Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Berichtdoor Caligula » za 02 dec 2017, 18:21

tvx1 schreef:
martha schreef:
satine schreef:Ik vrees dat ik Heidiw gelijk moet geven, Emma is inderdaad altijd een specialleke geweest.
Het is een tijdje beter gegaan, maar blijkbaar komt haar slechte kantje nu weer naar boven.

x 2.

Ik herinner mij dat toen Emma in de serie kwam ik haar bij het personage zette waar ik mij ontzettend aan ergerde. Maar toen was zij al aan het puberen terwijl Stan nu pas eraan begint.

@ Kwast : Emma moet 18 jaar zijn : is 2 jaar ouder dan haar broer.

Nee ze is maar één jaar ouder. Ze is 17 en zit in het zesde middelbaar.

Juist tvx1,het verschil tussen Emma en Stan is 1 jaar.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor ILoveDidi » vr 29 dec 2017, 22:31

Zou er een nieuwe verhaallijn in de maak zijn met Joren? Nu ik er over nadenk heeft Emma nog geen degelijk lief gehad in de serie (laten we Danny even niet meetellen) :denk:
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor Dr. Wijnants » za 30 dec 2017, 01:54

ILoveDidi schreef:Zou er een nieuwe verhaallijn in de maak zijn met Joren? Nu ik er over nadenk heeft Emma nog geen degelijk lief gehad in de serie (laten we Danny even niet meetellen) :denk:

Hmm goed mogelijk! Misschien dat Emma helpt om Joren te laten openbloeien? Ik dacht wel dat Joren jonger was dan haar, zelfs jonger dan Stan? Niet dat dat een probleem zou zijn.
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor ILoveDidi » za 30 dec 2017, 03:22

Dr. Wijnants schreef:
ILoveDidi schreef:Zou er een nieuwe verhaallijn in de maak zijn met Joren? Nu ik er over nadenk heeft Emma nog geen degelijk lief gehad in de serie (laten we Danny even niet meetellen) :denk:

Hmm goed mogelijk! Misschien dat Emma helpt om Joren te laten openbloeien? Ik dacht wel dat Joren jonger was dan haar, zelfs jonger dan Stan? Niet dat dat een probleem zou zijn.

In thuis houden ze wel van een leeftijdsverschil ;) geen idee hoe oud Joren moet voorstellen...
ILoveDidi
Nog geen rang

Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » za 30 dec 2017, 22:12

Ik dacht dat Joren en Stan elkaar via hun plaustation zouden ontmoeten, ze hebben beide hetzelfde spelletje gekregen... zo ontmoet Joren Emma...

Stan was ook jonger dan Renée, dus waarom kan het voor Joren en Emma niet...
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor vdbemdsa » wo 03 jan 2018, 11:07

Ik snapte Emma nu ook weer efkes niet, ik dacht dat ze laatst bezig was dat ze Tom miste, en nu haar reactie, precies dat haar mama niet snel genoeg van Tom kon afzijn.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor satine » wo 03 jan 2018, 14:58

Ze zei toen dat ze het leven miste zoals het was, het gezin dat ze hadden.
Ik dacht ook dat ze daarmee onrechtstreeks ook Tom bedoelde, maar dat ze dat niet goed durfde te zeggen tegen Judith.

Misschien wil ze gewoon dat de spanningen eindelijk weg zijn? Of wil ze gewoon wat haar mama wil.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1515 keer
Is bedankt: 3421 keer

Berichtdoor ikke » wo 03 jan 2018, 18:17

satine schreef:Misschien wil ze gewoon dat de spanningen eindelijk weg zijn? Of wil ze gewoon wat haar mama wil.

Aangezien haar mama Tom niet terug wilt, kiest Emma "eieren voor haar geld"?
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1728 keer
Is bedankt: 1627 keer

Berichtdoor Tiboko » do 04 jan 2018, 17:58

satine schreef:Ze zei toen dat ze het leven miste zoals het was, het gezin dat ze hadden.

Lijkt me ook logisch. Eerst was er haar biologische vader Kurt (de vrouwenloper/piloot) die het gezin constant in de steek liet. Toen dacht ze dat Tom de vader was waar ze zo lang naar uitkeken (en aan wiens aanwezigheid zij en Stan veel steun hadden) en nu blijkt dat Tom gewoon Kurt.2 is.

Ze werd wéér ontgoocheld en dus verstaat ze ook Judith beter dan Stan, die veel vergevensgezinder is, ook al omdat Tom zijn "maatje" was in een voor de rest vrouwengezin (Emma, Judith, Marianne, Thilly en ook vaak Ann, die daar als dokter voortdurend rondliep/loopt).
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 136 keer

Berichtdoor satine » vr 05 jan 2018, 18:59

Waarom Emma Judith beter begrijpt dan Stan, dat zie ik niet meteen.
Ze zijn allebei ontgoocheld zijn en Stan misschien zelfs nog meer dan Emma.

Ik heb nog geen enkel moment de indruk gehad dat Emma Tom mist, ook 'het gezinnetje' niet.
Integendeel, de band met haar moeder is beter dan ooit, ze krijgt veel meer extra's en dingen toegelaten...
Er zijn dingen veranderd, dat wel - maar missen?
:nope:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1515 keer
Is bedankt: 3421 keer

Berichtdoor Christel » za 06 jan 2018, 17:48

satine schreef:Ik heb nog geen enkel moment de indruk gehad dat Emma Tom mist, ook 'het gezinnetje' niet.
Integendeel, de band met haar moeder is beter dan ooit, ze krijgt veel meer extra's en dingen toegelaten...
Er zijn dingen veranderd, dat wel - maar missen?
:nope:

Dat idee heb ik er ook van.
Een soort "tweedeling" van dat gezin die zo'n beetje teruggaat naar de tijd van dat hele gedoe rond Emma en Danny. Emma werd gesteund door haar moeder toen ze samen in Australië zaten om alles te verwerken, en Stan vond steun en begrip bij Tom die samen met hem in België bleef. Nu Judith en Tom uit elkaar gaan, kiezen beide kinderen gewoon de "ouder" waar ze het meeste binding mee hebben, denk ik.

Het lijkt er soms zelfs op dat ze bijna niet meer denken aan de reden waarom Tom en Judith nu uit elkaar gaan.
Emma ziet dat haar moeder niks meer van Tom moet hebben en volgt haar daarin, terwijl Stan de misstappen van Tom zo goed als volledig negeert en alleen maar aangeeft dat hij Tom niet kwijt wil.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3584 keer
Is bedankt: 2297 keer

Berichtdoor Thuister » wo 07 feb 2018, 11:39

Neeeee Emma, niet verliefd worden op Arne!? :nope:

Ik ben nog altijd zijn creepy gedoe met Olivia niet vergeten! Slachtoffer en dader van misbruik als toekomstig koppel :crazy:
Thuister
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 12:08

Dan toch wat dubbel dat ze Arne vergeeft en een tweede kans geeft nadat ze vernam dat hij iemand misbruikte en drogeerde. Dit terwijl ze zelf al slachtoffer was van misbruik. Maar Tom , die reeds zoveel voor haar deed en betekende, die is meteen afgedaan aan de grootste smeerlap.. hmmm... :think: :eh:
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 feb 2018, 13:27

Thuister schreef:Neeeee Emma, niet verliefd worden op Arne!? :nope:

Ik ben nog altijd zijn creepy gedoe met Olivia niet vergeten! Slachtoffer en dader van misbruik als toekomstig koppel :crazy:

Niet panikeren; Arne heeft ondertussen (ook) al een normale relatie met slachtoffer Olivia achter de rug.
En Emma gooide zich tot nu toe toch nog nooit zomaar in de armen van een "liefhebber".
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1728 keer
Is bedankt: 1627 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 14:03

ikke schreef:
Thuister schreef:Neeeee Emma, niet verliefd worden op Arne!? :nope:

Niet panikeren; Arne heeft ondertussen (ook) al een normale relatie met slachtoffer Olivia achter de rug.
En Emma gooide zich tot nu toe toch nog nooit zomaar in de armen van een "liefhebber".

Of ze is startstruck sinds hij de winnaar steracteur/sterartiest werd! :dance:
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages