Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Berichtdoor ikke » vr 25 mei 2018, 13:46

johan1969 schreef:Ik denk dat ze bij Thuis weer een 'actueel thema' op een belerende wijze gaan aansnijden, namelijk (soft)drugsgebruik bij tieners. Emma's vriendenkring is veranderd, de sfeer op school is veranderd, Jacques zoon Maarten had drugs genomen voor zijn ongeval …

Daar zal ons verstandige Emma niet aan meedoen. :whistle:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1821 keer
Is bedankt: 1716 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 25 mei 2018, 14:26

Nee, maar ze moeten weer 'actueel' en 'belerend' zijn, net zoals met vluchtelingen, euthanasie, transgenders, seks voor 60+-ers …
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor Christel » za 26 mei 2018, 01:24

Mochten ze dat onderwerp aansnijden, dan zie ik eigenlijk niet in wat daar mis aan is. Ze hebben drugsgebruik al eerder aangekaart in Thuis en het is ook wel een thema wat uit het leven gegrepen is, dus realistisch genoeg.
Vooralsnog zie ik daar echter nog niet veel van terug, ook niet bij Emma, waarvan ik toch (nog) niet de indruk heb dat ze (soft)drugs gebruikt... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3832 keer
Is bedankt: 2442 keer

Berichtdoor heidiw » za 26 mei 2018, 09:02

Ik denk dat Emma daar veel te nuchter voor is. Als ze er vatbaar voor was geweest had ze daar na de episode Danny aan begonnen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 425 keer
Is bedankt: 678 keer

Berichtdoor Soapseut » di 29 mei 2018, 17:23

Op Emma ben ik uitgekeken. Heel dat gedoe met Danny om er dan nadien niks meer mee te doen... Mèh...

Emma is de meest stabiele persoonlijkheid in heel het Thuis-dorp, op het saaie af. Tenzij we haar vanavond aan tafel zien zitten bij Julia... Stel je voor :eek:
Soapseut

Berichtdoor apestaart » di 29 mei 2018, 22:29

Soapseut schreef:Op Emma ben ik uitgekeken. Heel dat gedoe met Danny om er dan nadien niks meer mee te doen... Mèh...

Emma is de meest stabiele persoonlijkheid in heel het Thuis-dorp, op het saaie af. Tenzij we haar vanavond aan tafel zien zitten bij Julia... Stel je voor :eek:

Ik zou niet weten hoe dat zou gebeuren, die 2 personages hebben met elkaar niks te maken, die zijn zelfs nooit met elkaar in contact gekomen en ik hoop dat dat ook zo blijft, ik zou niet willen hebben dat Emma iets overkomt want met die Julia weet je maar nooit.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Tiboko » wo 30 mei 2018, 00:27

Soapseut schreef:Op Emma ben ik uitgekeken. Heel dat gedoe met Danny om er dan nadien niks meer mee te doen... Mèh...

Dat verhaal rond Danny is afgerond. Ze heeft nog even iets gehad met Arne, maar die jongen had ook een rugzak vol ellende bij en dat kan zij met haar prehistorie wel missen. Misschien wordt het nog wel iets met Joren, wie weet. En anders is ook nog altijd de jonge stagiair bij de advocaten :lol:
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 145 keer

Berichtdoor ILoveDidi » wo 30 mei 2018, 11:10

Of is ze toch lesbisch zoals enkele jaren geleden als verhaallijn was geopperd. Dan heeft Ann een nieuw jong slachtoffer om mee te kunnen pronken :lol:
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor apestaart » wo 30 mei 2018, 20:56

ILoveDidi schreef:Of is ze toch lesbisch zoals enkele jaren geleden als verhaallijn was geopperd. Dan heeft Ann een nieuw jong slachtoffer om mee te kunnen pronken :lol:

Ik denk niet dat Judith dat zal dulden dat haar dochter gekwetst zou worden zoals dat met Jessica gebeurd is want dan zou het afgelopen zijn met de vriendschap tussen Ann en Judith.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor johan1969 » do 31 mei 2018, 04:52

Tiboko schreef:

Dat verhaal rond Danny is afgerond. Ze heeft nog even iets gehad met Arne, maar die jongen had ook een rugzak vol ellende bij en dat kan zij met haar prehistorie wel missen. Misschien wordt het nog wel iets met Joren, wie weet. En anders is ook nog altijd de jonge stagiair bij de advocaten :lol:

Die is speelgoed voor Karin en 10 jaar ouder dan Emma
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor Tiboko » do 31 mei 2018, 16:06

johan1969 schreef: en 10 jaar ouder dan Emma

Maar daar malen ze in Thuis niet om hoor. Ann was ook euh 20 jaar ouder dan Jessica, Nancy wellicht ook een jaar of 20 ouder dan Dieter (at least de acteurs - Ann Pira 56 en Raf Jansen 36) en ook Steven moet flink wat ouder zijn dan Karin, vermits hij haar als 17-jarige zwanger maakt en hij toen al tegen de dertig aan zat, als ik me niet vergis.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 145 keer

Berichtdoor satine » wo 13 jun 2018, 13:05

Maar die hadden geen van allen een moeder die drie jaar verschil al te veel vond. ;)

Zozo, ketamine dus - hopelijk blijft Emma daarvan weg.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1623 keer
Is bedankt: 3612 keer

Berichtdoor heidiw » wo 13 jun 2018, 13:20

satine schreef:Zozo, ketamine dus - hopelijk blijft Emma daarvan weg.

En dan is de eerste vraag van Judith: " gij doet da toch nie hé"? En dan niets meer...

Mijn vraag zou zijn: wie van de ouders is dierenarts en werkt met paarden?
Raar dat dat lichtje niet brandt bij een dokter.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » wo 13 jun 2018, 16:43

Ketamine wordt ook als recreatiedrug gebruikt, het zal dan ook wel elders te koop zijn - niet alleen bij dierenartsen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1623 keer
Is bedankt: 3612 keer

Berichtdoor heidiw » wo 13 jun 2018, 17:10

Yep, weet ik, en niet alleen voor recreatie maar ook omdat je achteraf soms van toeten nog blazen weet. En natuurlijk zal het zoals zoveel "recreatiedrugs" wel ergens te koop zijn, maar mijn eerste gedacht gaat dan altijd naar iemand met connecties in de sector. Ik bedoel maar, dat zijn geen gekleurde pillekes die je met een beetje kennis van scheikunde zelf kunt maken. Stel je voor, Thuis goes Breaking Bad :eek: Hoewel ik wel vrees dat er wel zo iemand op die school zal zitten, het is te toevallig, 2 slachtoffers uit dezelfde klas.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages