Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)

Bericht door johan1969 » wo 12 sep 2018, 15:50

satine schreef:Stan blijft natuurlijk wel haar zoon, wat hij ook heeft uitgespookt.
Natuurlijk, maar daarom moet mama niet met haar voeten laten spelen

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » wo 12 sep 2018, 20:01

Ik denk nu dat Stan nu eindelijk beseft dat hij verkeerd bezig is en dat hij nu wel lessen zal uittrekken voor de toekomst.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » do 13 sep 2018, 23:41

Stan heeft zich verontschuldigd bij Leo en deze heeft zijn excuses aanvaard vervolgens is Stan gaan verontschuldigen bij Britney en die lijkt ook die excuses aanvaard te hebben maar Nancy duidelijk niet integendeel zelfs zij heeft Stan weggejaagd en wilt dat Stan zijn verdiende straf krijgt.
Nu is Stan tot een besluit gekomen dat hij voor onbepaalde tijd op internaat zal gaan.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 15 sep 2018, 15:06

Allemaal goed en wel, dat de vaste regelmaat van een internaat een goeie zaak zou zijn voor Stan is wel zeker, maar het schooljaar is ondertussen al twee weken bezig. Het is niet eenvoudig om dan nog een plaats in een internaat te vinden. En er was toch één van zijn examens mislukt "door toedoen van Leo". Was hij er dan toch voor geslaagd en mag hij naar het volgende jaar, of was hij gebuisd en moet hij zijn jaar overdoen? Vreemd dat daar niets meer wordt over gezegd.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » za 15 sep 2018, 17:39

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 15 sep 2018, 21:45

martha schreef:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.
Hmmm. Kasper zijn vergrijp was toch minder zwaar, maar helaas de gevolgen niet. Hij reed wel met een opgedreven en dus illegale brommer, hij had een wel een geldig rijbewijs en kwam van rechts en had dus voorang moeten krijgen van Sam. Bovendien was die laatste ook nog onder invloed achter het stuur gekropen en werd hij afgeleid door Dorien.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 17 sep 2018, 09:58

tvx1 schreef:
martha schreef:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Stan effectief zal gestraft worden voor het vluchtmisdrijf en slagen en verwondingen aan Britney. Hij moet daarvoor niet naar een jeugdinstelling (want daar komen ze toch maar slechter uit) maar dat hij gemeenschapsdienst moet doen zoals Kasper destijds.
Hmmm. Kasper zijn vergrijp was toch minder zwaar, maar helaas de gevolgen niet. Hij reed wel met een opgedreven en dus illegale brommer, hij had een wel een geldig rijbewijs en kwam van rechts en had dus voorang moeten krijgen van Sam. Bovendien was die laatste ook nog onder invloed achter het stuur gekropen en werd hij afgeleid door Dorien.
En Stan werd "afgeleid" door Leo... :whistle:

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 17 sep 2018, 11:18

ikke schreef:
tvx1 schreef:
En Stan werd "afgeleid" door Leo... :whistle:
En ook hij pleegde vluchtmisdrijf... ;)
Ik vind beide zaken ook wel vergelijkbaar en hoop ook dat Stan gestraft wordt. Hij zal toch moeten beseffen dat bepaalde misstappen gevolgen hebben, al geloof ik wel dat hij sowieso geschrokken is van wat er gebeurd is.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Trouwe kijker
Nog geen rang

Bericht door Trouwe kijker » wo 16 jan 2019, 12:04

Het vervelende ettertje in Stan steekt alweer de kop op. Hij gedraagt zich gewoon irritant.

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » wo 16 jan 2019, 12:24

Trouwe kijker schreef:Het vervelende ettertje in Stan steekt alweer de kop op. Hij gedraagt zich gewoon irritant.
Hij deed inderdaad heel vervelend tegen Emma.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » wo 16 jan 2019, 12:36

Kiki_Dee schreef:
Trouwe kijker schreef:Het vervelende ettertje in Stan steekt alweer de kop op. Hij gedraagt zich gewoon irritant.
en emma doet niet vervelend die plaagt stan ook veel hoor

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 16 jan 2019, 12:52

Emmadoet net zo vervelend tegen Stan. Beetje minachtend ook altijd.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 16 jan 2019, 13:53

Kiki_Dee schreef:
Waarom dan wel? Omdat hij vroeg of ze nu echt in de woonkamer moet zitten om te blokken? Gezien de vele kamers in het huis lijkt mij dat een terechte vraag. Vooral omdat niet enkel Stan maar alles en iedereen door die woonkamer passeert is dat niet de meest geschikte plaats daarvoor. En Stan heeft evenveel recht als Emma om van de woonkamer gebruik te maken en vrienden uit te nodigen. Haar opmerking toen Stan en Joren binnenkwamen vond ik veel vervelender, zelfs minachtend.

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » wo 16 jan 2019, 14:03

heidiw schreef:
Kiki_Dee schreef:
Waarom dan wel? Omdat hij vroeg of ze nu echt in de woonkamer moet zitten om te blokken? Gezien de vele kamers in het huis lijkt mij dat een terechte vraag. Vooral omdat niet enkel Stan maar alles en iedereen door die woonkamer passeert is dat niet de meest geschikte plaats daarvoor. En Stan heeft evenveel recht als Emma om van de woonkamer gebruik te maken en vrienden uit te nodigen. Haar opmerking toen Stan en Joren binnenkwamen vond ik veel vervelender, zelfs minachtend.
Zijn toon was niet bepaald vriendelijk.
Akkoord Emma kon ergens anders gaan studeren, maar hij kon het vriendelijk vragen.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » wo 16 jan 2019, 14:25

Kiki_Dee schreef:
heidiw schreef:
Kiki_Dee schreef:
Zijn toon was niet bepaald vriendelijk.
Akkoord Emma kon ergens anders gaan studeren, maar hij kon het vriendelijk vragen.
Iemand mietjes noemen is niet denegerend zeker

Plaats reactie