Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 20:35

Kwast schreef:Ergens is het wel sneu voor Stan. Ja het is zijn eigen domme fout, hij had Leo niet mogen aanvallen maar ik denk niet dat dit is wat hij gewild heeft. Die jongen heeft eigenlijk alleen maar tegenslag. Zoals jullie dat zo mooi zeggen. Eerst word je compleet vergeten omdat alles om Emma draait. Dan denk je eindelijk weer een soort van gezin te zijn, BAM loopt het op de klippen. Die jongen heeft zoveel te verwerken gehad en niemand die daar ooit oog voor had.

Dan komt hij in een situatie waarin hij alles mag en waarin alles kan. Tel dat op bij al die ellende en zijn puberteit en je hebt een hoop miserie, alzo geschiedde.

Ik keur het zeker niet goed wat hij heeft gedaan maar mensen, is het typisch Stan om dit soort dingen te doen? Nee!

Die bitch van een Emma die hem compleet laat zitten en 0,0 steunt. Zijn moeder die louter wrok koestert richting Tom en daarmee voorbij gaat aan hoe het voor Stan is geweest.

Het is een hele droevige doch complexe situatie.

Tom, die heeft totaal geen idee van hoe hij een puber moet hanteren. De lellebel.

Inderdaad, door al die gebeurtenissen is Stan serieus ontspoord en het wordt hoog tijd dat iemand hem terug op het rechte spoor zet of het zal slecht aflopen met Stan.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 22:20

Stan mag van geluk spreken dat Leo geen klacht zal neerleggen maar zal aan Leo zijn welgemeende excuses moeten aanbieden, het is te hopen dat hij dat ook zal doen.
Wat die vluchtmisdrijf na de aanrijding van Britney betreft: dat is een ander paar mouwen daar denk ik dat hij wel daarvoor gerechtelijk vervolgd zal worden.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor martha » vr 07 sep 2018, 00:52

Want als hij effectief Britney heeft aangereden, dan zal zijn brommer daar toch de nodige sporen van dragen. Hij zegt nu wel dat hij zonder benzine gevallen is maar waar heeft hij dan zijn brommer gedumpt ? Die zal op zekere dag toch gevonden worden. En ondertussen hangt hij het slachtoffer uit (joepie, een ganse week niet naar school) en leggen Judith zowel als Tom de nodige eieren er onder.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor Christel » vr 07 sep 2018, 14:30

Tsja, ik moet eerlijk toegeven dat ook mijn begrip voor Stan het einde van de rek inmiddels ruimschoots gepasseerd is. Ik vind het heel jammer wat er van hem geworden is: een grienende lafaard met maar heel weinig gevoel voor anderen. Hij hangt inderdaad het slachtoffer uit, en toen Judith hem gisteren met een zielig stemmetje die spaghetti kwam brengen, stonden mijn tenen echt krom in mijn schoenen. :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor ILoveDidi » vr 07 sep 2018, 15:55

Daarom dat ik denk dat voor Stan een kortdurende instelling niet zo slecht zou zijn. Enerzijds voor zijn gedragsproblemen, maar anderzijds ook om hem even uit zijn omgeving te halen, want erg stimulerend werkt deze niet. Hij is wel even bij Tilly geweest om te bekomen maar dat is toch nog steeds anders... Ik denk wel dat die gebeurtenis op zich al zijn ogen heeft geopend
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor martha » vr 07 sep 2018, 17:21

Of hij heeft schrik dat hij nu eens daadwerkelijk zal gestraft worden en dat Tom hem deze keer niet meer zal kunnen redden. Daarom dat hij zijn mond houdt en hoopt dat de aanrijding (ttz wij kijkers denken dat) met vluchtmisdrijf nooit zal uitkomen of bewezen worden. Maar ik vraag me wel af hoe hij zal reageren als Tom hem zal confronteren met datgene wat Leo heeft verteld. Weer brullen en tieren en dat er geen enkel bewijs is :twisted:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » za 08 sep 2018, 01:39

Ja Stan, bibber maar verder want als Nancy & Eddy zullen te weten komen dat jij Britney hebt omver gereden :shock:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 08 sep 2018, 08:57

martha schreef:Ja Stan, bibber maar verder want als Nancy & Eddy zullen te weten komen dat jij Britney hebt omver gereden :shock:
martha schreef:Ja Stan, bibber maar verder want als Nancy & Eddy zullen te weten komen dat jij Britney hebt omver gereden :shock:

Dat zal niet lang meer duren, want Marianne heeft, als ik het goed heb, die helm herkent...
Joehoe, dat wordt spannend, komende week?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » za 08 sep 2018, 18:55

ikke schreef:

Dat zal niet lang meer duren, want Marianne heeft, als ik het goed heb, die helm herkent...
Joehoe, dat wordt spannend, komende week?

En Dieter en Nancy hebben op de tablet eveneens gezien welke kleur die helm heeft dus het zal niet lang meer duren eer dat Stan ontmaskerd wordt en wees maar zeker dat Eddy en Nancy tot tegenstelling van Leo wel klacht zullen neerleggen en zoals ik al eerder zei zal Stan uit een vuile pollepel mogen eten.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor Devilex » ma 10 sep 2018, 11:03

Tenzij Marianne die helm laat verdwijnen.
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 17 keer

Berichtdoor apestaart » ma 10 sep 2018, 23:45

Ondertussen heeft Stan nog altijd geen stom woord gezegd maar Tom weet nu van Marianne dat Stan Britney heeft aangereden en als Tom Stan hiermee zal confronteren dan zal hij wel verplicht zijn van alles op te biechten.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor Christel » di 11 sep 2018, 10:35

Persoonlijk krijg ik de kriebels van dat ge-zwijg van Stan. En dan dat verontwaardigde gezicht erbij steeds als Judith wat zegt... :sick: :thumbdown:
Ik vraag me echt af wat er in die jongen omgaat.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor johan1969 » di 11 sep 2018, 20:47

Nu Stan het verpest heeft bij Tom, zal hij wschl weer bij Judith intrekken en die is er wschl nog blij mee ook !
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor satine » wo 12 sep 2018, 11:04

Stan blijft natuurlijk wel haar zoon, wat hij ook heeft uitgespookt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor martha » wo 12 sep 2018, 15:37

En nu is mama wel goed genoeg :boo:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5