David Magiels (Bob De Moor)

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Berichtdoor Christel » wo 29 maart 2017, 22:08

Die hartaanval was toen het probleem niet echt, hè? Eerder het feit dat Marianne maar niet definitief voor hem kon kiezen. Ze bleef teveel met Geert in haar hoofd zitten, en dat kon David maar moeilijk verkroppen... ;)

Maar goed, ik denk ook wel dat de situatie David al niet helemaal lekker zat voordat hij telefoon van Marianne kreeg. Wel goed van hem om met zijn dochter mee te reizen en er zo voor te zorgen dat ze verder geen domme dingen doet. Ik hoop alleen maar dat hij wel beseft hoe ver Mayra geestelijk eigenlijk heen is. En al jaren, want ze is niet aan haar proefstuk toe wat liegen en bedriegen betreft.
Maar dat lijkt David, als liefhebbende vader, totaal niet door te hebben... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor Duimelijntje » wo 29 maart 2017, 22:25

Hij zal wel een tijdje blijven nu zeker.
Hij zal niet anders kunnen, der is geen enkele plaats meer vrij op een vlucht naar Kaapverdië
Ik ben benieuwd of er een ontmoeting met Marianne van zal komen.
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1516 keer
Is bedankt: 328 keer

Berichtdoor satine » wo 29 maart 2017, 23:35

Christel schreef:Ik hoop alleen maar dat hij wel beseft hoe ver Mayra geestelijk eigenlijk heen is. En al jaren, want ze is niet aan haar proefstuk toe wat liegen en bedriegen betreft.

Het is me ontgaan hoeveel David weet van de zwangerschap, hoe die tot stand gekomen is...
Als hij hiervan niet op de hoogte is en tot een korte tijd terug alleen maar positieve berichten kreeg van zijn dochter, lijkt het me niet zo vreemd dat hij niet meteen argwaan koesterde.
Blijkbaar woont hij daar alleen en wie krijgt er dan niet graag dochter en kleinkind over de vloer voor een tijdje?
Maar blijkbaar is hij toch meteen in actie geschoten en heeft hij zijn dochter tot rede kunnen brengen.
Pluim voor David! :thumbup:
Duimelijntje schreef:Ik ben benieuwd of er een ontmoeting met Marianne van zal komen.

Dat zou ik wel fijn vinden, ik vond het altijd leuk om hen samen te zien.
Ook al was Marianne toen nog 'gelukkig' getrouwd en is alles helemaal fout gelopen vroeger, de 'verwantschap' die ze toen voelden zal er nog wel zijn.
En ze zouden heel wat kunnen bijpraten over hun respectievelijke dochters. ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor Christel » do 30 maart 2017, 00:49

satine schreef:
Christel schreef:Ik hoop alleen maar dat hij wel beseft hoe ver Mayra geestelijk eigenlijk heen is. En al jaren, want ze is niet aan haar proefstuk toe wat liegen en bedriegen betreft.

Het is me ontgaan hoeveel David weet van de zwangerschap, hoe die tot stand gekomen is...
Als hij hiervan niet op de hoogte is en tot een korte tijd terug alleen maar positieve berichten kreeg van zijn dochter, lijkt het me niet zo vreemd dat hij niet meteen argwaan koesterde.
Blijkbaar woont hij daar alleen en wie krijgt er dan niet graag dochter en kleinkind over de vloer voor een tijdje?
Maar blijkbaar is hij toch meteen in actie geschoten en heeft hij zijn dochter tot rede kunnen brengen.
Pluim voor David! :thumbup:

Da's zeker waar! Hij heeft heel alert gehandeld. En hij merkte wel meteen op dat Mayra hier alleen maar een hoop schade mee aanricht wat haar co-ouderschap betreft, dus ik denk dat dit ook wel een reden is geweest voor hem om mee te komen; om Mayra bij te staan in alles.
Het kan natuurlijk goed zijn dat hij op dit moment alleen nog maar denkt dat Mayra is doorgeslagen vanwege de relatiebreuk met Ann. Ik geloof eigenlijk hoe langer hoe minder dat hij een (aanzienlijk) deel van de volledige waarheid kent...

Ook tijdens Ann en Mayra's vorige vakantie (toen Marianne ook mee was), twijfelde ik daaraan. Ook toen had ik niet de indruk dat hij wist wat er zich allemaal afgespeeld had rond Mayra's zwangerschap en die hele ruzie met Marianne die daarop volgde.
Hij woont inderdaad alleen en moet het doen met de informatie die hij van Mayra en van Ann zelf gekregen heeft. En vermits beide dames de waarheid in het verleden nogal eenzijdig en vanuit het voor hen meest voordelige standpunt bekeken... :whistle:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Soapseut » do 30 maart 2017, 12:54

Ik hoop op een reünie met Marianne, ik vond die leuk samen en ik heb het wel voor David :yup:
Soapseut

Berichtdoor Christel » do 30 maart 2017, 22:11

^ Zo dacht ik er ook helemaal over, maar ik heb toch echt even achter mijn oren zitten krabben bij hun gesprekje vanavond.
Ik vind dat David zich heel vreemd gedraagt... :-?

Misschien zoek ik er veel teveel achter, maar hij heeft nu al 2x op een best pijnlijke manier het deksel op de neus gekregen wat Marianne betreft. We hebben hem bovendien leren kennen als een mondig type dat haar flink weerwoord kan bieden als het eropaan komt, en ze zijn na die laatste vakantie in Kaapverdië ook niet echt op een fijne manier uit elkaar gegaan. En toch nodigt hij haar ongevraagd uit bij hem in Kaapverdië, en zegt verschillende keren dat ze meer dan welkom is?

Ik weet dat hij echt heel veel om haar gegeven heeft, maar na die verschillende afwijzingen, vond ik het echt raar dat hij zich vanavond bijna gedroeg alsof er nooit iets voorgevallen was. Gewoon een vriendelijke conversatie, was gezien hun verleden ook al heel wat geweest...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Lazylady » do 30 maart 2017, 22:14

Eenzaamheid misschien?
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Christel » do 30 maart 2017, 22:16

Dat zou heel goed kunnen, maar daar gaat zijn gesprek met Marianne of zelfs een eventueel bezoek van haar, niet zo heel veel aan veranderen. En dan blijf ik het toch nog altijd vreemd vinden dat hij zomaar over al de rest heen lijkt te stappen... :)
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » do 30 maart 2017, 22:55

Christel schreef:Dat zou heel goed kunnen, maar daar gaat zijn gesprek met Marianne of zelfs een eventueel bezoek van haar, niet zo heel veel aan veranderen. En dan blijf ik het toch nog altijd vreemd vinden dat hij zomaar over al de rest heen lijkt te stappen... :)

Ja, haar vorige optreden in Kaapverdië was inderdaad niet zo netjes.
Vrees dat het één van de laatste keren zal geweest zijn dat we hem gezien hebben in Thuis.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Christel » do 30 maart 2017, 23:06

Dat zou betekenen dat hij Mayra haar problemen alleen op zou laten lossen, en dat kan ik me op dit moment eigenlijk niet voorstellen... Het zou natuurlijk wel kunnen dat Mayra laat uitschijnen dat ze het allemaal wel aankan, maar die indruk gaf ze vanavond totaal niet toen ze de kamer uitbeende na haar gesprek met Ann, dus ik zou het een beetje raar vinden als hij nu alweer terug zou reizen. Bovendien waren er de komende week sowieso geen vluchten meer vrij, toch? :mrgreen:

En het is niet dat ik het optreden van Marianne destijds niet netjes vond, maar het was wel overduidelijk dat David niet haar eerste keus was. Hij ging daar wel vanuit en zij liet dat in eerste instantie ook wat uitschijnen door haar bezoekje, maar Marianne heeft toen toe moeten geven dat ze Geert nog altijd niet vergeten was. Daar kon zij niks aan doen, maar ik kan me van de andere kant niet voorstellen dat hij daar nu zomaar overheen kan stappen en doet alsof er zo goed als niks voorgevallen is...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » do 30 maart 2017, 23:19

Klopt, maar het is nu wellicht nu ook niet zo dat de vrouwen op zijn leeftijd nog voor z'n deur staan aan te schuiven.
Geert is er intussen ook niet meer en Marianne is nog alleen momenteel. Situatie kan in zo'n geval snel veranderen, maar ik zie het niet direct gebeuren.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Linne » vr 31 maart 2017, 00:09

David was beschaafd tegen Marianne Zij vergat al waarom hij daar stond zoals die de
boot afhield. Marianne is vrij om al dan niet naar KV te gaan maar zeggen dat ze dat niet
zal overwegen is ijskoud tegen de persoon die dat vriendelijk, vrijblijvend vroeg en die
daar stond omdat hij direkt persoonlijk Sandrine terug bracht na haar telefoontje.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor Christel » vr 31 maart 2017, 09:53

Hij stond daar gewoon om Sandrine netjes terug te brengen, zoals het hoorde, en de reden dat hij zelf helemaal mee moest komen naar België, lag bij zijn eigen dochter. Niet bij het telefoontje van Marianne.
En gewoon een vrijblijvend gesprekje aanknopen was toch ook beschaafd genoeg geweest? Haar uitnodigen was in feite nergens voor nodig. Ik kan me goed voorstellen dat Marianne de boot wat afhield, en zo ijskoud vond ik haar niet. Ze was toch gewoon vriendelijk verder :-?

Bovendien krijgt ze anders dadelijk weer het verwijt dat ze David valse hoop geeft, want dat zou ook niet de eerste keer zijn... ;)
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » vr 31 maart 2017, 10:49

Ik vond haar ook gewoon beleefd en vriendelijk en helemaal niet koel of afstandelijk .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5760 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 31 maart 2017, 17:45

lord F. schreef:Klopt, maar het is nu wellicht nu ook niet zo dat de vrouwen op zijn leeftijd nog voor z'n deur staan aan te schuiven.

Goh, dat weet ik toch niet. Ik ben half zo oud als hem en vind hem niet lelijk... Ik kan me voorstellen dat gescheiden dames of weduwes wel degelijk in de rij zouden aanschuiven voor iemand als David.
Soapseut

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages