Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Berichtdoor ILoveDidi » wo 13 jun 2018, 21:01

=ik zou als eerste vragen hoe het met Emma gaat en hoe de klas er op reageert en hoe ze er mee omgaan. Niet of zij dat doet. Dat heeft Emma op dat moment echt niet nodig
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor Christel » do 14 jun 2018, 09:41

Dat Judith vraagt of Emma dat ook doet, kan ik me op zich nog wel voorstellen, maar niet dat het 't eerste is waar ze aan denkt. Ook ik zou eerst eens gevraagd hebben aan Emma hoe het ging.

Emma zat niet voor niks zo ver weg met haar gedachten, en het feit dat ze meteen zei dat er Ketamine in het spel is (en ook dat ze daar klaarblijkelijk nogal mee zit), wijst er toch wel op dat Emma in elk geval niet bewust met die drug bezig is geweest.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor pnele » do 14 jun 2018, 10:15

Hoe heel die historie ineen zit met die drugs zie je wel als je naar Secrets kijkt. Daarin zag je hoe Cedric aan die drugs kwam en hoe het verder evolueert met hem/het drugsverhaal.
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 45 keer

Berichtdoor ikke » do 14 jun 2018, 12:17

pnele schreef:Hoe heel die historie ineen zit met die drugs zie je wel als je naar Secrets kijkt. Daarin zag je hoe Cedric aan die drugs kwam en hoe het verder evolueert met hem/het drugsverhaal.

Ik kijk niet naar "Secrets", dus vind ik dat ze in Thuis wel duidelijk(er) mogen zijn.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1668 keer

Berichtdoor pnele » do 14 jun 2018, 12:40

ikke schreef:
pnele schreef:Hoe heel die historie ineen zit met die drugs zie je wel als je naar Secrets kijkt. Daarin zag je hoe Cedric aan die drugs kwam en hoe het verder evolueert met hem/het drugsverhaal.

Ik kijk niet naar "Secrets", dus vind ik dat ze in Thuis wel duidelijk(er) mogen zijn.

Ja dat is wel waar. In die reeks is daar echt een hele geschiedenis aan vooraf gegaan (en heeft Emma zelfs een vriendje, raar dat daar nog niets over gezegd is geweest eigenlijk) en in Thuis is er dan gewoon de korte vermelding van 'Cedric ligt in het ziekenhuis met een overdosis' en verder niks meer. Maar ik denk dat er vanavond wel wat meer zal duidelijk worden.
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 45 keer

Berichtdoor ikke » do 14 jun 2018, 12:44

pnele schreef:
ikke schreef:

Ja dat is wel waar. In die reeks is daar echt een hele geschiedenis aan vooraf gegaan (en heeft Emma zelfs een vriendje, raar dat daar nog niets over gezegd is geweest eigenlijk) en in Thuis is er dan gewoon de korte vermelding van 'Cedric ligt in het ziekenhuis met een overdosis' en verder niks meer. Maar ik denk dat er vanavond wel wat meer zal duidelijk worden.

Is het vanavond een dubbele aflevering?
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1668 keer

Vorige

Keer terug naar Personages