Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Berichtdoor jessie V. » di 09 jan 2018, 18:44

Ik ben toch benieuwd of Tom ook echt aan Stan gaat vragen of die voor hem wil getuigen. Dat zou toch onvoorstelbaar zijn :crazy:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1583 keer

Berichtdoor vdbemdsa » wo 10 jan 2018, 10:59

jessie V. schreef:Ik ben toch benieuwd of Tom ook echt aan Stan gaat vragen of die voor hem wil getuigen. Dat zou toch onvoorstelbaar zijn :crazy:

Hij moet het niet echt gaan vragen denk ik he, hij heeft nu al de eerste link gelegd met Stan eerst in te lichten over de politie, en volgens mij gaat Stan automatisch, als het er zou van komen, getuigen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor johan1969 » wo 10 jan 2018, 11:28

Ik denk dat Stan ook eerder de kant van Tom zal kiezen ipv die van Judith, jammer genoeg
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 77 keer

Berichtdoor ikke » wo 10 jan 2018, 12:41

johan1969 schreef:Ik denk dat Stan ook eerder de kant van Tom zal kiezen ipv die van Judith, jammer genoeg

Hangt ervan af of hij zal te horen krijgen dat hij en zijn zus en zijn moeder daardoor uit huis kunnen worden gepest.
Thilly zal hem inlichten over de slinkse praktijken van zijn lieve "papa", denk/hoop ik. En dan komt het niet zover. Duimen maar!
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor satine » wo 10 jan 2018, 12:47

vdbemdsa schreef:Hij moet het niet echt gaan vragen denk ik he, hij heeft nu al de eerste link gelegd met Stan eerst in te lichten over de politie, en volgens mij gaat Stan automatisch, als het er zou van komen, getuigen

Als het inderdaad opgezet spel is, dan hebben ze dit toch op voorhand besproken?
Welk nut heeft het anders dat Stan daar net op het moment dat Judith uithaalt, binnen komt?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1407 keer
Is bedankt: 3154 keer

Berichtdoor ikke » wo 10 jan 2018, 12:57

vdbemdsa schreef:
jessie V. schreef:Ik ben toch benieuwd of Tom ook echt aan Stan gaat vragen of die voor hem wil getuigen. Dat zou toch onvoorstelbaar zijn :crazy:

Hij moet het niet echt gaan vragen denk ik he, hij heeft nu al de eerste link gelegd met Stan eerst in te lichten over de politie, en volgens mij gaat Stan automatisch, als het er zou van komen, getuigen

Zou hij kunnen verplicht worden om te getuigen?
Dan zal Tom toch heel zoete broodjes moeten bakken, want als Stan er lucht van krijgt WAAROM hij eigenlijk moet getuigen(om het ouderlijk huis te behouden), dan is Tommeke nog niet jarig. Ik onderschat Stan niet, hoor!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » wo 10 jan 2018, 15:56

ikke schreef:Zou hij kunnen verplicht worden om te getuigen?

Als ik het goed begrepen heb, heeft Stan gisteren toch al zijn versie (de enige versie) van de feiten aan Tim en Dieter verteld, dus een getuigenis is wellicht overbodig.

Helaas weet Stan niet wat Tom met dit slinks manoeuvre van plan is.
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 109 keer

Berichtdoor martha » vr 02 feb 2018, 22:46

Die blik gezien die Stan naar Ann wierp toen die zich zat te verkneukelen ?
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 626 keer

Berichtdoor Christel » za 03 feb 2018, 00:44

Ja, die sprak wel boekdelen... Maar ja, Stan heeft dan ook al eens een "gezellig" gesprekje tussen Marianne en Ann opgevangen en weet sindsdien heel goed hoe Ann in elkaar zit, en ook wat haar drijft nu ze zo met Judith bezig is.
Hij is blijkbaar de enige daar die haar doorziet, en dat Judith haar zo volgt in de hatelijkheden helpt niet bepaald...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3280 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » za 03 feb 2018, 08:20

De jongste in huis, heeft de duidelijkste kijk op deze zaak... wanneer zal Judith dit inzien
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 69 keer

Berichtdoor Tiboko » za 03 feb 2018, 21:51

Zou de jongste in huis al weten dat zijn afgod met zijn tante de koffer is ingedoken :twisted:
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 109 keer

Berichtdoor vdbemdsa » ma 05 feb 2018, 12:12

Tiboko schreef:Zou de jongste in huis al weten dat zijn afgod met zijn tante de koffer is ingedoken :twisted:

Ah neen, want zoontje wordt door Judith weer buiten alles gehouden, dochterlief mocht het wel weten.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor ikke » ma 05 feb 2018, 12:59

vdbemdsa schreef:
Tiboko schreef:Zou de jongste in huis al weten dat zijn afgod met zijn tante de koffer is ingedoken :twisted:

Ah neen, want zoontje wordt door Judith weer buiten alles gehouden, dochterlief mocht het wel weten.

Dochterlief weet het ook maar omdat ze aandrong op een eerlijk antwoord.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » ma 05 feb 2018, 13:56

ikke schreef:
vdbemdsa schreef:

Da's waar.
En dan nog...;

Tom zal waarschijnlijk minder zijn afgod worden wanneer Stan weet hoe de hele situatie nu weer in elkaar zit (en terecht), maar ik geloof niet dat het veel gaat veranderen aan de afkeer die hij heeft tegenover de houding van zijn moeder en Ann.
Stan voelt zich al een hele tijd niet meer echt verbonden met zijn moeder, en van Ann moet hij niks meer hebben nadat hij haar ware aard heeft gehoord in het gesprek tussen haar en Marianne.

Ik denk dat de wetenschap van Tom's waardeloze escapades hem alleen nog maar eenzamer maken, en hoewel ik van de ene kant vind dat Stan eigenlijk op de hoogte moet zijn van alle kanten van het verhaal, heb ik tegelijkertijd ook wat medelijden met hem als dadelijk blijkt dat hij van geen van de volwassenen om hen heen een fatsoenlijk voorbeeld hoeft te verwachten... :(
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3280 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor ikke » ma 05 feb 2018, 15:12

Christel schreef:
ikke schreef:
vdbemdsa schreef:

Da's waar.
En dan nog...;

Tom zal waarschijnlijk minder zijn afgod worden wanneer Stan weet hoe de hele situatie nu weer in elkaar zit (en terecht), maar ik geloof niet dat het veel gaat veranderen aan de afkeer die hij heeft tegenover de houding van zijn moeder en Ann.
Stan voelt zich al een hele tijd niet meer echt verbonden met zijn moeder, en van Ann moet hij niks meer hebben nadat hij haar ware aard heeft gehoord in het gesprek tussen haar en Marianne.

Ik denk dat de wetenschap van Tom's waardeloze escapades hem alleen nog maar eenzamer maken, en hoewel ik van de ene kant vind dat Stan eigenlijk op de hoogte moet zijn van alle kanten van het verhaal, heb ik tegelijkertijd ook wat medelijden met hem als dadelijk blijkt dat hij van geen van de volwassenen om hen heen een fatsoenlijk voorbeeld hoeft te verwachten... :(

Wat je schrijft! Arme Stan, aan wie kan hij zich nog optrekken? De enige die echt met hem begaan was en hem begreep en kon "troosten" was Thilly en die is met de Noorderzon vertrokken, zonder boe of ba....
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages