David Magiels (Bob De Moor)

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Berichtdoor ikke » vr 31 maart 2017, 17:51

Soapseut schreef:
lord F. schreef:Klopt, maar het is nu wellicht nu ook niet zo dat de vrouwen op zijn leeftijd nog voor z'n deur staan aan te schuiven.

Goh, dat weet ik toch niet. Ik ben half zo oud als hem en vind hem niet lelijk... Ik kan me voorstellen dat gescheiden dames of weduwes wel degelijk in de rij
zouden aanschuiven voor iemand als David.

Jij bent dus geen vrouw uit 't Thuisdorp, dus telt jouw mening daarover niet mee. ;) :mrgreen:
David had een boon voor Marianna en Rosa legt haar boontjes alweer te weken op Waldek en Julia en Angèle staan ook niet aan David's deur..
Maar wie weet, wat niet is kan nog komen?
Laatst bijgewerkt door ikke op zo 02 apr 2017, 20:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1668 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 31 maart 2017, 18:16

Ok. Maar Kaapverdië is nu ok niet zo groot en dichtbevolkt. Veel keuze zal hij toch niet hebben.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 566 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 31 maart 2017, 18:18

ikke schreef:
Soapseut schreef:Goh, dat weet ik toch niet. Ik ben half zo oud als hem en vind hem niet lelijk... Ik kan me voorstellen dat gescheiden dames of weduwes wel degelijk in de rij
zouden aanschuiven voor iemand als David.

Jij bent dus geen vrouw uit 't Thuisdorp, dus telt jouw mening daarover niet mee. :naughty:
David had een boon voor Marianna en Rosa legt haar boontjes alweer te weken op Waldek en Julia en Angèle staan ook niet aan David's deur..
Maar wie weet, wat niet is kan nog komen?

Ja ik heb ook al gedacht dat Rosa haar kans zou wagen bij David, waardoor de verzoening met Marianne al direct weer in het water valt!! En zo zal Rosa naar haar centen mogen fluiten.
Zoveel drama, mijn hartje kan dat niet aan!
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 31 maart 2017, 23:02

ikke schreef:Jij bent dus geen vrouw uit 't Thuisdorp, dus telt jouw mening daarover niet mee. ;) :mrgreen:

Klinkt vriendelijk! Zouden wij eens moeten proberen! :lol:

Ik kan David zoals hij nu is alleen maar overladen met complimenten. De manier waarop hij de zaak aanpakt kan ik enkel maar toejuichen!
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 124 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor nounake » za 01 apr 2017, 07:14

Soapseut schreef:Ja ik heb ook al gedacht dat Rosa haar kans zou wagen bij David, waardoor de verzoening met Marianne al direct weer in het water valt!! En zo zal Rosa naar haar centen mogen fluiten.
Zoveel drama, mijn hartje kan dat niet aan!

Tiens, da's ook waar ; waar blijft dat geld dat Marianne en Rosa gingen delen ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Christel » za 01 apr 2017, 17:48

Dat kon wel een tijdje gaan duren volgens Peter, toch? Hoe dan ook zou ik David op geen enkele manier bij Rosa vinden passen... ;)

Wel heel mooi om te zien hoe David zijn dochter opvangt en aanpakt. Als hij bij haar is, wordt Mayra direct een stuk menselijker... :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor Christel » ma 03 apr 2017, 21:43

Zeker na vanavond vraag ik me echt af of David wel weet heeft van alles wat Mayra de laatste jaren heeft uitgehaald. Hij doet net alsof het om die ene misstap met Jessica gaat (die ik toch ook echt niet mis vond! Niet eens zozeer dat Mayra zomaar vreemd wilde gaan, maar vooral ook die valse aangifte wegens aanranding tegen zo'n jong meisje wat niks misdaan had, en dat dan ook nog een tijdlang volhouden), maar het is in feite toch een opeenstapeling van leugens en bedrog al een hele tijd lang.

Als hij daar weet van heeft, dan vind ik dat hij er toch een heel vreemde kijk op de dingen op nahoudt. Ik begrijp dat hij veel van zijn dochter houdt hoor, maar er zijn toch grenzen aan wat een mens met de mantel der liefde bedekt...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Soapseut » ma 03 apr 2017, 22:41

Christel schreef:Als hij daar weet van heeft, dan vind ik dat hij er toch een heel vreemde kijk op de dingen op nahoudt. Ik begrijp dat hij veel van zijn dochter houdt hoor, maar er zijn toch grenzen aan wat een mens met de mantel der liefde bedekt...

Zou die dat weten? Ik denk het niet... Dat heeft ze niet verteld volgens mij. Zeg zoiets ook maar aan je vader (of moeder). :oops:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor jessie V. » di 04 apr 2017, 10:31

Het is de vraag: wat bedekt hij precies met die mantel der liefde?
Hij wil zijn dochter steunen op de een of andere manier. Maar als hij niet weet wat er echt speelt komt hij toch een beetje onnozel over.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1852 keer
Is bedankt: 1704 keer

Berichtdoor Christel » di 04 apr 2017, 10:42

Inderdaad, dat dus.
En ook dat hij hiermee naar Marianne gaat, bijvoorbeeld. Als hij ook maar een klein beetje weet had van die hele historie tussen Marianne en Mayra, dan zou hij toch moeten beseffen dat Marianne inmiddels echt niet meer voor Mayra gaat supporteren? :-?
Dan had hij beter even bij Ann binnen kunnen lopen, al was het maar om haar standpunt te peilen.

Ik kan me dus ook echt niet voorstellen dat hij het hele verhaal kent. Anders had hij Mayra nog steeds wel kunnen steunen, maar dan meer met het oog op een leven apart van Ann, en er samen met zijn dochter voor zorgen dat ze Sandrine in elk geval kan blijven zien.

Nu vind ik het allemaal maar raar...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » di 04 apr 2017, 10:58

Hij zou inderdaad beter zijn dochter helpen een leven appart van Anne op te bouwen in allebei hun voordeel . Maar ja, als vader ( juist zoals Marianne als moeder) zoekt hij eerst wat zijn dochter liefst zou willen .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Soapseut » di 04 apr 2017, 20:14

Wat ik net bedenk... Hij zei iets tegen Mayra in de aard van "aan je temperament kan je niks veranderen, maar je kan proberen om blablabla", ... zou dat willen zeggen dat er wel degelijk iets is met Mayra's temperament waar ze in het verleden ook al miserie mee heeft veroorzaakt. Een schandaaltje waar wij niks van weten, maar David wel? Iets wat ervoor kan zorgen dat ze misschien toch haar 'recht op Sandrine' kan verliezen?
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Christel » di 04 apr 2017, 23:09

Dat zou kunnen... Maar het kan evengoed zijn dat hij doelt op het feit dat Mayra nogal fel uit de hoek kan komen. Dat heeft ze sowieso wel vaker laten zien de afgelopen jaren, toch? :)

Ann zei vanavond in elk geval wel dat David lang niet alles weet over zijn dochter, dus dat verklaart toch wel het een en ander. Ik ben benieuwd hoe hij zich nu verder gaat opstellen...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 30 jan 2018, 11:50

Ik vond het wel fijn om David terug te zien.
Dit is wat Mayra nu nodig heeft, iemand die rustig blijft en met de twee voeten op de grond.
Ik ben heel benieuwd of Mayra hem over de baby-ruil gaat vertellen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor martha » di 30 jan 2018, 17:52

En gaat David nog een bezoekje brengen aan Marianne ? :mrgreen:

Ik vond het wel frappant dat toen hij en Waldek herinneringen aan het ophalen waren over het brouwersavontuur de naam van geert smeekens niet vernoemd werd (die van eddy wel) maar smeekens is toendertijd toch ook in dat avontuur gestapt.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 447 keer
Is bedankt: 717 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages