking blijven want die zitten op dubbel slot in het archief van de VRT.

@exsencon: als ze 1 dvd moeten maken voor 1 persoon, dan is dat toch normaal dat dat zoveel kost?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Jesus H. Christ, ik zal eerder mijn fantasie wat harder laten werken EN nog wat rondneuzen op internet!
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Voor degenen die niet goed weten wat er vroeger tussen Luc en Leontien is gebeurd, hier hun verhaal in een notendop.
http://www.een.be/programmas/thuis/luc- ... -terugblik

http://www.een.be/programmas/thuis/luc- ... -terugblik
0 x