Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Berichtdoor johan1969 » di 04 sep 2018, 12:30

Volgens mij zagen we een crossmoto in de verte rijden toen Britney aangereden was. Met een scootertje ga je niet in de bossen crossen
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor ILoveDidi » di 04 sep 2018, 12:44

apestaart schreef:
ILoveDidi schreef:Tom zal het ouderlijk gezag verliezen waardoor hij terug naar Judith zal moeten. Waarschijnlijk zal er ook wel iets van gemeenschapswerk aan gekoppeld worden

Ik dacht dat Tom Stan heeft geadopteerd en een adoptie kan niet zo gemakkelijk ongedaan gemaakt worden, ik denk eerder dat er een co-ouderschap zal komen dus dat zowel Tom als Judith gezamelijk het ouderschap over Stan zullen uitoefenen.
Of hij terug bij Judith zal moeten wonen valt nog te bezien want stel dat hij in een instelling al dan niet gesloten zou terechtkomen dan zal dat negen kansen op tien voor een jaar zijn en tegen die tijd is Stan dan meerderjarig en kan hij dan zelf bepalen bij wie hij gaat wonen, hij kan zelfs alleen gaan wonen.

Nee een adoptie kan niet zo maar ongedaan worden gemaakt, maar dat is iets anders dan het ouderlijk gezag. Tom blijft dan wel de vader van Stan, maar hij heeft niet meer het gezag over hem. Hij mag dus niets beslissen zonder toestemming van Judith. Mja ik had er ook niet aan gedacht dat hij bijna meerderjarig is. Waarschijnlijk zal het een gelijkaardig scenario worden als bij Franky in des tijds nadat Bram Frank had neergestoken
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor johan1969 » di 04 sep 2018, 12:48

Als ze al ontdekken dat Stan de dader is van Leo's ongeval
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor heidiw » di 04 sep 2018, 13:05

Voor zover ik mij herinner heeft Tom niemand geadopteerd. Er was daar idd sprake van vóór het huwelijk maar toen dat rampzalig uitdraaide werd ook niet meer geadopteerd. Ik weet nog dat Emma zich gedegouteerd naar Tom omdraaide en zei: "en ik wilde mij nog wel door jou laten adopteren". Stan is enkel bij Tom ingetrokken omdat hij van Tom altijd zijn zin kreeg en van Judith enkel en alleen maar tegenwind en onbegrip.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor jessie V. » di 04 sep 2018, 15:09

Alles wat Stan nu al dan niet uitgespookt heeft zal eerst nog maar bewezen moeten worden. Getuigen van beide gevallen heb ik niet gezien. :nope:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Re: Spoilers 3/9 - 7/9 (eerste week)

Berichtdoor jorah69 » di 04 sep 2018, 17:59

Gezien het feit dat men nogal streng is op het spoilerbeleid, dacht ik dit eerder hier te plaatsen dan bij Stans onderwerp. Als je het beeld pauzeert zie je dus wel degelijk was dat het Stan was die Britney aanreed op zijn brommer... :shh:

Afbeelding

Moderator bericht:
Spoilers zijn wetenswaardigheden die nog niet in de afleveringen op TV getoond zijn, en die wil niet iedereen op voorhand weten. Vermits deze still uit de aflevering komt, mag deze gewoon bij het personage geplaatst worden hoor :thumbup: ;)
Gebruikers-avatar
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 60 keer

Re: Spoilers 3/9 - 7/9 (eerste week)

Berichtdoor martha » di 04 sep 2018, 19:01

Als het zo is, dan hebben we een herkauwing van het Kasper verhaal die met zijn brommer ook een ongeluk veroorzaakte en waardoor Dorien een gans seizoen in een rolstoel heeft moeten zitten. Maar eerlijk gezegd : ik heb niet gelet op een brommer, zag alleen Britney op haar tablet bezig, hoorde haar getier en dat zij omver viel. Misschien vanavond voor de generiek gaan ze het her tonen.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor Tiboko » di 04 sep 2018, 19:28

jessie V. schreef:Alles wat Stan nu al dan niet uitgespookt heeft zal eerst nog maar bewezen moeten worden. Getuigen van beide gevallen heb ik niet gezien. :nope:

Misschien heeft Britney het wel per ongeluk gefilmd met haar tablet?

Dan zal het wel degelijk uitkomen hé.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor jessie V. » di 04 sep 2018, 21:58

In dat geval wel. Maar dat weten we nog niet.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor tvx1 » wo 05 sep 2018, 16:33

heidiw schreef:Voor zover ik mij herinner heeft Tom niemand geadopteerd. Er was daar idd sprake van vóór het huwelijk maar toen dat rampzalig uitdraaide werd ook niet meer geadopteerd. Ik weet nog dat Emma zich gedegouteerd naar Tom omdraaide en zei: "en ik wilde mij nog wel door jou laten adopteren". Stan is enkel bij Tom ingetrokken omdat hij van Tom altijd zijn zin kreeg en van Judith enkel en alleen maar tegenwind en onbegrip.

Stan heeft zich wel degelijk laten adopteren toen hij een tijdje bij Tom inwoonde.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor ikke » wo 05 sep 2018, 17:04

tvx1 schreef:
heidiw schreef:Voor zover ik mij herinner heeft Tom niemand geadopteerd. Er was daar idd sprake van vóór het huwelijk maar toen dat rampzalig uitdraaide werd ook niet meer geadopteerd. Ik weet nog dat Emma zich gedegouteerd naar Tom omdraaide en zei: "en ik wilde mij nog wel door jou laten adopteren". Stan is enkel bij Tom ingetrokken omdat hij van Tom altijd zijn zin kreeg en van Judith enkel en alleen maar tegenwind en onbegrip.

Stan heeft zich wel degelijk laten adopteren toen hij een tijdje bij Tom inwoonde.

Dat klopt, Judith heeft daar tegen haar zin mee ingestemd om hem niet helemaal te verliezen. Tom zal dus helemaal (100%) de verantwoordelijkheid mogen dragen voor de stommiteiten van "zijn" zoon.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor heidiw » wo 05 sep 2018, 18:10

Awel ja, ik heb dat fragment even opgezocht. Judith heeft inderdaad die papieren ondertekend om de procedure op te starten (kan ik dat na 9 jaar nog op zwangerschapsdementie steken als ik iets vergeet :denk: ?) Maar zijn die documenten dan ook effectief ingediend bij de rechtbank? Ik ben dat dus duidelijk ook vergeten :doh:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor ikke » wo 05 sep 2018, 19:30

heidiw schreef:Awel ja, ik heb dat fragment even opgezocht. Judith heeft inderdaad die papieren ondertekend om de procedure op te starten (kan ik dat na 9 jaar nog op zwangerschapsdementie steken als ik iets vergeet :denk: ?) Maar zijn die documenten dan ook effectief ingediend bij de rechtbank? Ik ben dat dus duidelijk ook vergeten :doh:

Zwangerschapsdementie??? Ik denk dat dat normaal gezien maximum 1 jaar duurt... en eigenlijk duurt een normale zwangerschap maar 9 maanden, ik ben dus nogal mild, hé?!

En ze kunnen ook niet alles tonen, hé? Ik denk wel (ook al werd het niet getoond) dat Tom niet vergeten is om die documenten zo rap mogelijk bij bevoegde instantie(s) af te leveren. ;-)
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 00:00

Allee, Stan is eindelijk boven water gekomen maar vraag niet hoe, hij lijkt in een belabberde staat te zijn: aangedaan en in shock, hij blijkt te beseffen wat hij allemaal heeft uitgestoken, zijn geweten begint blijkbaar te knagen.
Ondertussen weet nog niemand behalve Marianne wat hij allemaal heeft uitgespookt want hij heeft nog geen woord gezegd.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor Kwast » do 06 sep 2018, 19:52

Ergens is het wel sneu voor Stan. Ja het is zijn eigen domme fout, hij had Leo niet mogen aanvallen maar ik denk niet dat dit is wat hij gewild heeft. Die jongen heeft eigenlijk alleen maar tegenslag. Zoals jullie dat zo mooi zeggen. Eerst word je compleet vergeten omdat alles om Emma draait. Dan denk je eindelijk weer een soort van gezin te zijn, BAM loopt het op de klippen. Die jongen heeft zoveel te verwerken gehad en niemand die daar ooit oog voor had.

Dan komt hij in een situatie waarin hij alles mag en waarin alles kan. Tel dat op bij al die ellende en zijn puberteit en je hebt een hoop miserie, alzo geschiedde.

Ik keur het zeker niet goed wat hij heeft gedaan maar mensen, is het typisch Stan om dit soort dingen te doen? Nee!

Die bitch van een Emma die hem compleet laat zitten en 0,0 steunt. Zijn moeder die louter wrok koestert richting Tom en daarmee voorbij gaat aan hoe het voor Stan is geweest.

Het is een hele droevige doch complexe situatie.

Tom, die heeft totaal geen idee van hoe hij een puber moet hanteren. De lellebel.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

VorigeVolgende