Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Berichtdoor vdbemdsa » wo 07 feb 2018, 12:11

Daarom dat ik denk dat Kaat haar herinnert dat hij haar niet zo toegetakeld heeft, waarom zou ze anders zo reageren, omdat ze nog verliefd op hem is, dan nog? Ik denk dat we hier nog niet alles over gezien hebben;
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 30 keer

Berichtdoor satine » wo 07 feb 2018, 12:15

Ik denk dat Kaat vooral niet nog meer heibel wil.
Die wil naar huis, genezen en verder gaan met haar leven - niet hele dagen lopen jeremiëren wat een rotzak Kobe toch wel is, zoals haar ouders.
Want dat brengt niks op.
Kaat is altijd vrij nuchter geweest. Nu ook.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1716 keer
Is bedankt: 3824 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 14:01

satine schreef:Ik denk dat Kaat vooral niet nog meer heibel wil.
Die wil naar huis, genezen en verder gaan met haar leven - niet hele dagen lopen jeremiëren wat een rotzak Kobe toch wel is, zoals haar ouders.
Want dat brengt niks op.
Kaat is altijd vrij nuchter geweest. Nu ook.

Akkoord het brengt niets op om te blijven hangen in het uiten van wat voor een rotzak Kobe is, maar stel je eens voor dat ze dit jouw kind aandoen? Mag er niet aan denken, maar denk dat elke ouder zo zou reageren.
Eens benieuwd als Kaat eens wat meer zal zeggen dan ze sinds die aanval deed, welke kant het zal uitgaan !
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor satine » wo 07 feb 2018, 14:03

Natuurlijk zullen andere ouders ook zo reageren, ikzelf inclusief.
Maar geen haar op mijn hoofd dat er zou aan denken om zo'n boel te gaan staan maken in de buurt van het bed waar mijn kind aan zijn/haar herstel bezig is.

Het lijkt wel of Kaat stiller en stiller wordt, naarmate haar ouders harder roepen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 14:14

satine schreef:Natuurlijk zullen andere ouders ook zo reageren, ikzelf inclusief.
Maar geen haar op mijn hoofd dat er zou aan denken om zo'n boel te gaan staan maken in de buurt van het bed waar mijn kind aan zijn/haar herstel bezig is.

Het lijkt wel of Kaat stiller en stiller wordt, naarmate haar ouders harder roepen.

Ja das waar, ik zou ook maken dat m'n kind daar zo weinig mogelijk van opvangt en ook tegen m'n kind zelf, zeker niet in deze herstelfase, er zo over doordrammen wat een monster die gast is. Ze moet nu eerst herstellen.
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 feb 2018, 19:25

satine schreef:Natuurlijk zullen andere ouders ook zo reageren, ikzelf inclusief.

Letsel aan haar schedel/hersenen; 't moet verdomd pijnlijk zijn (letterlijk) dat haar ouders (of om het even wie) staan roepen naast haar...
Verbazend hoe kalm ze daaronder blijft.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor tvx1 » do 22 maart 2018, 02:08

Chapeau hoe kalm en respectvol Kaat deze middag bleef in de keuken van de Withoeve. Ik denk niet dat ik ook zo zou reageren als mijn tante in mijn gezicht wordt uitgemaakt voor "rosse troela".
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor heidiw » do 22 maart 2018, 22:33

tvx1 schreef:Chapeau hoe kalm en respectvol Kaat deze middag bleef in de keuken van de Withoeve. Ik denk niet dat ik ook zo zou reageren als mijn tante in mijn gezicht wordt uitgemaakt voor "rosse troela".

Eigenlijk heeft ze toch nog nooit een band gehad met Angèle. Die moest niet van kinderen weten, had altijd ruzie met Frank en/of Simonne, verkastte naar Benidorm, woonde in de Ardennen en tussendoor woonde Kaat (toen ze nog Franky was) in de States.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 476 keer
Is bedankt: 795 keer

Berichtdoor ikke » vr 23 maart 2018, 13:39

Kaat heeft ook al eerder bewezen dat ze niet zo licht op haar tenen getrapt is als haar vader.
Ook nu weer. Ze weet dat (tante) Angèle geen engelke is, waarom zou ze dan Nancy, die het moeilijk heeft, "aanvallen"?
Met die moet ze samenwerken, met Angèle niet. En zolang het maar bij wat stomme woorden blijft...
Die storm waait (ook) wel weer over, denkt ze. (denk ik) :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » za 24 maart 2018, 00:09

Dat denk ik ook... Kaat weet wie het zegt en staat daar (gelukkig) ver boven. :thumbup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4048 keer
Is bedankt: 2567 keer

Berichtdoor jessie V. » za 24 maart 2018, 00:11

Ze heeft gelukkig niks van haar vader geërfd wat karakter betreft.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1851 keer

Berichtdoor tvx1 » zo 25 maart 2018, 14:01

heidiw schreef:
tvx1 schreef:Chapeau hoe kalm en respectvol Kaat deze middag bleef in de keuken van de Withoeve. Ik denk niet dat ik ook zo zou reageren als mijn tante in mijn gezicht wordt uitgemaakt voor "rosse troela".

Eigenlijk heeft ze toch nog nooit een band gehad met Angèle. Die moest niet van kinderen weten, had altijd ruzie met Frank en/of Simonne, verkastte naar Benidorm, woonde in de Ardennen en tussendoor woonde Kaat (toen ze nog Franky was) in de States.

Bij Angèle's eerste verblijf in Thuisdorp kon de kleine Franky echt wel goed opschieten met zijn tante Gèle.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor ikke » zo 25 maart 2018, 17:04

tvx1 schreef:
heidiw schreef:

Bij Angèle's eerste verblijf in Thuisdorp kon de kleine Franky echt wel goed opschieten met zijn tante Gèle.

De uitzondering bevestigt de regel? ;)
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » wo 02 mei 2018, 21:08

Foodsharing is toch niet meer zo nieuw? :denk:
Misschien wel voor de Withoeve, maar wat ik bij Sam thuis op de borden en in de kommetjes zag liggen, deed mij meer denken aan tapas.
Spiesjes met mozarella en kerstomaatjes, olijven, tapenades allerhande, wat slaatjes.
Met alle respect, want ik gun Kaat zeker ruimte om zich verder te ontplooien, maar ik zag daar het originele niet echt van in. :oops:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » wo 02 mei 2018, 23:43

En iedere dag iets origineels bedenken voor redelijk grote groepen mensen is nog wat anders dan iets koken voor Sam en Simonne. Peter zei ook terecht dat ze toch eerst een soort van chef-opleiding zou moeten volgen...

Vond nu ook dat Simonne haar plan iets realistischer mocht benaderen.

Lijkt zowat bon ton te worden in Thuis, zo'n simpele carrière-switch. Zie Sam. Eerst crack is in loodgieterij, dan medisch secretaresse (deed ze prima, maar was "maar" telefoontjes opnemen en afspraken noteren) en nu even politieschool gaan doen. Die fysieke proeven (Sam is op haar leeftijd nu niet meteen topfit, zagen we toen ze begon te trainen met eerst Arne en later Tim) zijn daarbij het minste. Maar hoe zit het met motivatie en stress bestendigheid? Hoe zal ze omgaan met shiften (Tim staat vaak met de nacht) en eventuele incidenten (ook in Thuis zijn er al eens ontvoeringen en moorden) en vooral - na de drukte van de Kabouters wou ze net iets rustiger aan doen. Bij de politie??
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 174 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages