Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Berichtdoor johan1969 » wo 12 sep 2018, 15:50

satine schreef:Stan blijft natuurlijk wel haar zoon, wat hij ook heeft uitgespookt.
Natuurlijk, maar daarom moet mama niet met haar voeten laten spelen
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor apestaart » wo 12 sep 2018, 20:01

Ik denk nu dat Stan nu eindelijk beseft dat hij verkeerd bezig is en dat hij nu wel lessen zal uittrekken voor de toekomst.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor apestaart » do 13 sep 2018, 23:41

Stan heeft zich verontschuldigd bij Leo en deze heeft zijn excuses aanvaard vervolgens is Stan gaan verontschuldigen bij Britney en die lijkt ook die excuses aanvaard te hebben maar Nancy duidelijk niet integendeel zelfs zij heeft Stan weggejaagd en wilt dat Stan zijn verdiende straf krijgt.
Nu is Stan tot een besluit gekomen dat hij voor onbepaalde tijd op internaat zal gaan.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor tvx1 » za 15 sep 2018, 15:06

Allemaal goed en wel, dat de vaste regelmaat van een internaat een goeie zaak zou zijn voor Stan is wel zeker, maar het schooljaar is ondertussen al twee weken bezig. Het is niet eenvoudig om dan nog een plaats in een internaat te vinden. En er was toch één van zijn examens mislukt "door toedoen van Leo". Was hij er dan toch voor geslaagd en mag hij naar het volgende jaar, of was hij gebuisd en moet hij zijn jaar overdoen? Vreemd dat daar niets meer wordt over gezegd.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor martha » za 15 sep 2018, 17:39

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 494 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor tvx1 » za 15 sep 2018, 21:45

martha schreef:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.

Hmmm. Kasper zijn vergrijp was toch minder zwaar, maar helaas de gevolgen niet. Hij reed wel met een opgedreven en dus illegale brommer, hij had een wel een geldig rijbewijs en kwam van rechts en had dus voorang moeten krijgen van Sam. Bovendien was die laatste ook nog onder invloed achter het stuur gekropen en werd hij afgeleid door Dorien.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor ikke » ma 17 sep 2018, 09:58

tvx1 schreef:
martha schreef:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.

Hmmm. Kasper zijn vergrijp was toch minder zwaar, maar helaas de gevolgen niet. Hij reed wel met een opgedreven en dus illegale brommer, hij had een wel een geldig rijbewijs en kwam van rechts en had dus voorang moeten krijgen van Sam. Bovendien was die laatste ook nog onder invloed achter het stuur gekropen en werd hij afgeleid door Dorien.

En Stan werd "afgeleid" door Leo... :whistle:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Christel » ma 17 sep 2018, 11:18

ikke schreef:
tvx1 schreef:

En Stan werd "afgeleid" door Leo... :whistle:

En ook hij pleegde vluchtmisdrijf... ;)
Ik vind beide zaken ook wel vergelijkbaar en hoop ook dat Stan gestraft wordt. Hij zal toch moeten beseffen dat bepaalde misstappen gevolgen hebben, al geloof ik wel dat hij sowieso geschrokken is van wat er gebeurd is.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2574 keer

Vorige

Keer terug naar Personages