Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Berichtdoor ikke » za 03 feb 2018, 18:36

martha schreef:
Christel schreef:Wat een ongelofelijk belachelijke actie was dat zeg :shock: :crazy:
Dit zal waarschijnlijk niet zonder gevolgen blijven inderdaad... :nope: :doh:

Dit is nochtans uit het leven gegrepen :yup: Ik herinner mij een krantenartikel van een man die juist hetzelfde gedaan heeft : de meubelen in twee zagen en vervolgens dumpen aan de deur van zijn ex (het was ergens in GB of de USA). Ik denk dat die ex hem vervolgens voor de rechtbank heeft getrokken maar dat is al een tijdje geleden.

Dus ver van "Thuis". :mrgreen:
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1718 keer
Is bedankt: 1620 keer

Berichtdoor johan1969 » zo 04 feb 2018, 20:57

Ik vond het wel niet heel slim ! Betalen moet ze toch !
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 84 keer

Berichtdoor xJxLxTx » ma 05 feb 2018, 10:58

Man dat was zo'n belachelijk optreden van die 2. Stel je nu zelf eens voor dat je overdag een toerke aant doen bent in de buurt en je ziet daar 2 giechelende doctoren van de praktijk waar je naartoe gaat, met kapot gezaagde meubels over straat sleuren.. Ik denk dat we zelf zo iets zouden hebben van :wtf: :wtf: :wtf:
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor Christel » ma 05 feb 2018, 13:01

^Inderdaad... :lol:
En bij zo iemand zou je dan later nog eens op consultatie moeten? Ik zou beide dames echt niet snel meer serieus kunnen nemen, sorry... :nope: :-?

martha schreef:Dit is nochtans uit het leven gegrepen :yup: Ik herinner mij een krantenartikel van een man die juist hetzelfde gedaan heeft : de meubelen in twee zagen en vervolgens dumpen aan de deur van zijn ex (het was ergens in GB of de USA). Ik denk dat die ex hem vervolgens voor de rechtbank heeft getrokken maar dat is al een tijdje geleden.

Je gaat mij ook niet horen zeggen dat dit nooit gebeurt, want je komt zoveel gekke dingen tegen als je de kranten of het internet leest... :mrgreen: ;)

Maar het is wel een extreme situatie, en ik blijf het een belachelijke actie van zowel Ann als Judith vinden. Die 2 lijken wel niet helemaal goed snik, als je ziet hoe hatelijk en belachelijk ze bezig zijn... :crazy:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3560 keer
Is bedankt: 2294 keer

Berichtdoor Soapseut » ma 05 feb 2018, 20:52

Ik heb een koppel tandartsen gekend waar het er zo aan toe ging. Een complete ramp. Die dingen gebeuren echt :lol:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 136 keer
Is bedankt: 298 keer

Berichtdoor xJxLxTx » di 06 feb 2018, 10:12

Ik vind dat zij nu toch wel héél close geraakt met Ann, of ligt dat aan mij?
Toen ze gisteren samen aan het kijken waren op die tablet naar nieuwe meubeltjes enz. Het lijkt precies een koppel...
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor Tiboko » di 06 feb 2018, 17:18

xJxLxTx schreef:Ik vind dat zij nu toch wel héél close geraakt met Ann, of ligt dat aan mij?
Toen ze gisteren samen aan het kijken waren op die tablet naar nieuwe meubeltjes enz. Het lijkt precies een koppel...

Het kan natuurlijk, want het is Thuis :think:

Maar anderzijds, twee dames die al jaren zo nauw samenwerken, mogen toch wel close zijn zonder dat je meteen moet gaan denken dat de ene verliefd is op de andere. Het zijn niet allemaal Mayra's hé
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 136 keer

Berichtdoor xJxLxTx » di 06 feb 2018, 17:24

Tiboko schreef:
xJxLxTx schreef:Ik vind dat zij nu toch wel héél close geraakt met Ann, of ligt dat aan mij?

Het kan natuurlijk, want het is Thuis :think:

Maar anderzijds, twee dames die al jaren zo nauw samenwerken, mogen toch wel close zijn zonder dat je meteen moet gaan denken dat de ene verliefd is op de andere. Het zijn niet allemaal Mayra's hé

Nee tuurlijk niet. En bovendien hebben ze eigenlijk alleen nog mekaar. Naast Sam, als je die mag meetellen als vriendin..
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor martha » di 06 feb 2018, 18:27

Je zult het zien : gisteren keken zij in de catalogus en vrijdag zullen die meubelen er al staan, terwijl een gewone mens maanden moet wachten :angel: Of ze kunnen naar de Ikea gaan, Sam zal die wel ineen steken.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 667 keer

Berichtdoor Tiboko » wo 07 feb 2018, 02:07

martha schreef:Je zult het zien : gisteren keken zij in de catalogus en vrijdag zullen die meubelen er al staan, terwijl een gewone mens maanden moet wachten :angel: Of ze kunnen naar de Ikea gaan, Sam zal die wel ineen steken.

Uiteraard Martha, als alles in een serie even traag zou verlopen als in real life, dan keek er geen kat meer naar.

Want wie wil er nu maanden wachten voor er eindelijk eens iets gebeurt?
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 136 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 13:57

Tiboko schreef:
martha schreef:Je zult het zien : gisteren keken zij in de catalogus en vrijdag zullen die meubelen er al staan, terwijl een gewone mens maanden moet wachten :angel: Of ze kunnen naar de Ikea gaan, Sam zal die wel ineen steken.

Uiteraard Martha, als alles in een serie even traag zou verlopen als in real life, dan keek er geen kat meer naar.

En dat zat de helft van de cast nog steeds in den bak of psychiatrie :)
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor martha » wo 07 feb 2018, 18:36

Ook op gelet dat alle kaders aan de muren lijnrecht doormidden gezaagd zijn en vooral ze hangen allemaal recht, niet eens schots en scheef :lol:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 667 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 feb 2018, 19:20

xJxLxTx schreef:
Tiboko schreef:

En dat zat de helft van de cast nog steeds in den bak of psychiatrie :)

Maar nee, dan zaten ze aan den dop want er zouden geen kijkers meer zijn...
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1718 keer
Is bedankt: 1620 keer

Berichtdoor ranske » do 08 feb 2018, 21:30

Over die halve inboedel, Sam timmert twee gelijke helften van een stoel aan elkaar.
Dus vlogen die twee andere gelijke helften op straat, en dan konden ze niet gewoon één stoel wegdoen.
Ik heb weinig zin om nog verder te kijken. :doh:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1270 keer
Is bedankt: 574 keer

Berichtdoor Soapseut » wo 14 feb 2018, 20:59

ranske schreef:Over die halve inboedel, Sam timmert twee gelijke helften van een stoel aan elkaar.
Dus vlogen die twee andere gelijke helften op straat, en dan konden ze niet gewoon één stoel wegdoen.
Ik heb weinig zin om nog verder te kijken. :doh:

Ik heb me die bedenking ook gemaakt. Ze zaagt elke stoel in twee om dan telkens de twee helften buiten te zetten. Ze had alle linkerhelften moeten buiten zetten, en alle rechterhelften moeten houden. Nu was het gewoon belachelijk :lol:

Het feit dat Sam die stoelen aan elkaar kon zetten, betekent dus dat het hier om vandalisme gaat en niet om het "misverstand" waarbij Judith oprecht dacht dat Tom telkens van alles de helft moest krijgen, letterlijk.

En vandalisme is strafbaar. Misverstanden iets minder...

Tom kan dit gebruiken in een zaak tegen haar.

We zijn er nog niet hoor. Dit krijgt vast en zeker een staartje. Die verkeerde halve stoelen gaan Judith nekken.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 136 keer
Is bedankt: 298 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages