Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Berichtdoor Lazylady » vr 02 jun 2017, 21:37

Ik heb toch medelijden met Lowie. Ja, het is een driftig geval dat serieus kwetsende en gemene dingen kan zeggen, maar hij heeft tenminste niet met Olivia gedaan wat Arne er wél mee heeft gedaan. Die gast heeft eerst ruzie tussen hen veroorzaakt met behulp van Jessica, vervolgens vonden de feiten plaats, vervolgens werd Lowie zelf nog verdacht, en nooit excuses, en uiteindelijk nam ze Arne nog terug ook. En nu zit meneer daar met zijn mond vol over personal coaching en voelt hij zich precies wel heel goed en iedereen inclusief Emma steunt hem maar. Alsof hij voor zijn misdaad wordt beloond. (Ik gun het hem eerlijk gezegd totaal niet.)
Stel je maar eens in Lowie zijn plaats. Die gast studeert keihard en moet er nog eens voor zijn invalide pa zijn ook.
Aan de andere kant vind ik het wel zonde dat hij niet voor iemand anders gaat, want als je bovenstaande leest, verdient Lowie toch veel beter dan zo'n kieken -ja, nog altijd!!!- als Olivia?
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor tvx1 » di 06 jun 2017, 22:01

Lowie moet nu echt eens stoppen met zijn vader als een heilige of een sukkelaar te behandelen. Loopt hij daar verdorie zijne nonkel een onderkruiper te noemen. :naughty: Diezelfde nonkel die indertijd hem en zijn moeder heeft helpen vluchten van Luc. Luc is geen sukkelaar die door een dom ongeluk in een rolstoel terecht gekomen is maar zijn huidige situatie 100% aan zichzelf te danken heeft. Het wordt dringend tijd dat hij dat eens beseft.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor Christel » di 06 jun 2017, 22:43

Ook wel apart dat Lowie zomaar een aanname doet w.b.t. dat geld. Dus omdat het zo overkomt dat Frank erom gevraagd heeft, heeft hij zijn broer meteen maar geprobeerd te pluimen? :crazy:
Want Luc is ook zo lekker duidelijk en precies in de dingen die hij zegt... :nope: :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3280 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor Nickos » wo 07 jun 2017, 11:07

tvx1 schreef:Lowie moet nu echt eens stoppen met zijn vader als een heilige of een sukkelaar te behandelen. Loopt hij daar verdorie zijne nonkel een onderkruiper te noemen. :naughty: Diezelfde nonkel die indertijd hem en zijn moeder heeft helpen vluchten van Luc. Luc is geen sukkelaar die door een dom ongeluk in een rolstoel terecht gekomen is maar zijn huidige situatie 100% aan zichzelf te danken heeft. Het wordt dringend tijd dat hij dat eens beseft.

Volledig mee akkoord. Ik heb het altijd waanzin gevonden hoe iedereen Luc eerst uitkotste, en dan plots na zijn zelfmoordpoging als een heilige behandelde (behalve Julia dan). Lowie en Frank op de eerste plaats. Wat iedereen inderdaad lijkt te vergeten is dat Luc een echte smeerlap was.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 160 keer

Berichtdoor Flower-Power » wo 07 jun 2017, 11:48

Ben mij al een hele tijd aan het afvragen waar Lowie last van heeft.
Hij doet de laatste tijd wel erg raar.
Soms lijkt het erop dat hij terug verliefd is op Oliva of is het jaloezie?
Maar misschien is het nog iets anders?
Feit is dat hij raar doet en de zaken de laatste tijd niet meer helder ziet,
allemaal het gevolg van zijn laatste liefdesbreuk?? of nog niets anders?
En
Ja hoe hij zijn vader als heilige beschouwt :crazy:
Maar
dat sluit wel aan - ook dat de andere Luc zo beschouwen, bij de realiteit
te vergelijken met van de doden spreek je geen kwaad gaat het ook op
om niet slecht of neerbuigend of kwaad te spreken over de minderbedeelden of gehandicapten.
Tot slot
bedenk ik me plots ook dat Lowie te snel oordeelde tegenover Frank
want die heeft geen geld gevraagd, die had het met Luc over de problemen van de Kabouters
en Luc heeft zelf voorgesteld om geld te geven, Frank heeft niets gevraagd enkel aanvaard
maar ja dat weet Lowie natuurlijk niet maar dan nog moet hij niet zo snel oordelen
Laatst bijgewerkt door Flower-Power op wo 07 jun 2017, 11:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor frankbomans » wo 07 jun 2017, 12:28

tvx1 schreef:Lowie moet nu echt eens stoppen met zijn vader als een heilige of een sukkelaar te behandelen. Loopt hij daar verdorie zijne nonkel een onderkruiper te noemen. :naughty: Diezelfde nonkel die indertijd hem en zijn moeder heeft helpen vluchten van Luc. Luc is geen sukkelaar die door een dom ongeluk in een rolstoel terecht gekomen is maar zijn huidige situatie 100% aan zichzelf te danken heeft. Het wordt dringend tijd dat hij dat eens beseft.

Zijn nonkel die hem maandenlang onderdak heeft geboden toen hij het bij Julia was afgestapt omdat die terug met Luc was begonnen. Ik heb het echt voor Lowie, maar hier viel hij me toch wel wat tegen.
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 33 keer
Is bedankt: 31 keer

Berichtdoor nounake » wo 07 jun 2017, 13:01

Tot slot
bedenk ik me plots ook dat Lowie te snel oordeelde tegenover Frank
want die heeft geen geld gevraagd, die had het met Luc over de problemen van de Kabouters
en Luc heeft zelf voorgesteld om geld te geven, Frank heeft niets gevraagd enkel aanvaard
maar ja dat weet Lowie natuurlijk niet maar dan nog moet hij niet zo snel oordelen

Inderdaad, Frank vroeg niets maar bedankte omdat Luc het voorstelde . Hij heeft zelfs niet aangedrongen om dat geld te komen halen of op een rekening te storten .
Ik vraag me zelfs af of hij dat aanbod wel au sérieux nam want hij heeft er met niemand over gesproken .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 755 keer

Berichtdoor martha » wo 07 jun 2017, 16:57

Flower-Power schreef:Ben mij al een hele tijd aan het afvragen waar Lowie last van heeft.

Examenstress :yup:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 626 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 jun 2017, 17:00

Flower-Power schreef:Ben mij al een hele tijd aan het afvragen waar Lowie last van heeft.

martha schreef:Examenstress :yup:

Is dat alles???
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor martha » wo 07 jun 2017, 17:32

Neen dat is niet alles maar we kennen toch ons Lowieke als de examens eraan komen : ongenietbaar is dat manneke. Het heeft vorig seizoen zelfs zijn relatie met Olivia gekost.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 626 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 jun 2017, 17:44

martha schreef:Neen dat is niet alles maar we kennen toch ons Lowieke als de examens eraan komen : ongenietbaar is dat manneke. Het heeft vorig seizoen zelfs zijn relatie met Olivia gekost.

Voor mij is hij ALTIJD ongenietbaar. :oops:
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor Lazylady » wo 07 jun 2017, 17:58

Omdat hij nog altijd verliefd is op Olivia en er terecht niet mee om kan dat ze ondanks alles toch voor die Arne gekozen heeft natuurlijk.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 07 jun 2017, 18:26

Nochtans vind ik arne meer genietbaar dan Lowie. Arne lijkt zijn leven te willen verbeteren, terwijl Lowie steeds weer in herhaling valt.

Lowie moet minder hooi op zijn vork nemen en prioriteiten stellen. Die steeds herhalende examenstress heeft hij vooral aan zichzelf te danken, alleen jammer dat de rest dan altijd mag "mee genieten"
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 103 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Kwast » wo 07 jun 2017, 19:52

Wat een vreselijk irritant mannetje is die Lowie zeg. Arrogantie ten top. Het was niet goed wat Frank deed maar om daar nu zo overtrokken op te reageren dat slaat nergens op. Lowie zit met zichzelf in de knoop en lijkt dat op anderen te botvieren. Goed bezig hoor.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 419 keer

Berichtdoor Guapa » do 08 jun 2017, 13:52

Weet Lowie wat er tusen Arne en Olivia is gebeurd ?
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages